اخبار سلبریتی| اخبار روز| حاشیه سلبریتی ها| سورپرایز به سبک احسان علیخانی | پشت صحنه عصر جدید چه خبر است؟

سورپرایز به سبک احسان علیخانی | پشت صحنه عصر جدید چه خبر است؟

تولد یکی از داوران عصر جدید در صحنه عصر جدید جشن گرفته شد.

سورپرایز به سبک احسان علیخانی | پشت صحنه عصر جدید چه خبر است؟
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

احسان علیخانی مجری معروف ایرانی است. احسان علیخانی سبک خاصی برای کار خود دارد. استایل احسان علیخانی متفاوت است. احسان علیخانی برنامه های مهمی را تا به امروز اجرا کرده است. احسان علیخانی در فضای مجازی با حواشی چندانی همراه نیست.

احسان علیخانی

بیوگرافی احسان علیخانی

احسان علیخانی متولد 15 آبان 1361 در تهران ، مجری و برنامه ساز است. فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران می باشد که از دستیاری شروع کرد و حالا تهیه کننده ، کارگردان و مجری تلویزیون می باشد. در آلوده ترین شهر دنیا یعنی تهران بدنیا آمدم ، دو خواهر و یک برادر دارم که همگی ازدواج کردند و من از همه کوچک تر هستم. 

احسان علیخانی

زندگی خصوصی احسان علیخانی

مادرم طوبی مظاهری پرستار بازنشسته و پدرم حسین علیخانی می باشد.

در مقطع پیش دانشگاهی خیلی به بازیگری و کارگردانی علاقه داشتم اما با مشورت هایی که کردم به این نتیجه رسیدم به مقوله هنری بعنوان شغل دوم نگاه کنم.

به همین خاطر برای کنکور درس خواندم تا اینکه سال 1379 وقتی 18 ساله بودم با رتبه 770 وارد رشته مدیریت بازرگانی دانشگاه تهران شدم.

احسان علیخانی

فعالیت هنری احسان علیخانی

اولین بار ماه عسل با ایده و اجرای او سال 86 بروی آنتن رفت اما بخاطر مشکلات سلیقه ای اجا این برنامه سال بعد (1387) به محسن افشانی نوجوان سپرده شد.

اما افشانی در همان هفته اول نشان داد توانایی اداره برنامه را ندارد به همین دلیل بعد از چندا برنامه علیخانی دوباره بعنوان تهیه کننده و مجری به این برنامه بازگشت.

سال 89 دوباره بخاطر مشکل علیخانی با مدیران شبکه اجرای این برنامه به مرحوم حسن جوهرچی سپرده شد اما دوباره سال 90 علیخانی به برنامه بازگشت. در سال 91 عم دوباره علی ضیا مجری برنامه بود که بعلت عدم توفیق او دوباره ماه عسل به علیخانی بازگردانده شده و دیگر او تا پایان این برنامه در سال 96 مجری آن بود.

احسان علیخانی

حواشی خانوادگی احسان علیخانی

در سال 95 رضا حسنی خو حراست سابق وزارت ورزش بعنوان مدیرعامل استقلال انتخاب شد، اما انتشار خبر اینکه وی برادر احسان علیخانی است تا حدی جنجالی گشت که مجبور به استعفا شد.

هنوز هم مشخص نشد علت اینکه نام خانوادگی هر دو برادر چرا فرق می کند که بنظر می رسد او برادر ناتنی احسان می باشدو به جرات می‌ توانم بگویم که زمان تحصیل استاد تقلب رساندن بودم، یعنی شیوه‌ هایی برای رساندن تقلب بلدم که فقط شگرد خودم است و هیچکس نمی‌ تواند مچم را بگیرد. 

احسان علیخانی

یکی از تفریحات من در تابستان این بود که در اتاقم یک فضای دادگاه درست می کردم و بعنون وکیل بلند می شدم و از یک متهم دفاع می کردم.

یک آشنایی داشتم که از علاقه من به حقوق باخبر بود که زمان انتخاب رشته بین حقوق و مدیریت من را به دادگاه خانواده برد. بیش از یک ساعت در راه روهای دادگاه قدم زدم و فضایی متفاوت را تجربه کردم که متوجه شدم اصلا آدم اینکار نیستم و فقط ادای وکالت را دوست داشت.

احسان علیخانیاحسان علیخانی

دیدگاه خود را ارسال کنید