فروش فوری خودرو | فروش فوری خودرو ایران خودرو و سایپا

فروش خودرو به قیمت کارخانه | از این حراج خودرویی جا نمانید

جزئیات خرید محصولات بهمن موتور در بورس کالا اعلام شد. دیگنیتی فردا به بورس کالا می‌آید.

فروش خودرو به قیمت کارخانه | از این حراج خودرویی جا نمانید
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 فروش خودرو های جدید آغاز شد. فروش خودرو دارای شرایط خاصی است.فروش خودرو از متقاضیان زیادی برخوردار است. فروش خودرو با قیمت مناسب همراه است.جزئیات جدید فروش خودرو را بخوانید. 

فروش خودرو

فردا چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ بورس کالا میزبان خودروی دیگنیتی می‌شود. فردا ٣٨ خودروی دیگنیتی سفید (تریم مشکی)، ٣٨ خودروی دیگنیتی سفید (تریم قرمز)، ٣٨ خودروی دیگنیتی مشکی (تریم مشکی)، دیگنیتی مشکی (تریم قرمز) هر یک با قیمت پایه ٨٢١میلیون و ۵٠٠هزار تومان روی تابلوی بورس کالا می‌رود.

برای خرید خودرو دیگنیتی مهلت ثبت سفارش ساعت ۱۷ روز سه‌شنبه ۲۹ شهریور بوده و میزان پیش دریافت خرید این خودرو به میزان ۳۰درصد است. اشخاصی که پیشتر در عرضه‌های قبلی موفق به خرید خودرو سواری شده‌اند امکان ثبت سفارش نخواهند داشت.

علاوه بر این هر کد بورسی صرفا امکان ثبت سفارش بر روی یک کد عرضه از مجموع عرضه‌های روز انجام معامله را دارد.

تالار خودروی بورس کالا دوم مهرماه میزبان عرضه ١٧۵ دستگاه کارای تک کابین گروه بهمن با قیمت پایه ٢٩١میلیون و ٣٠٠هزار تومان و ۱۲۱ دستگاه کارای دو کابین با قیمت پایه ۳۰۱میلیون و ۵۰۰هزار تومان خواهد بود.

برای خرید وانت کارا مهلت ثبت سفارش ساعت ۸:۳۰ روز شنبه ۲ مهر بوده و میزان پیش دریافت خرید محصول ۱۰درصد است.

همچنین محدودیت تعدادی خرید و ثبت سفارش برای هر کد بورسی وجود ندارد و اشخاصی که قبلا در عرضه‌های قبلی موفق به خرید خودرو شده‌اند نیز امکان ثبت سفارش دارند. علاوه بر این خرید برای مشتریان حقوقی بلامانع است.

 شرکت سایپا در مراسم اعلام نتایج طرح فروش فوق العاده محصولات تیبا2، ساینا ای ایکس، تیبا اس ایکس، کوییک.اس، کوییک.آر با گیربکس معمولی و کوییک با گیربکس معمولی و همچنین فروش فوق العاده محصولات تیبا2، ساینا ای ایکس، تیبا اس ایکس، کوییک.اس، کوییک.آر با گیربکس معمولی وکوییک با گیربکس معمولی در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، برگزار کرد.

براساس آمار در طرح فروش فوق العاده محصولات سایپا 340 هزار و 697 نفر شرکت کردند که تمامی این افراد واجد شرایط شناخته شدند. ظرفیت محصولات عرضه شده سایپا در این طرح 20 هزار و 887 خودرو در نظر گرفته شده است.

در این طرح 4 هزار و 825 دستگاه خودرو تیبا2 عرضه می‌شود. علاوه بر این  هزار و 500 دستگاه  ساینا ای ایکس، 6 هزار و 845 دستگاه تیبا اس ایکس، 4 هزار و 904 دستگاه کوییک.آر با گیربکس معمولی، 897 دستگاه کوییک.اس و هزار و 916  دستگاه کوییک با گیربکس معمولی سایپا عرضه می شود.

همچنین در طرح فروش فوق العاده محصولات سایپا برای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت 16هزار و 114 نفر شرکت کردند که 4 هزار و 698 نفر واجد شرایط شناخته شدند و با توجه به تعداد متقاضیان این طرح، تمامی افراد متقاضی به صورت منتخبین اصلی مشخص شدند.

در طرح پیش فروش یکساله، محصولات ساینا.اس، کوییک.اس، کوییک.آر با گیربکس معمولی و کوییک با گیربکس معمولی و همچنین پیش فروش یکساله محصولات کوییک.اس، کوییک.آر با گیربکس معمولی، کوییک با گیربکس معمولی و ساینا.اس در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، برگزار شد.

در طرح پیش فروش محصولات سایپا 10 هزار و 768 نفر شرکت کردند که تمامی این افراد واجد شرایط شناخته شدند. ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح 19 هزار و 354 خودرو است در نظر گرفته شده است.

