بیوگرافی بهنام بانی خواننده مطرح پاپ

بیوگرافی بهنام بانی خواننده مطرح پاپ
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:
 

بهنام بانی متولد ۱۱ مهر ۱۳۶۶ در دامغان می باشد ، پدر او دامغانی و مادرش اهل کردستان می باشد ، تعداد دنبال کنندگان این خواننده مطرح پاپ در اینستاگرام ۳ میلیون نفر می باشد ، در این مطلب به زندگی شخصی و بیوگرافی بهنام بانی می پردازیم پس با ما همراه باشید .

بهنام بانی در سال ۷۸ و زمانی که فقط ۱۳ سال سن داشت موسیقی را نزد استاد محمد نوری می آموزد ، به گفته خانواده بهنام بانی ، او از زمان کودکی دارای صدای بسیار زیبا و قوی ای بوده است و علاقه بسیاری به نواختن ساز داشته است . دیگر استاد موسیقی بهنام بانی مهدی یغمایی می باشد که در دامغان با او همکاری موسیقی داشته است . 

ازدواج  بهنام بانی

بهنام بانی هنوز ازدواج نکرده است و در حال حاضر مجرد می باشد ،  او در برنامه دورهمی مهران مدیری توضیح داد که در سن ۲۲ سالگی یک عشق بسیار سفت و سخت داشته است که بخاطر مشغله و کار سنگین موزیک از او جدا شده است . 

شروع کنسرت گزاری

بهنام بانی با شرکت موسیقی آوای فروهر به مدیریت محمد حاتم پور قرار داد ۱۵ ساله دارد و سرمایه گذار کارهای بهنام بانی این شرکت موسیقی می باشد ، بهنام بانی بعد از ۱۵ سال تلاش و زحمت در عرصه موسیقی و نوازندگی سپس در سال ۹۶ اولین کنسرت خود را در سالن کنسرت وزرارت کشور که بزرگترین سالن کنسرت ایران می باشد برگزار کرد .

خانواده بهنام بانی

بهنام بانی در یک خانواده ۴ نفری چشم به جهان گشود ،‌ او یک خواهر دارد که ازدواج کرده است و به تازگی صاحب دو فرزند نیز شده اند ، خواهر و شوهر خواهر بهنام بانی طراحی لباس ها و کنسرت های بهنام بانی را بر عهده دارند و در کارهای طراحی همراه این خواننده هستند . 

5

ثروت بهنام بانی

بهنام بانی در حال حاضر ۵ سالی است که تور کنسرت های خود را به همت شرکت آوای فروهر برگزار می کند ، او در این ۵ سال در تمام شهر های ایران و کشور های بزرگ اجرای زنده داشته است ، همچنین پس از شهرتش در سریال پایتخت و سینمایی گشت ارشاد ۳ بازی کرده است و علاوه بر این تیتراژ بسیاری از فیلم ها و سریال های ایرانی را خواننده است ، خودروی اصلی بهنام بانی یک دستگاه ولووی شاسی بلند می باشد که در سال اول برگزاری کنسرت هایش آن را خریداری کرده است .

آثار بهنام بانی

بهنام بانی کارهای زیادی را تولید کرده است که بسیاری از این آهنگ ها بازدید های ۲۰ میلیونی در رادیو جوان داشته اند ،‌ به جرعت می توان گفت او در حال حاضر یکی از بهترین و بزرگترین خوانندگان موسیقی پاپ کشورمان می باشد ، از مهم ترین و خاطره انگیز ترین آثار بهنام بانی می توان به قطعات زیر اشاره نمود : 

 دانلود آهنگ خستم بهنام بانی

گشت ارشاد ۳

دو تا دل عاشق

بارون

قرص قمر ۲

قرص قمر ۱

تویی انتخابم

فقط برو بهنام بانی

زخم کاری

خوابتو دیدم

رفتی

خوشحالم

6

حاشیه های بهنام بانی

بهنام بانی در سال ۹۷ در انگلیس کنسرتی برگزار کرد که حاشیه های بسیاری داشت ، بسیاری از منتقدان او معتقد بودند که سالن بزرگی که بهنام بانی در آن به اجرا پرداخته است متعلق به یهوی های اسرائیل می باشد ، این حواشی بهنام بانی را به مدت ۳ ماه ممنوع الکار کرد ، تهیه کننده بهنام بانی محمد حاتم پور طی مصاحبه ای با موسیقی ما اعلام کرد که این خبر را دشمنان ما انتشار داده اند و دنبال حاشیه سازی هستند و چنین قضیه ای کاملا نادرست است و از پیج هایی که این خبر را منتشر کرده اند قطعا شکایت خواهیم کرد . 

موزیک های بهنام بانی را از کدام سایت دانلود کنیم :

بهترین سایت برای دانلود فول آلبوم بهنام بانی وبسایت هیت آوا به آدرس : HITAVA.IR می باشد ،‌ هیت آوا یکی از بزرگترین و مطرح ترین رسانه های موسیقی کشور می باشد که در سا ل ۹۹ و ۱۴۰۰ برنده جایزه بهترین وبسایت موسیقی کشور شده است ، پس بهترین گزینه برای دانلود آهنگ های جدید ایرانی و فول آلبوم بهنام بانی وبسایت هیت آوا می باشد .

 

دیدگاه خود را ارسال کنید