اخبار حوادث|کلاهبرداری باورنکردنی از مستاجران

کلاهبرداری باورنکردنی از مستاجران

جانشین پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری متهمانی خبر داد که ۵ میلیارد ریال از مستأجران کلاهبرداری کرده بود.

کلاهبرداری باورنکردنی از مستاجران
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

جانشین پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مشاور املاکی خبر داد که ۵ میلیارد ریال از مستاجران، کلاهبرداری کرده بود.

سرهنگ سعد اله گزافی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: تعدادی از شهروندان با ارائه شکوائیه قضائی مشابه از کلاهبرداری و اجاره دادن محل های مسکونی توسط یکی از مشاوران املاک با مدارک جعلی خبر داده که بلافاصله بررسی تخصصی موضوع در اختیار تیمی از کارآگاهان پایگاه دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

وی افزود: با آغاز تحقیقات تخصصی مشخص شد، یکی از متصدیان مشاور املاک با شیوه هایی متقلبانه از طریق سایت های اینترنتی افرادی را که قصد داشتند ملک خود را اجاره بدهند شناسایی و با جعل مدارک، در غیاب صاحبان ملک اقدام به تنظیم اجاره نامه کرده و بعد از تسویه حساب کامل با فرد مستاجر واحدهای سایر افراد را بدون اذن مالک تحویل چند مستاجر داده است.

جانشین پلیس آگاهی تهران ادامه داد: با توجه به متواری بودن متهم پرونده، شناسایی مخفیگاه و دستگیری این فرد در دستور کار قرار گرفت و کارآگاهان پایگاه دهم موفق شدند مخفیگاه وی شناسایی کنند.

سرهنگ گزافی به دستگیری متهم و اعتراف وی به ۱۰ فقره کلاهبرداری و جعل مدارک با همکاری همدستش اشاره کرد و گفت: در شاخه دیگری از تحقیقات کارآگاهان متهم دوم پرونده نیز دستگیر شد و کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را ۵ میلیارد ریال اعلام کرده اند.

وی با تاکید بر ضرورت هوشیاری و دقت نظر شهروندان در انجام معاملات و پیشنهادات مشکوک، اضافه کرد: کلیه مالباختگان شناسایی شده و بررسی‌های پلیسی ادامه دارد.

دیدگاه خود را ارسال کنید