ترانه علیدوستی| حواشی ترانه علیدوستی| ترانه علیدوستی در جشنواره کن

لباس عجیب غریب ترانه علیدوستی در کن آبرو ایران را برد

لباس جدید ترانه علیدوستی با واکنش تند کاربران فضا مجازی رو به رو شد.

لباس عجیب غریب ترانه علیدوستی در کن آبرو ایران را برد
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

ترانه علیدوستی در جشنواره کن با استایل عجیبی دیده شد. او که قبلا به خوش پوشی و خوش استایلی معروف بود این بار هوادارانش را ناامید کرد.

​ ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی از چگونگی ورودش به صنعت بازیگری می گوید: 

در سال 1379 وقتی 17 ساله بود در کلاس های بازیگری «امین تارخ» شرکت کرد و یکسال بعد در فیلم «من ترانه 15 سال دارم» در نقش ترانه پرنیان جلوی دوربین رفت.

بازی درخشان او 4 جایزه معتبر داخلی و خارجی از جمله سیمرغ بهترین بازیگر زن از جشنواره فجر را برایش به ارمغان آورد.

ترانه علیدوستی بازیگر محبوب و مشهور کشورمان متولد 22 دی 1362 در تهران است. او در دبیرستان در رشته تجربی تحصیل نموده و دارای دیپلم کامپیوتر است و به زبان انگلیسی نیز تسلط زیادی دارد. خانم بازیگر، فرزند نادره حکیم الهی مجسمه‌ساز و حمید علیدوستی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و از مربیان سابق فوتبال می باشد.

ترانه علیدوستی

او در فیلم ‌های فیلم ‌سازان برجسته ای چون رسول صدرعاملی و واروژ کریم ‌مسیحی و اصغر فرهادی بازی کرده و عناوین فراوان سینمایی از جمله جایزه بهترین بازیگر زن، پنجاه‌ و پنجمین جشنواره فیلم لوکارنو سوئیس، جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم آسیایی و عربی اوسیان سینه فن و سیمرغ بهترین بازیگر زن در جشنواره فیلم فجر را گرفته ‌است. او در جشنواره‌های فیلم وزول فرانسه ۲۰۱۴ و فیلم هانوی ویتنام ۲۰۱۲، یکی از اعضای هیئت داوران بود.

او سابقه بازی در فیلم و سریال هایی همچون پذیرایی ساده، آسمان زرد کم عمق، هرچی خدا بخواهد، کنعان، فروشنده، شهر زیبا، شهرزاد، من ترانه ۱۵ سال دارم، مادر قلب اتمی و درباره الی را در کارنامه هنری خود دارد.

دیدگاه خود را ارسال کنید