عصر جدید | پهلوانک های بامزه در عصر جدید

پسر بچه ورزشکار در برنامه عصر جدید سالن را به لرزه درآورد | فیلم

پسر بچه بامزه گروه پهلوانک ها گفت: مامانم من و بابام رو به زور میفرستاده زورخونه.

پسر بچه ورزشکار در برنامه عصر جدید سالن را به لرزه درآورد | فیلم
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

عصر جدید یک برنامه استعداد یابی است. عصر جدید از سال 1397 در صفحه تلویزیونی شبکه سه ملی فعالیت می کند. عصر جدید در فصل سوم بجز امیر حیایی سه داور دیگر را به صحنه داوری آورد که با نقد های ضد و نقیضی رو به رو شد. احسان علیخانی پیش از عصر جدید، سابقه مجری گری در برنامه های پرطرفدار در زمانه خودشان مثل ماه عسل و پسر های ایرونی در کارنامه خود دارد. عصر جدید در فصل جدید خود با پایین آمدن اپیدمی کرونا و وخامت اوضاع سلامتی، صحنه تماشاگران را هم به روی مخاطبان خود باز کرد.

گروه پهلوانک های ایران زمین یکی از دیگر گروه های ورزش کودکان است که در صحنه فصل سوم عصر جدید درخشیدند. این گروه با اجرای قشنگشان صحنه را به لرزه درآورند. احسان علیخانی که در صحنه های مختلف ثابت کرده در رفتار با بچه ها بسیار سر به سرشان می گذارد، بار دیگر در نمایش نیمه نهایی این گروه باعث خنده تماشاگران عصر جدید شد.

کارنامه احسان علیخانی و عصر جدید

احسان علیخانی اخیراً فعالیت خود را در تلویزیون به‌عنوان کارگردان ، تهیه‌کننده و مجری یک برنامه استعدادیابی به‌نام عصر جدید (مسابقه تلویزیونی) از سر گرفت و توسط چهار داور از چهار رشته متفاوت به قضاوت پرداختند. ازجمله فعالیت‌های هنری احسان علیخانی می‌توان به 10سال متوالی اجرای برنامه «ماه عسل»، اجرای «سه ستاره» در ۱۳۹۳، تهیه‌کنندگی و اجرای ویژه برنامه تحویل سال شبکه سه از سال ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۶، برنامه «پشت صحنه» در سال‌های ۱۳۹۱ و۱۳۹۲، برنامه «بهار نارنج» ویژه برنامه تحویل سال ۱۳۹۴، برنامه «دو نیمه سیب» در سال‌های ۱۳۹۰٬۱۳۹۱٬۱۳۹۲، برنامه «جزر و مد» در سال‌های ۱۳۸۴٬۱۳۸۵، برنامه «صبح آمد» در سال ۱۳۸۳، برنامه «صبح بخیر ایران»، برنامه «پسرای ایرونی» در تابستان۱۳۸۳، برنامه «قله‌های افتخار»،  «باشگاه مهرورزان»،‌ تهیه‌کنندگی برنامه‌های «محرمانه»، «عطر بارون»، «مثل هیچ‌کس»، «نور بالا»، «لطفاً ملاحظه شود»، کارگردانی‌، تهیه‌کنندگی و مجری‌گری برنامه عصر جدید، کارگردانی مستندهای «شیخ بهایی»، «المپیاد فیزیک اصفهان»،‌ تهیه‌کنندگی فیلم «بدون تاریخ، بدون امضاء» در سال ۱۳۹۵ اشاره داشت. این فیلم در تاریخ ۲۴ شهریور‌ماه سال ۱۳۹۷ به‌عنوان نماینده سینمای ایران در اسکار ۲۰۱۹ انتخاب شد و در چندین جشنواره داخلی و خارجی، موفق به کسب جوایز متعدد شد. در جشنواره فیلم فجر نیز این فیلم به‌عنوان بهترین فیلم از نگاه تماشاگران برگزیده شد. همچنین گفته شده که احسان علیخانی، نامزد اصلی نقش «نیما بحری» در سریال «آقازاده» که این‌روزها از شبکه نمایش پخش می‌شود، نیز بوده است.

برنامه استعداد یابی عصر جدید

علیخانی در تجربه ای متفاوت به سراغ بازیگری رفت و برای اولین و آخرین بار در فیلم پرونده های مجهول جمال شورجه علاوه بر دستیاری کارگردان جلوی دوربین رفت اما گویا علاقه ای به این حوزه از دنیای هنر نداشت و این تجربه دیگر در کارنامه هنری احسان علیخانی تکرار نشد. سال 83 اما نقطه عطفی متفاوت در دنیای احسان علیخانی و علاقه اش به تلویزیون بود چرا که با ساخت برنامه پسرای ایرونی و گزارشگری در این برنامه به شهرتی نسبی دست یافت و این مقدمه ای برای انجام فعالیت های بیشتر او در تلویزیون شد. شاید بتوان اوج پختگی تهیه کنندگی و مجری گری اش را در دو برنامه پر طرفدار جوکر و عصر جدید در نظر داشت.

بیوگرافی احسان علیخانی، مجری عصر جدید 

احسان علیخانی مجری تلویزیون، در سال 1361 متولد شده است. او زاده 15 آبان ماه است. منزل پدری او در خیابان هروی است. احسان علیخانی به گفته خودش دو خواهر و یک برادر دارد. او فرزند آخر خانواده است. مادر احسان علیخانی پرستار بازنشسته است. 

عصر جدید

احسان علیخانی در دانشگاه تهران تحصیل کرده است. او دارای مدرک کارشناسی در رشته مدیریت بازرگانی است. احسان علیخانی با رتبه سه رقمی 770 در سال 1379 وارد دانشگاه تهران شد و در آن جا تحصیل کرد. اما شغل او هم اکنون متفاوت از رشته تحصیلی اوست. احسان علیخانی از نوجوانی عاشق بازیگری و کارگردانی بوده و علاقمند بوده که در این زمینه فعالیت داشته باشه اما با توجه شرایط اقتصادی در اهدافش به این هنر به عنوان یک شغل دوم در ابتدا نگاه کرده است

عصر جدید

 

در فصل دوم رقابت های استعدادیابی عصر جدید نیز سال گذشته «گروه جوانمردان ایران زمین» با اجرای ورزش باستانی روی صحنه این مسابقه توانستند به جایگاه سوم دست یابند. گروه پهلوانک ها که امسال در عصر جدید شرکت کرده از خردسالان و نوجوانان باستانی کار از سراسر کشور تشکیل شده که تحت مربی گری علی جلیجو مربی گروه جوانمردان آموزش دیده اند.

 

عصر جدید

 

دیدگاه خود را ارسال کنید