قیمت و خرید و اجرا دیوارپوش ترمووال

قیمت و خرید و اجرا دیوارپوش ترمووال
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 

 

این روزها از دیوارپوش های ترمووال به عنوان جایگزین چوب استفاده می کنند و از دوام و انعطاف بسیار بالایی برخوردار می باشند و در برابر چوب طبیعی از قیمت پایین تر و مقرون به صرفه ای برخوردار هستند، جنس دیوارپوش ترمووال آراپلاست پروفیل از پلی استایرن است که کاملا مشابه طرح چوب می باشد و در رنگ های مختلف تولید می شود:

دیوارپوش ترمووال

دیوارپوش های ترمووال با طرح ها و رنگ های مختلف خود، در محیط جلوه بصری ایجاد می کنند، چوب ترمو علاوه بر جلوه و زیبایی خاص خود، کاملا مقاوم در برابر رطوبت می باشد، دیوارپوش ترمووال از جنس پلی استایرن (pvc) تولید می شوند و از دوام و مقاومت بسیار زیادی در برابر رطوبت برخوردارند، از این دیوارپوش ها می توان هم در فضاهای داخلی و هم در فضای خارجی در هر سطحی استفاده کرد، اسم های دیگر این دیوارپوش الواری، ایزی پنل، کیت کتی و آکو پنل نیز می باشد، این دیوارپوش محصول جدیدی است که به تازگی وارد بازار و بسیار رایج شده است و با توجه به ویژگی های منحصر به فرد خود، موجب خرید، استفاده بیشتر و استقبال بسیاری از افراد و حتی طراحان دکوراسیون شده است.

 

ابعاد دیوارپوش ترمووال

این دیوارپوش با ضخامت 10 میلی متری در طول 280 سانتی متر و در عرض 20 سانتی متر می باشند.

نحوه نصب دیوارپوش ترمووال

از آنجایی که ارتفاع این دیوارپوش ها 280 سانتی متر می باشد، اگر دیوار محل مورد نظر شما کوتاه باشد، می توانید با استفاده از اره دیسکی آن را برش دهید، به این موضوع دقت کنید که دیوار حتما باید یکدست و تراز باشد در غیر این صورت قبل از نصب، ابتدا برای یکدست شدن دیوار اقدام کنید، در ادامه با استفاده از چسب آکواریوم یا یک دو سه، دیوارپوش را به آسانی نصب کنید.

نکته: در صورتی که دیوارهای مورد نظر از جنس گچ بودند، باید برای نصب دیوارپوش ترمووال از میخکوب بادی استفاده کنید.

ویژگی های دیوارپوش ترمووال

دیوارپوش ترمووال سبک وزن می باشد، کاملا ضد لک بوده و نظافت کردن آن بسیار راحت است، این دیوارپوش ضد آب و در برابر رطوبت و آب از مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشد، در رنگ ها و طرح های شیک و گوناگون ساخته و تولید می شوند و نصب آسانی دارد و در هر سطحی حتی سطح گچی می توان آن را نصب کرد، قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای دارد، در برابر باکتری و حشراتی مانند موریانه بسیار مقاوم است.

قیمت دیوارپوش ترمووال

کاربرد دیوارپوش ترمووال

از دیوارپوش ترمووال می توان در مناطق مسکونی، تجاری، محل کار و... در اتاق خواب، دیوار پشت tv، پذیرایی، آشپزخانه، سرویس بهداشتی و... استفاده کرد و حتی می توان با استفاده از این دیوارپوش درب مخفی برای پوشاندن اتاق خواب و سرویس بهداشتی ایجاد کرد.

مزایای دیوارپوش ترمووال

شما می توانید با نصب دیوارپوش ترمووال، تمام ترک ها و ایرادات دیگر روی دیوار را بپوشانید و می توانید در کنار دیوارپوش های مانند ام دی اف، ماربل شیت، سرامیک و... استفاده کنید و جلوه زیبا و جذابی را به دیوارهای منزل، محل کار و... ببخشید، علاوه بر این که از نصب آسان و قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار است، مقاومت بسیار زیادی در برابر خط و خش، آلودگی، رطوبت و... دارد.

دیوارپوش ترمووال

قیمت و خرید دیوارپوش ترمووال

از آنجایی که دیوارپوش ترمووال قیمت مقرون به صرفه ای دارد اما با توجه به ابعاد، کیفیت و رنگ های مختلف خود متفاوت و متغیر می باشد که شما می توانید این محصول را با بهترین کیفیت و قیمت از آراپلاست پروفیل خریداری کنید و در صورت اطلاع از قیمت ها می توانید با شماره های درج شده در سایت آراپلاست پروفیل تماس حاصل نمایید.

دیدگاه خود را ارسال کنید