اخبار سلبریتی| اخبار روز| حاشیه سلبریتی ها| حرکات موزون رامبد جوان وسط مهمونی | استوری عجیب رامبد با همسر آقای بازیگر

حرکات موزون رامبد جوان وسط مهمونی | استوری عجیب رامبد با همسر آقای بازیگر

رقص رامبد جوان در میان مردم جنجالی شد.

حرکات موزون رامبد جوان وسط مهمونی | استوری عجیب رامبد با همسر آقای بازیگر
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

رامبد جوان بازیگر و مجری معروف ایرانی است. رامبد جوان متولد 1352 می باشد. رامبد جوان همسر نگار جواهریان است. رامبد جوان یک دختر دارد. رامبد جوان مجری برنامه شبکه نسیم به نام خندوانه می باشد.

بیوگرافی رامبد جوان

خندوانه مدت‌هاست یکی از پرمخاطب‌ترین برنامه‌های تلویزیونی ایران محسوب می‌شود.این برنامه در اسفند 98 مجدداً از شبکه‌های یک سیما و شبکه نسیم بازپخش شد. فصل هفتم خندوانه قرار بود از اواخر سال 1398 تولید شود که به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا رامبد جوان تولید آن را یکسال به عقب انداخت تا از 20 اسفند 1399 به مناسبت عید مبعث، خندوانه به آنتن شبکه نسیم برگشت. قرار بود پخش فصل هفتم تا 14 مرداد 1400 و تا قبل از شروع ماه محرم ادامه داشته باشد اما با ابتلای رامبد جوان به ویروس کرونا این فصل زودتر از موعد به پایان رسید. در 18 آبان 1400 فصل هشتم این برنامه روی آنتن شبکه نسیم رفت.

رامبد جوان

زندگینامه رامبد جوان

رامبد جوان تبریزی معروف به رامبد جوان متولد 1 دی ماه سال 1350 در شهر تهران است، او بازیگر، کارگردان و مجری ایرانی و مجری برنامه خندوانه است.

رامبد در سال 50 در یک خانواده سنتی در شهر تهران با اصلت آذربایجانی متولد شد. او نخست از تئاتر و سپس در تلوزیون و سینما ایفای نقش کرد. رامبد جوان در 11 فیلم سینمایی ایفای نش کرده است.

او در یک قسمت از سریال پرطرفدار همسران ایفای نقش کرد و نقش کوتاهی داشت که همین باعث حضور پررنگ او در سریال خانه سبز در نقش فرید صباحی شد. او با نام فرید جینگلبرد در دهه 70 شمسی معروف شد. نقش هایی که او در سینما و تلویزیون بازی می کرد بیشتر جنبه طنز داشتند.

رامبد جوان

رامبد جوان به جز مجری گری، کارگردانی هم کرده است و سریال های گم گشته، نشانی، مسافران و توطئه فامیلی را کارگردانی کرده است و سریال نشانی را هم که سال 87 از شبکه دوم پخش شد کارگردانی کرده است. او کارگردان برنامه خندوانه هم می باشد که از سال 1393 از شبکه نسیم در حال پخش است.

زمزمه ای که این روزها در محافل خصوصی و فضای مجازی می شنویم عدم توافق رامبد جوان و نگار جواهریان برای زندگی مشترک است. برخی افت سری جدید برنامه خندوانه را به خاطر این موضوع می دانند و برخی هم سرحال نبودن و عدم نشاط و انرژی سابق او را به این دلیل، الصاق می کنند.

رامبد جوان

خلاصه اینکه بر سر جدایی قبلی رامبد از سحر دولتشاهی حواشی زیادی به وجود آمد که حتی رامبد در مصاحبه ای نسبت به آن واکنش تندی نشان داد و گفت:ترجیح می دهم به عنوان یک رفتار مقاومتی در برابر این جنس از هیجان برای دانستن زندگی شخصی، کاملا به حق در برابر همه اعلام کنم دوست ندارم درباره زندگی خصوص ام روی آنتن رسانه ملی حرف بزنم. اگر می خواستم حرف بزنم به جای خانه در خیابان زندگی می کردم. دوست ندارم کسی درباره زندگی خصوصی ام از من سوال بپرسد. زندگی خودم است مال خودم است.

رامبد جوان در خرداد سال 1398 بهانه حضور در یک نشست سینمایی راهی کانادا شدند و کاربران گمانه زنی کردند که این دو به دلیل به دنبا آمدن فرزندشان در کانادا راهی این کشور شده اند و قصد دارند که فرزندشان در کانادا به دنیا بیاید و اقامت کانادا بگیرد.

رامبد جوان

کاربران به این سفر بسیار واکنش نشان دادند و از رامبد جوان بسیار انتقاد کردند. مثلا در دیدگاهی به طعنه گفتند: من عاشق ایران هستم و ایران کشور خوبی هست ولی فرزندم را در کانادا به دنیا می آورم تا میان مردم ایران نباشد.

نگار جواهریان از بازیگران خوب تلویزیون و سینمای ایران است. نگار جواهریان در سال 95 با رامبد جوان ازدواج کرد. نگار جواهریان همسر سوم رامبد جوان است. نگار جواهریان و رامبد جوان یک دختر به نام نوردخت دارند. نگار جواهریان بالاخره عکس دخترش با رامبد جوان را منتشر کرد.

نگار جواهریان بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 22 دی ماه 1361 در تهران متولد شد.این بانوی بازیگر تحصیلاتش را در زمینه طراحی صحنه و لباس ادامه داد و مدرک او کارشناسی این رشته است. حسن جواهریان پدر نگار جواهریان است که در مهندس ساختمان بود و به دلیل علاقه ویژه ای که به تئاتر و دنیای نمایش داشت مدام به همراه خانواده به تئاتر میرفت و یکی از سهام داران سینما تئاتر تهران بود. پدر نگار جواهریان 27 مهرماه سال 96 بعد از تحمل مدتی رنج بیماری درگذشت و نگار جواهریان که وابستگی زیادی به پدرش داشت در غم از دست دادن پدرش به سوگ نشست. نگار جواهریان دو خواهر به نام های نازنین و نگین و یک برادر دارد و مادر و خواهر او و بسیاری از بستگانش ساکن مونترال کانادا هستند.

رامبد جوان

ازدواج نگار جواهریان با رامبد جوان

نگار جواهریان همسر رامبد جوان بازیگر کشورمان است که سال 95 ازدواجش را با رامبد جوان جشن گرفت. این بانوی هنرمند همسر سوم رامبد جوان است و جشن عروسی آنها در یونان و با حضور چند تن از هنرمندان برگزار شد.

ازدواج نگار جواهریان و رامبد جوان هم به مانند بسیاری از هنرمندان بی حاشیه نبود و شایعات پیرامون زندگی مشترک این زوج شکل گرفت و خبر از جدایی آنها میداد اما با انتشار عکسی دو نفره از این زوج این جریان خاتمه یافت. رامبد جوان همسر نگار جواهریان در یک برنامه درخصوص صحبت کردن درباره حریم خصوصی زندگی اش گفت:

دوست ندارم درباره زندگی خصوصی ام روی آنتن رسانه ملی حرف بزنم، اگر می خواستم حرف بزنم به جای خانه در خیابان زندگی میکردم. دوست ندارم کسی درباره زندگی خصوصی ام از من سوال بپرسد. زندگی خودم است مال خودم است. زندگی خصوصی من زندگی خصوصی من است و هر اتفاقی که در زندگی من افتاده به خود من و آدم هایی که در زندگی ام هستند ربط دارد.

رامبد جوانرامبد جوان

دیدگاه خود را ارسال کنید