اخبار حوادث | حادثه تلخ | اخبار حوادث روز

عمل فوری و ضروری در وسط بلوار بسیج+فیلم

عمل فوری در وسط خیابان را ببینید.

عمل فوری و ضروری در وسط بلوار بسیج+فیلم
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

فیلم لحظه فرود اضطراری بالگرد پلیس در بلوار ارتش تهران برای ارسال اورژانسی و فوری یک قلب اهدایی از شیراز به تهران را ببینید.

«یحیی صالح طبری» رئیس اورژانس تهران پیرامون ویدئویی از فرود بالگرد اورژانس تهران در بلوار ارتش گفت: مانند ماموریت های قبلی برای انتقال قلب، روز گذشته (پنجشنبه، 10 شهریور) قلب اهدایی از یزد توسط اورژانس کشور به فرودگاه مهرآباد تهران انتقال یافت.

صالح طبری تصریح کرد: چون گیرنده قلب در بیمارستان مسیح دانشوری که فاقد پد بالگرد است حضور داشت، قلب اهدایی توسط بالگرد اورژانس تهران به بلوار ارتش که با همکاری پلیس برای دقایقی بسته شده بود، انتقال یافت تا توسط آمبولانس مستقر در محل به بیمارستان دانشوری تحویل داده شود.

2 ماموریت انتقال قلب از یزد به تهران

وی گفت: در روزهای نهم و دهم شهریور دو ماموریت انتقال قلب اهدایی از یزد به تهران انجام شده است که در ماموریت اول در تاریخ نهم شهریور قلب یک اهداکننده 19 ساله مرد به یک آقای 50 ساله در بیمارستان امام خمینی (ره) پیوند زده شده است.

صالح طبری گفت: در ماموریت دوم به تاریخ دهم شهریور از شهر یزد، قلب یک اهداکننده 29 ساله به آقای 35 ساله در بیمارستان مسیح دانشوری پیوند زده شد.

دیدگاه خود را ارسال کنید