در این طرح 8 هزار و 930 دستگاه خودرو ساینا.اس عرضه می‌شود. علاوه بر این 4 هزار و 963 دستگاه  کوییک.آر با گیربکس معمولی، 4 هزار و 480 دستگاه کوییک.اس و 981 دستگاه کوییک با گیربکس معمولی سایپا عرضه می شود.

همچنین در طرح پیش فروش محصولات سایپا برای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، هزار و 813 نفر شرکت کردند که 146 نفر واجد شرایط شناخته شدند و با توجه به تعداد متقاضیان این طرح، تمامی افراد متقاضی به صورت منتخبین اصلی مشخص شدند.

در طرح پیش فروش مشارکت در تولید، محصولات ساینا.اس، کوییک.اس، کوییک.آر با گیربکس معمولی و کوییک با گیربکس معمولی و همچنین پیش فروش مشارکت در تولید، محصول کوییک با گیربکس معمولی در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، برگزار شد.

در طرح پیش فروش مشارکت در تولید محصولات سایپا، 2 هزار و 196 نفر شرکت کردند که تمامی این افراد واجد شرایط شناخته شدند. ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح 15 هزار و 990 خودرو در نظر گرفته شده است.

در این طرح 6 هزار دستگاه خودرو ساینا.اس عرضه می‌شود. علاوه بر این 2 هزار دستگاه کوییک.آر با گیربکس معمولی، 4 هزار دستگاه کوییک.اس و 3 هزار و 990 دستگاه کوییک با گیربکس معمولی سایپا عرضه می شود.

اسامی منتخبان پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی فردا چهارشنبه ساعت 9 صبح بر روی سامانه فروش یکپارچه خودرو به نشانی  sale.iranecar.com/public/home منتشر خواهد شد و منتخبین به مدت 72 ساعت فرصت واریز وجه خواهند داشت.

فاصله میان قیمت کارخانه و بازار کاهش می‌یابد

وزیر صمت گفت: از سال آینده قطعا قرعه کشی نخواهیم داشت و با برنامه ریزی صورت گرفته، فاصله میان قیمت کارخانه و بازار کاهش خواهد یافت.

فاطمی امین ادامه داد: تصمیم ستاد تنظیم بازار برای نزدیک کردن قیمت تمام شده خودرو به قیمت واقعی تمام شده بود تا بر روی قیمت‌های بازار هم موثر باشد.

او ادامه داد: یکی از راهکارها اصلاح قیمت گذاری بود که این روند در ستاد تنظیم بازار انجام شد؛ ستاد تنظیم بازار با برخی افزایش قیمت های پیشنهادی خودروسازان مخالفت کرد و در نهایت تصمیم بر این شد که قیمت گذاری بر اساس ضوابط قبلی شورای رقابت، یعنی افزایش شش ماهه بر مبنای تورم اعمال شود.

این در حالی است که بازار خودرو چند ماهی می‌شود بلاتکلیف است و قیمت ها مدام تغییر می کند. نمایشگاه داران خودرو می گویند افزایش قیمت خودرو درب کارخانه اثرات زیادی در بازار خودرو می گذارد به طوری که با هر بار افزایش قیمت در کارخانه، قیمت محصولات در بازار آزاد بیش از مقدار تعیین شده گران می شود.

تصمیم به افزایش قیمت خودرو در حالی است که طرح های قرعه کشی خودرو کماکان ادامه دارد و عرضه آن همچنان کم است.

اشکان میرمحمدی، بازرس کل امور صنعت، معدن و تجارت سازمان بازرسی کل کشور  گفت: مدیرعامل ایران‌خودرو اعلام کرد ببش از ۹۰ هزار خودروی کف پارکینگ خود را تا نیمه آبان به ۶۰ هزار دستگاه خودرو برساند و مدیرعامل سایپا نیز وعده داد ۵۳ هزار دستگاه این شرکت را تا پایان آذر به ۱۰ هزار دستگاه کاهش دهند، اما شواهد امر نشان می‌دهد که هیچ‌کدام از دو شرکت خودروساز نتوانستند مبادرت به کاهش خودورهای دپو شده خود کنند.

چرا طرح واردات خودرو رد شد؟

از طرفی طرح واردات خودرو که پس از رفت و آمدهای بسیار که مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفته بود از مجمع تشخیص مصلحت نظام رد شد به گونه ای که سخنگوی شورای نگهبان در توییتی اعلام کرد: نظارت بر حسن اجرای سیاست‌های کلی نظام از چندین سال قبل، به هیات عالی نظارت در مجمع تشخیص مصلحت نظام تفویض شده است و شورای نگهبان بر اساس مقررات، مصوبه مورد ایراد از سوی این هیات را مغایر بند ۲ اصل ۱۱۰ قانون اساسی دانسته و آن را جهت اصلاح به مجلس ارسال می‌کند.

دیدگاه خود را ارسال کنید