انتقاد حمید فرخ نژاد از کتایون ریاحی | کتایون ریاحی باعث عصبانیت فرخ نژاد شد. | چه کسی فرخ نژاد را عصبانی کرد؟

فرخ نژاد از کتایون ریاحی انتقاد کرد | عصبانیت حمید فرخ نژاد در اینستاگرام

حمید فرخ نژاد با قرار دادن یک استوری، به انتقاد از کتایون ریاحی پرداخت.

فرخ نژاد از کتایون ریاحی انتقاد کرد | عصبانیت حمید فرخ نژاد در اینستاگرام
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

حمید فرخ نژاد در یک استوری به انتقاد از اظهارات تازه کتایون ریاحی پرداخت.

فرخ نژاد متولد 28 فروردین 1348 در آبادان ، بازیگر سینما و تلویزیون است.او در یک خانواده کامل جنوبی در شهر آبادان بعنوان آخرین پسر به دنیا آمده و 6 برادر و 4 خواهر تنی و ناتنی دارد و پدر مرحومش ناخدای لنج بود.

وی فارغ التحصیل لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه تهران می باشد که سال 1369 در 21 سالگی بازیگری را در کنار دستیاری شروع کرد سپس وارد نویسندگی هم شد.

حمید فرخ نژاد

خانم جلیلی فر همسر آقای فرخ نژاد است. وی طراح صحنه و لباس می باشد که کار سریال مرد هزار چهره نیز در کارنامه وی به چشم می خورد. آشنائی و ازدواج حمید فرخ نژاد و خانم جلیلی فر در دوران دانشکده بوده که خانم جلیلی رشته طراحی صحنه و حمید فرخ نژاد نیز در رشته کارگردانی تحصیل می کردند. حاصل ازدواج این زوج هنری یک فرزند می باشد.

فرخ نژاد فعالیت خود را در سینما به عنوان دستیار کارگردان آغاز کرد. در سال 1369 با بازی در فیلم در کوچه های عشق ساخته خسرو سینایی بازیگری را در سینما آغاز کرد. در سال 1378 بازی در فیلم عروس آتش که دومین فیلم کارنامه سینمایی اش بود آغاز درخشش او در سینما به حساب می آید.بازی در این فیلم سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را در هجدهمین جشنواره فیلم فجر برایش به همراه آورد. فیلمنامه این فیلم که توسط فرخ نژاد و سینایی بود نیز سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه را نیز برایش به همراه آورد.

شاید لقب سرکش بودن برای فرخ‌ نژاد بیشتر مناسب نقش‌ هایی است که انتخاب و بازی کرده است گرچه در زندگی عادی کمی عصبی است و زود از کوره در می‌ رود.مثل زمانی که به اشتباه در سریال «سفر سبز» سال 1381 چند ساعت گریم سنگین را تحمل کرد ولی آن روز برنامه‌ ریزی برای بازی او صورت نگرفته بود که البته، جناب فرخ‌ نژاد هم از خجالت دستیار کارگردان درآمد ! در هر حال، نقش‌ هایی که فرخ‌ نژاد بازی کرده عمدتا دچار حاشیه شده‌ اند.

دیدگاه خود را ارسال کنید