مرگ | مرگ رازآلود جوان ورزشکار در استخر | جریان چیست؟

مرگ رازآلود جوان ورزشکار در استخر | جریان چیست؟

معاون ورزشی شهرداری تبریز گفت: روز گذشته جوان ۲۱ ساله در استخر خاوران تبریز دچار حادثه شد و متاسفانه باوجود تلاش برای احیا در بیمارستان جان خود را از دست داد.

مرگ رازآلود جوان ورزشکار در استخر | جریان چیست؟
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

حمد علیپور، معاون ورزشی شهرداری تبریز  در خصوص حادثه استخر خاوران   گفت: روز گذشته در تایم استخر یکی از مناطق شهرداری تبریز در استخر خاوران،  مرد ۲۱ ساله در دقایق پایانی تایم استخر دچار حادثه شد.

علیپور با بیان اینکه ناجیان غریق استخر و عوامل امدادی اقدام به احیا فرد آسیب دیده کردند، افزود: با انجام به موقع عملیات احیا فرد آسیب دیده با علائم حیاتی خفیف تحویل اورژانس داده شد اما متاسفانه با وجود انجام عملیات احیا در بیمارستان، فرد مذکور جان خود را از دست داده است.

معاون ورزشی شهرداری تبریز  تاکید کرد: فرد حادثه دیده تا لحظه ای که از استخر خارج شد دارای علائم حیاتی بوده ولی به علت بدخیم بودن وضعیت حیاتی جان خود را از دست داده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: پس از وقوع این حادثه هنوز علت آن مشخص نشده است که سر فرد مذکور بر اثر شیرجه زنی آسیب دیده یا دچار تشنج شده است و هنوز  علت مرگ این فرد مشخص نشده است.

پس از پیگیری ها از اورژانس استان اعلام شد علت مرگ این فرد در دست بررسی است و به محض مشخص شدن علت این حادثه اعلام خواهد شد.

دیدگاه خود را ارسال کنید