با این تست شخصیت شناسی مشخص میشه درونگرایی یا برونگرا | خودتو محک بزن

به تصویر زیر نگاه کنید و بگویید که در اولین نگاه چه چیزی را در تصویر مشاهده کردید و باعث جلب توجه شما شد؟

با این تست شخصیت شناسی مشخص میشه درونگرایی یا برونگرا | خودتو محک بزن
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

تصویر یک دختر اولین چیزی بود که دیدم

درست برخلاف دسته قبلی شما از نیم کره چپ فعال تری برخوردار می باشید به همین خاطر هم در ریاضیات و محاسبات استعداد خوبی دارید و ذهنتان نیز بسیار قوی می باشد. با این اوصاف به احتمال بسیار زیاد شما فردی منطقی، اهل بحث و استدلال به نظر می رسید و به علم بیشتر از هر چیز دیگری اعتماد دارید و تکیه می کنید.

تصویر یک ماهی اولین چیزی بود که دیدم

اگر قبل از هر چیز و با نگاه اول تصویر یک ماهی را دیدید به معنای آن است که شما نیم کره راست فعال تری دارید به این ترتیب فردی هنری و هنر دوست می باشید. علاقه شما به هنر باعث شده که در زمینه های مختلف استعداد داشته باشید و به این ترتیب از اعتماد به نفس خوبی نیز برخوردارید و این مسئله در محبوبیت شما نیز تاثیر گذار می باشد.

در نگاه اول تصویر دختر و ماهی را همزمان دیدم

اگر در نگاه اول شما توانستید هر دو تصویر یعنی هم ماهی و هم دختر را به صورت هم زمان ببینید به معنای این است که شما از جمله افرادی می باشید که از هر دو نیم کرده مغزتان استفاده می کنید و هر دو آن ها به یک اندازه فعال می باشند به این ترتیب شما هم اهل استدلال و محاسبات هستید و هم از عواطف و احساسات بالایی برخوردارید. باید به شما تبریک گفت چون این ویژگی به شما قدرت آن را می دهد که در مواقع حساس و احساسی منطقی فکر کنید و تصمیمات مطمئن بگیرید در عین حال در مباحث جدی و منطقی عواطف را نیز در تصمیم گیری خود دخیل کنید تا خیلی خشک و بی انعطاف نباشید.

دیدگاه خود را ارسال کنید