قیمت نان | قیمت نان در این شهرها دو نرخی شد | زمان واریز یارانه نان

قیمت نان در این شهرها دو نرخی شد | زمان واریز یارانه نان

اجرای آزمایشی طرح هوشمندسازی یارانه نان و به عبارتی خرید نان با نرخ فعلی با کارت بانکی به یک سوم استان‌های کشور رسید.

قیمت نان در این شهرها دو نرخی شد | زمان واریز یارانه نان
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

قیمت نان گران شده است. قیمت نان پس از تخصیص یارانه افزایش یافت. قیمت نان آزاد گران تر شده است. قیمت نان در شهرستان ها متفاوت است. قیمت نان در معیشت مردم موثر است. 

 قیمت نان

جزئیات جدید قیمت نان آزاد

وزیر اقتصاد از کلید خوردن طرح هوشمندسازی یارانه نان در ۱۰ استان خبر داد. به این ترتیب به نظر می‌رسد قطار اجرای طرح عرضه نان با کارت بانکی سرعت گرفته است. مشاور وی در این طرح نیز با بیان این که تا پیش از این طرح، مجوز آرد یارانه‌ای با یک واحد ۱۰۰ متری نیز برابری می‌کرد، اظهار کرد: در طرح هوشمندسازی، خرید نان توسط خانوارها محدودیت تعداد ندارد.

سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد گفت: اجرای آزمایشی طرح هوشمندسازی یارانه‌های آرد و نان هم اینک در بیش از ۱۰ استان کشور کلید خورده است و با تکمیل دوره آزمایشی تلاش خواهد شد نقاط ضعف احتمالی رفع و این طرح با حداکثر کارایی در تمام استان‌های کشور اجرا شود.در این حال موضوع میز اقتصاد دو روز قبل شبکه خبر به این طرح اختصاص داشت.

 جزئیات جدید درباره طرح فروش کیلویی نان در کشور

محمد جلال مشاور وزیر اقتصاد با اشاره به مشکلاتی که پیش از این در حوزه مفاسد سهمیه بندی آرد وجود داشت، گفت: به دلیل محدودیت‌های ارائه آرد یارانه‌ای برای نانوایی ها، (حتی) در یکی از استان ها، مجوز آرد یارانه‌ای با یک واحد ۱۰۰ متری در آن منطقه برابری می‌کرد و هزینه این خرید و فروش مجوز، هزینه تولید نان را افزایش می‌داد. وی افزود: تعاملات مثبتی داشتیم تا صدور مجوز نانوایی به شدت تسهیل و ارزان شود.

وی با بیان این که برای خرید انبوه و خرید خانوارها از نانوایی محدودیتی نداریم، افزود: با این موضوع، در عملکرد نانوایان اختلالی ایجاد نمی‌شود. مورد مشکوک خرید با تعداد بالا در شرایطی است که در دفعات زیاد صورت گیرد و اثبات شود که برای دستگاه خاصی نیست. خریداران عمده باید از سوی نانوا ثبت شوند تا مشکلی برای آنها به وجود نیاید.

دیدگاه خود را ارسال کنید