حقوق کارمندان |جدیدترین خبر درباره افزایش حقوق کارمندان | بخوانید

زمان افزایش حقوق کارمندان اعلام شد| این کارمندان مشمول افزایش حقوق شدند

از حقوق کارمندان رده بالای دولت به خصوص یقه سفیدان و نجومی بگیران رونمایی کنند؛ اکنون کارمندان یقه سفیدی که بالای ۲۰ میلیون تومان حقوق ماهانه دارند، قرار است بازهم مشمول افزایش حقوق شوند!

زمان افزایش حقوق کارمندان اعلام شد| این کارمندان مشمول افزایش حقوق شدند
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

افزایش حقوق کارمندان تایید شد. افزایش حقوق کارمندان می تواند کمک اقتصادی مناسبی برای آنها باشد. افزایش حقوق کارمندان با چالش های بسیاری همراه است. افزایش حقوق کارمندان با افزایش 10 درصدی همراه است. افزایش حقوق کارمندان به منظور افزایش قدرت خرید محقق می شود.

19 اسفند سال قبل شورای عالی کار در سومین نشست سه‌جانبه خود افزایش ۵۷.۴ درصدی حداقل دستمزد کارگران شاغل را پذیرفت؛ در همان نشست برای سایر سطوح، افزایش ۳۸ درصدی به اضافه مبلغ ثابت ۵۱۵ هزار تومان مصوب شد؛ امروز یک کارگر حداقل‌بگیر با در نظر گرفتن تمام ملحقات، کمتر از ۷ میلیون تومان در هر ماه حقوق می‌گیرد، اما سبد معیشت خانوار که ترجمانی منعطف از تاثیر تورم بر هزینه‌های زندگی است، مرز ۱۳ میلیون تومان را پشت سر گذاشته است.دوم شهریورماه؛ رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان در حال بررسی است و در صورت تامین منابع طی همین ماه تصمیم‌گیری و در نهایت لایحه برای تصویب به مجلس ارایه می‌شود.

پیش از آن در 26 مردادماه، سخنگوی دولت گفت: دولت با پیشنهاد سازمان امور اداری و استخدامی با افزایش مستمری صندوق‌های بازنشستگی لشکری و کشوری و همچنین کارمندان موافقت کرده و تا پایان شهریورماه نهایی خواهد شد.ماه آینده شاهد نهایی شدن پیشنهاد برای کمک به این دو قشر در هفته دولت خواهیم بود.

 «این دو قشر» منظور همان کارمندان و بازنشستگان صندوق‌های دولتی (کشوری و لشکری) است و آن‌گونه که بهادری‌جهرمی اظهار کرده دولت با طرح سازمان امور استخدامی و برنامه و بودجه موافق است و شهریور روند اداری کار به پایان رسیده و افزایش حقوق اجرایی می‌شود.

 

دیدگاه خود را ارسال کنید