اخبار سلبریتی| اخبار روز| حاشیه سلبریتی ها| محسن کیایی پرده از رازش برداشت | لایو جنجالی محسن کیایی

محسن کیایی پرده از رازش برداشت | لایو جنجالی محسن کیایی

لایو جنجالی محسن کیایی همه را شوکه کرد.

محسن کیایی پرده از رازش برداشت | لایو جنجالی محسن کیایی
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

محسن کیایی بازیگر و نویسنده مطرح ایرانی است. محسن کیایی متولد شهریور 60 می باشد. محسن کیایی در سن 21 سالگی پدر شد. محسن کیایی با بازی در برنامه مهمانی و جوکر دوباره به عرصه هنر بازگشت. برادر محسن کیایی، مصطفی کیایی کارگردان مطرح کشور می باشد.

 

ماجرا جنجالی خوردن ساندویچ ماکارونی محسن کیایی

ماجرا از این قرار است که بچه خیال می‌کند محسن کیایی ساندویچ ماکارونی‌اش را خورده و می‌خواهد به زور چندبرابر پول آن را از او پس بگیرد. چالش میان کیایی و بچه بر سر ساندویچ که نزدیک است به دعوا و مرافه بینجامد اتفاق جالبی را رقم زده است.

نکته قابل توجه اینجاست برخلاف سایر عروسک‌ها و شخصیت‌های «مهمونی» که از دیدن مهمان‌ها دست‌وپایشان را گم می‌کنند، بچه اصلا اهمیتی برای سلبریتی‌ها قائل نیست و فرقی برایش نمی‌کند مهمان‌های طهماسب چه کسانی هستند. حتی اسم آنها هم به گوشش نخورده است و به طهماسب اعتراض می‌کند که مهمان‌هایش هرچه داشته و نداشته‌اند با خودشان برده‌اند.

درواقع طهماسب با قرار دادن بچه مقابل بعضی مهمان‌ها قصد دارد تاکید کند سلبریتی‌ها هرچقدر هم که برای بزرگسالان اهمیت داشته باشند، در دنیای بچه‌ها آدمی مثل بقیه‌اند. کودک گل‌فروشی که هیچ غذایی را اندازه ساندویچ ماکارونی دوست ندارد، وقتی حس می‌کند یک نفر ساندویچش را برداشته، دیگر برایش مهم نیست او آدم مهمی است یا نه. او فقط ساندویچش را می‌خواهد و برای به دست آوردنش حاضر است هر کاری بکند.

این ماجرا را به شیوه‌ای دیگر در قسمت سوم هم شاهد بودیم. زمانی که بچه از هومن سیدی پرسید: «تو مهمی؟» و بعد هم که سیدی از او دعوت کرد در فیلمش بازی کند در جواب گفت: «کار دارم، بیکار که نیستم. حوصله مسخره بازی‌ام ندارم.»

یکی از نکات جذاب این ویدئو، رفتار محسن کیایی در مقابل بچه است. وقتی بچه کتش را درمی‌آورد و صدایش را می‌برد بالا، کیایی هم کاملا طبیعی رفتار می‌کند و رفتاری مشابه نشان می‌دهد. در این بین طهماسب هم سعی می‌کند بی‌طرفی‌اش را حفظ کند. همین است که جدال میان این دو نفر واقعی پیش می‌رود.

محسن+کیایی

بیوگرافی محسن کیایی

محسن کیایی در ششمین روز از شهریور ماه سال 1360 در تهران و در خانواده ای هنرمند متولد شد، او علاوه بر بازیگری در زمینه نویسندگی هم فعالیت دارد. برادر او مصطفی کیایی یکی از کارگردانان موفق سینما است. محسن کیایی فعالیت خود را با سریال کودک بنام "رویای گلی" و سریال "ایپزودی شاهین می‌ خواند" از سال 1379 آغاز نمود اما با فیلم بعد از ظهر سگی به کارگردانی برادرش مصطفی در سال 1388 به سینما وارد شد.

محسن+کیایی

تحصیلات محسن کیایی

محسن کیایی، فارغ‎ التحصیل رشته‎ بازیگری از دانشگاه آزاد اسلامی است. وی سابقه نقش آفرینی در آثاری همچون بعد از ظهر سگی سگی، ضد گلوله، خط ویژه، عصر یخبندان، ساخت ایران ۲، خوب بد زشت، بارکد، سد معبر، یک روز بخصوص، نقطه کور، ایستگاه اتمسفر، آستیگمات، در وجه حامل، لونه زنبور، چهارراه استانبول، جشن دلتنگی، ماجرای نیمروز ۲ : رد خون، مطرب، هم گناه، تا ابد، بی صدا حلزون، روز بلوا، نگهبان شب و دینامیت را در کارنامه هنری خود دارد.

محسن+کیایی (1)

ماجرا ازدواج محسن کیایی

محسن کیایی و با سهیلا امیرحسینی عکاس و گریمور ازدواج کرده است. محسن کیایی در مصاحبه ای درمورد همسرش گفت: همسرم مشوق خیلی خوب من در کارهای هنری است و در خلق فیلمنامه‌ هایم هم سهم زیادی دارد چون خودش هم دست به قلم است. وی در سن 21 سالگی با سهیلا امیرحسینی در تئاتر آشنا گردید و در سن 24 سالگی عقد و ازدواج کردند. وی می گوید اگر در جوانی ازدواج نکرده بودم با شرایط الان خیلی سخت بود ازدواج کنیم .به گفته خودش با هم رابطه خیلی دوستانه ای دارند.

محسن کیایی سال ۱۳۸۵ با سهیلا امیر حسینی ازدواج کرد که حاصل این ازدواج یک دختر به نام “رز” است. شغل همسر محسن کیایی عکاس و گریمور است.

فعالیت هنری محسن کیایی

محسن کیایی با سریال راه در رو بکارگردانی سعید آقاخانی در نوروز 90 به شهرت رسید سپس نقش او بعنوان روحانی در سریال پرده نشین بکارگردانی بهروز شعیبی در سال 90 به محبوبیت رسید. گفتنی است محسن کیایی علاوه بر کار بازیگری، نویسنده هم هست و از سال 1388 تا کنون به صورت حرفه ای فعالیت های هنری داشته است. محسن می گوید که در کنار برادرم مصطفی به سراغ کار دستیار کارگردانی رفته و در فیلم های کوتاه و تبلیغاتی که برادرم می ساخت، همراهش بودم.

محسن+کیایی

علاقه مندی های محسن کیایی

او به فوتبال خیلی علاقه دارد، عاشق تیم پرسپولیس هست اوقات فراغتش را بیشتر صرف فوتبال می کند و گاهی نیز همراه همسرم به سینما می رود. او درمورد سلبریتی های مورد علاقه اش این چنین گفت: اسطوره من احمدرضا عابدزاده است همیشه او را دوست داشتم و هنوز هم دوستش دارم در خارج از ایران هم من بوفون را دوست دارم و خیلی از او خوشم می آید. مهدی طارمی و محسن مسلمان از دوستان من هستند.

محسن کیایی علاوه بر بازیگری نویسندگی هم میکند، فیلمنامه سریال مهمانان ویژه به کارگردانی جواد رضویان که چندی پیش از شبکه تهران پخش گردید توسط وی نوشته شده است.

محسن کیایی

دیدگاه خود را ارسال کنید