اخبار حوادث | حادثه تلخ | اخبار حوادث روز

حادثه ی تلخ ریزش کوه بر روی این ماهیگیر جوان | جسد ماهیگیر زیر آوار له شد!!

فرماندار دره شهر گفت: با توجه به حجم وسیع ریزش کوه که از مترو پل هم بیشتر است، آقای یاسین بهرامی که از سیزده روز پیش زیر آوار گرفتار گشته است پس از هفته ها جست و جو، بالاخره محل دقیق مدفون شدن وی را پیدا کرده ایم.

حادثه ی تلخ ریزش کوه بر روی این ماهیگیر جوان | جسد ماهیگیر زیر آوار له شد!!
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

یاسین بهرامی که با دوستانش برای ماهیگیری به اطراف رودخانه سِیمره رفته بود، در اثر ریزش کوه، زیر آوار گرفتار گشته است. و تاکنون نتوانسته اند او را از زیر آوار نجات دهند.

هوشنگ طاهری فرماندار دره شهر گفت : یکی از اصلی ترین مشکلات جست و جو گران، عدم شناخت محل دقیق مدفون شدن جوان ماهیگیر است. باتوجه به حجم وسیع ریزش کوه در این محل و از آنجایی که دوستان او زمان اتفاق حادثه در مکان دیگری بودند و نمیدانستند دقیقا او کجا مدفون شده ، جست و جو گران ابتدا زیر درخت سپیدار یعنی محلی  که آخرین بار او را  دیده اند شروع به حفاری کردند و لی، او را نیافتند . بار دیگر بنا برشواهد و نظرات تصمیم گرفتیم در عمق آب رودخانه به دنبال او بگردیم و با اینکه با دستگاه پمپاژ، مسیر آب رودخانه سِیمره را تغییر دادیم، اما باز هم اورا نیافتیم.

جست و جو ادامه داشت که شخصی به نام عدنان مطوری با سگ امدادش در محل حادثه حضور پیدا کرد. و از آنجایی که بوی تعفن از محلی به مشام میرسید، ابتدا فکر کردیم بوی تعفن ماهی است ولی با حضور پزشکی قانونی در محل، تایید شد که بو برای بدن انسان است. در نتیجه توانستیم محل دقیق مدفون شدن جوان ماهیگیر را پیدا کنیم. و هم اکنون مشغول حفاری در این محل هستیم.

دستگاه های مربوطه با جدیت کار را دنبال میکنند، جا  دارد تشکر ویژه ای هم از ق رارگاه خاتم الانبیاء برای در اختیار قراردادند تجهیزات و وسایل مورد نیاز داشته باشیم.

دیدگاه خود را ارسال کنید