رضا عطاران چقدر پیر و شکسته شده!! | عکس باورنکردنی از رضا عطاران اشک همه رو درآورد! + عکس

رضا عطاران چقدر پیر و شکسته شده!! | عکس باورنکردنی از رضا عطاران اشک همه رو درآورد! + عکس
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

دلیل بچه دار نشدن رضا عطاران و همسرش

درباره فرزنددار نشدن عطاران صحبتهای زیادی طرح شده بود و از جمله عدم علاقه عطاران به سروصدای کودکان خردسال. اما عطاران در گفتگویی در این باره می گوید: نبودن بهتر از بودن است. شما وقتی هستید درگیر مسائل و اختلافات می شوید. وقتی نباشید خب دیگر نیستید.

وی ادامه می دهد: من بچه خیلی دوست دارم و وقتی بچه های مردم را می بینم حسودی ام میشود که اینقدر دوست داشتنی، باحال و زیباترین موجودات روی زمین هستند.

اگر قرار را بر بودن یا نبودن بگذارید به نظرم نبودن بهتر است. قبل از ازدواج بر فرزنددار نشدن توافق کردیم!

عطاران خاطرنشان می سازد: از ابتدا هم با همسرم هم عقیده بودیم و از قبل از ازدواج هم به صورت جدی بر فرزنددار نشدن توافق کردیم.

رضا عطاران بازیگر خوب سینما و تلویزیون در بیستمین روز از اردیبهشت ماه 1347 در یکی از محله های قدیمی شهر مشهد متولد شد، او علاوه بر بازیگری در زمینه های دیگر مثل کارگردانی، فیلم نامه نویسی و خوانندگی نیز فعالیت دارد. او اصالتی کاخکی دارد و سومین فرزند خانواده است، زمانی که سن کمی داشته مادرش در زلزله کاخک فوت شده است. رضا عطاران بعد از اینکه دیپلم خود را در رشته اقتصاد گرفت برای ادامه تحصیل راهی تهران شد و در دانشکده هنرهای زیبایی دانشگاه تهران رشته طراحی صنعتی را انتخاب کرد و به تحصیل پرداخت. او بخاطر علاقه اش به هنر و بازیگری دانشگاه را رها کرد و به سینما روی آورد و با بازی در تئاتر حسن حامد فعالیت هنری خود را در سال 1361 آغاز نمود.

دیدگاه خود را ارسال کنید