سحر قریشی | بیوگرافی سحر قریشی

بیماری سحر قریشی افشا شد | چشم تتو شده سحر قریشی عفونت کرد!!+ عکس

سحر قریشی دوباره سوژه رسانه ها شد.

بیماری سحر قریشی افشا شد | چشم تتو شده سحر قریشی عفونت کرد!!+ عکس
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

امیر تتلو و سحر قریشی پرحاشیه ترین چهره های این روزها فضای مجازی هستند. این دو نفر که چند ماهی می شود با هم هستند گویا قرار است به زودی رسماً زن و شوهر شوند. از آن جا که تتلو اعلام کرده است که تصمیم دارد با حضور تمام طرفدارانش مراسم ازدواجش با سحر قریشی را برگزار کند، شنیده می شود در روز ۱۲ اردیبهشت ماه همزمان با کنسرت تتلو قرار است مراسم ازدواج آن ها نیز با حضور شرکت کنندگان در کنسرت برگزار شود.

سحر قریشی

تتلو انگار رو خانومش خیلی حساسه به طوری که در قسمتی از گفته هاش این نکته رو هم اشاره داشت که همکارای خانم بازیگر یعنی آقایون بازیگر و کارگردان و عوامل و...دیگه حق ندارن با سحر قریشی شوخی های نابه جا داشته باشن و از حد و حدود بگذرن وگرنه با آقا شوهر طرفن!

بیوگرافی سحر قریشی

سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون و مدل ایرانی، متولد ۶ دی ماه ۱۳۶۶ در تهران است. قریشی کار بازیگری را از سال ۱۳۸۸ با بازی در فیلم سینمایی لج و لج بازی به کارگردانی سید مهدی برقعی شروع کرد و بعد از ایفای نقش یلدا در مجموعه تلویزیونی دلنوازان به شهرت رسید.

او سابقه بازی در فیلم های موفقی همچون اتومبیل، پنج ستاره، محرمانه تهران، آب‌نبات چوبی، دربست آزادی، شیفت شب، سه بیگانه، زن ها فرشته اند ۲، ایکس لارج، نیوکاسل و دوباره با هم را در کارنامه هنری خود دارد.

سحر قریشی

افشای روابط مخفیانه سحر قریشی با افراد مشهور!

سحر قریشی بازیگر و مدل ایرانی است. او از سال 88 تا امروز به فعالیت می پردازد. در سریال دلنوازان خوش درخشید.

همسر اول : مهران اخوان ذاکری

همسر دوم : امید علومی

روابط : مهدی طارمی

قد : 168 سانتیمتر

تحصیلات و خانواده سحر قریشی

تا دبیرستان تحصیل کرده و زمانی که متاهل بود وارد عرصه بازیگری شد ، بعد از طلاق چند رابطه عاشقانه داشت که به سرانجام نرسید.

تنها یک برادر دارد. رنگ های مورد علاقه سحر قریشی مشکی ، آبی و قرمز است.

علاقه من به بازیگری به قبل از ورودم به مدرسه باز می گردد زمانی که کارتون نگاه می کردم و شخصیت های کارتونی را تقلید می کردم همه می گفتند روزی بازیگر می شوی.

وی بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید. اولین کار بازیگری سحر قریشی بازی در فیلم لج و لج بازی به کارگردانی سید مهدی برقعی بود.

سحر قریشی استقلالی استطرفدار دو آتیشه استقلال است. سحر دوست دارد هر چه زود تر به اوج برسد و این آینده را برای خود پیش بینی میکند. سحر قریشی شیفته آراستگی است

از اینکه برای زیبایی و آراستگی ام زمان صرف کنم بسیار لذت می برم و زمانی که درگیر آن می شوم ، روحیه ام تغییر می کند و انرژی از دست رفته ام را پیدا می کنم. به همین خاطر در زمانی که حالم خوب نیست سعی می کنم برای ظاهرم وقت بیشتری را صرف کنم.

سحر قریشی

دلبستگی به محیط آرایشگاه

من عاشق محیط آرایشگاه هستم و آرامش زیادی را از این محیط می گیرم ، گاهی که بی دلیل دلشوره دارم به آرایشگاه می روم و با یک مانیکور یا براشینگ ساده یا تغییر رنگ مو حالم را عوض می کنم. آراستگی جزوی از یک زن است و خانم ها باید همیشه به این موضوع اهمیت دهند. با وجود اینکه گاه پیش می آمد به لحاظ مالی هم در شرایط خوبی به سر نمی بردم اما از رفتن به آرایشگاه دریغ نمی کردم چون می دانستم که رفتن به آنجا باعث تقویت روحیه ام می شود.

ازدواج اول سحر قریشی

اولین بار در سال 1383 وقتی 17 ساله بود با شخصی بنام مهران اخوان ذاکر ازدواج کرد اما این زندگی با شروع سریال دلنوازان در سال 88 به طلاق ختم شد.

علت طلاق به گفته مهران اخوان ذاکر

پس از پخش سریال دلنوازان ، سحر که به شدت مشهور شده بود رفتارش تغییر کرد.

شش ماه بعد از پخش سریال من از ایشان خبری نداشتم تا اینکه از طریق دادگاه حمایت از خانواده از او شکایت کردم و در نهایت از هم جا شدیم!

افشاگری علیه تحصیلات

مهران اخوان ذاکر در مورد تحصیلات سحر قریشی می گوید : جالب اینکه همسرم در مصاحبه هایش می گوید دیپلم دارد ، به من بگویید او از کدام دبیرستان دیپلم گرفته است.

صیغه سحر قریشی با امید علومی

در سال 95 بود که قریشی در یک گفتگوی اینترنتی با رضا رشیدپور خبر محرم شدن خود با امید علومی خواننده پاپ را عمومی کرد و در این رابطه گفت :

من به هر حال در شرایطی نیستم که تنها بخواهم به زندگی ام ادامه بدهم البته من امید را از قبل می شناختم ولی الان در مرحله نامزدی آن هم به صورت محرم برای آشنایی بیشتر با هم هستیم.

امید علومی متولد 23 آبان 1366 می باشد. امید علومی یکی از خواننده های جوان ایرانی است که تا امروز کارهای مجاز زیادی منتشر کرده است.

نحوه آشنایی سحر قریشی تا جدایی

آشنایی این دو در فیلم دریا کنار در سال 1393 صورت گرفته است ، امید علومی علاوه بر بازی در کنار هم در این فیلم خواننده تیتراژ آن نیز بود.

در نهایت چند ماه دیگر این دو کنار هم دیده نشدند و قریشی رسما در یک گفتگو اعلام کرد مجرد است و منکر هرگونه رابطه قبلی خود شد.

رابطه سحر قریشی با مهدی طارمی

در آبان ماه سال 96 خبر ازدواج مهدی طارمی و سحر قریشی منتشر شد اما مدتی بعد با واکنش تند برادر قریشی این خبر تکذیب شد.

اما با انتشار یک فیلم لو رفته از طارمی و قریشی در کشور قطر این شایعه تبدیل به حتم و مشخص شد این دو در یک رابطه عاشقانه هستند.

این رابطه هم مدتی بود به جدایی ختم شد و حالا خانم بازیگر در رابطه جدید به سر می برد ، او این رابطه را تایید کرده است.

داریوش عزتی همسر سحر قریشی

در کنار تمام این روابط در هنگام جستجوی نام سحر قریشی نام داریوش عزتی به عنوان همسر سحر قریشی به چشم می خورد که از هویت این شخص اطلاعات دقیقی در دست نیست.

دیدگاه خود را ارسال کنید