تست شخصیت شناسی | کدوم مسیر ترسناک تره؟

به تصویر زیر خوب نگاه کنید و بگویید که کدام یک از مسیر های زیر برای شما هراسناک تر می باشد.

تست شخصیت شناسی | کدوم مسیر ترسناک تره؟
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

پاسخ:

مسیر A برای من هراس انگیز تر می باشد

اگر مسیر اول را انتخاب کردید به معنای این است که معمولا در اعتماد کردن به دیگران مشکل دارید و به همین دلیل هم خیلی اهل بروز احساسات و تفکراتتان نیستید و این موضوع باعث می شد که غالب اوقات احساس تنهایی داشته باشید و با کسی صمیمی نشوید.

مسیر B برای من هراس انگیز تر می باشد

شما همیشه نگران این هستید که مبادا تنها بمانید برای همین هم افراد زیادی را در اطراف خود دارید. این تنهایی گریزی باعث می شود که شما همواره نیاز به محبت و حضور فرد دیگری در نزدیکی خود داشته باشید. از طرف دیگر نه تنها به حضور در جمع علاقه مندید، بیشتر اوقات نگران این هستید که مبادا حضور شما در جمع مفید نباشد و مورد انتقاد قرار بگیرید.

مسیر C برای من هراس انگیز تر می باشد

به گزارش شایانیوز، اگر مسیر C انتخاب شماست پس احتمال بسیار زیاد شما فردی سخت کوش و با پشتکار هستید. از طرفی دیگر معمولا سرشار از محبت و احساسات خوب به دیگران و محیط اطراف خود می باشید که همین امر باعث می شود غالبا در زندگی شاد و موفق باشید و دیگران از دیدن شما انگیزه بگیرند.

مسیر D برای من هراس انگیز تر می باشد

این مسیر به وضوح نشان می دهد که شما اصولا فردی درونگرا هستید که چندان علاقه ای به در جمع بودن ندارید و به طبع در بیشتر مواقع از دوستان، آشنایان و همکاران خود فاصله می گیرید. در واقع اگر کسی شما را ببیند ممکن است این طور به نظر برسد که شما با دنیای بیرون قطع ارتباط کرده اید.

مسیر E برای من هراس انگیز تر می باشد

شما از جمله افرادی هستید که همیشه در پی کشف هدفِ زندگی کردن می باشند همچنین دوست دارید که نسبت به خودتان آگاهی داشته باشید به این خاطر ترجیح میدهید حتا زمانی که به اهداف خود دست پیدا می کنید زمانی را برای تحلیل کردن آن ها اختصاص دهید چراکه عدم آگاهی نسبت به خود و به زندگیتان امری است که همیشه باعث ترس شما می شود.

مسیر F برای من هراس انگیز تر می باشد

شما دارای اعتماد به نفس بالا و احساسات قوی می باشید و همین موضوع نیز به شما کمک می کند تا پیوسته در زندگی خود به دنبال دستاورد ها و لذت هایی باشید که باعث لذت و شادی شما می شوند. از دیگر ویژگی های شما می توان به آزادی خواهیتان اشاره کرد، شما هیچ گونه علاقه ای به محدود بودن خود ندارید.

مسیر G برای من هراس انگیز تر می باشد

ثبات و پایدار ی از بارز ترین ویژگی های شما می باشد. شما فردی آرام هستید که این ثبات باعث می شود با تمانینه و با قدرت به سوی اهداف خود گام بردارید و به آن ها نزدیک شوید.

مسیر H برای من هراس انگیز تر می باشد

متاسفانه به احتمال زیاد در گذشته اتفاقات و لحظات دشوار و ناگواری را تجربه کرده اید که حالا یادآوری همان ها باعث می شود که تا حدودی از گذشته خود بترسید و همیشه نگران این باشید که نکند در زندگی دچار شکست شوید. به خاطر داشته باشید که برای زندگی بهتر شما باید آگاهانه خودتان را از بند اسارت گپذشته رها کنید و احساسات منفی ای که نسبت به آن دارید را دور بریزید.

شما کدام یک از تصاویر بالا را هراسناک تر دیدید و پاسخ را تا چه اندازه نزدیک به خودتان احساس کردید؟ نظرات و تجربیات خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه خود را ارسال کنید