سید جواد هاشمی| حواشی سید جواد هاشمی

عکس زیر خاکی سید جواد هاشمی در جبهه های جنگ| راز سید جواد هاشمی افشا شد

عکس سید جواد هاشمی در جبهه جنگ دفاع مقدس افشا شد. چرا سید جواد هاشمی سخنی از آن دوران نگفته است.

عکس زیر خاکی سید جواد هاشمی در جبهه های جنگ| راز سید جواد هاشمی افشا شد
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

سید جوادهاشمی در مصاحبه ای گفت که در 20 سالگی با تشویق مادرش و علاقه و عشق خودش به جبهه اعزام شد و با رسول ملاقلی پور کارگردان مشهور در جبهه آشنا شد. سیدجواد هاشمی وقتی که ۲۰ ساله بود با تشویق مادرش و عشق و علاقه خودش در سال ۱۳۶۴ تصمیم گرفت به جبهه برود ولی به علت اینکه قدش کوتاهی داشت به شادگان رفت تا از آنجا با تیپ قدس خوزستان اعزام شود چند وقتی در بخش تبلیغات گردان محمد رسول الله بود تا این که به جبهه رفت و در جبهه با رسول ملاقلی پور کارگردان معروف آشنا شد.

سید جواد هاشمی

 

جواد هاشمی علاوه بر بازیگری در نویسندگی و کارگردانی و آهنگسازی نیز فعالیت دارد . او آهنگساز سریال بسوی خورشید و فیلم سینمایی پرواز روح و فیلم تشنه و …بوده است.تاکنون در بیش از ۴۳ فیلم و سریال کوتاه و بلند، حضور داشته‌ که آخر فیلمش تورنادو و هشتگ بوده است.

سید جواد هاشمی در چندین سال قبل با فرزانه پورحسینی ازدواج کرد و حاصل این ازدواج یک پسر به نام  سید محسن و یک دختر به نام فاطمه السادات می باشد.

او در محله مسیحی نشین بندرانزلی متولد شد تا اینکه از سال 1358 وقتی 14 ساله و دانش آموز بود با نمایش حج ابراهیم ، حج عاشورا کار خود را در تئاتر شروع کرد.

دیدگاه خود را ارسال کنید