اخبار سلبریتی | علی شادمان | حواشی علی شادمان

سکانس منشوری علی شادمان در سریال یاغی | ببینید

علی شادمان در سریال یاغی به عنوان جاوید نقش آفرینی کرد. یکی از سکانس ها خاص این سریال را در این گزارش مشاهده کنید.

سکانس منشوری علی شادمان در سریال یاغی | ببینید
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

علی شادمان بازیگر جوان ایرانی متولد 1374 می باشد. علی شادمان از 7 سالگی در فیلم پر طرفدار میم مثل مادر حضور یافت. علی شادمان مدت ها به عنوان بازیگر سریال ها طنز فعالیت می کرد. علی شادمان در سال 1397 در سریال کیمیا در کنار مهراوه شریفی نیا و آزیتا حاجیان حضور یافت. بیوگرافی علی شادمان را در ادامه خواهید خواند.

بیوگرافی علی شادمان

علی شادمان بازیگر سینما و تلویزیون 4 آذر سال 1375 در ایلام متولد شد. او لیسانس کارگردانی دارد و یکی از با استعدادترین بازیگران در حال حاضر کشور است.

علی شادمان در خانواده ای فرهنگی و تحصیل کرده متولد و تربیت شده است. پدرش مسعود شادمان دکترای تاریخ، استاد دانشگاه و مادرش بتول رشنوادی معلم علوم است. علی فرزند اول خانواده است و تنها یک خواهر به نام آریشا دارد.

علی شادمان

علی از سال ها پیش مستقل زندگی میکرده و بیشتر وقتش را صرف مطالعه، ورزش در باشگاه و دیدن فیلم می کند . علاوه بر این ها به عکاسی هم بسیار علاقمند است و این رشته را هم به صورت حرفه ای دنبال می کند. محمد علی شادمان فرزند اول خانواده است و یک خواهر به نام آرینا دارد.

این چهره از کودکی وارد عرصه بازیگری شده است . علی شادمان وقتی 10 ساله بود در سال 85 اولین فیلم سینمایی اش را با عنوان «میم مثل مادر» ایفا نمود و اتفاقا بسیار هم خوش درخشید. رسول ملاقلی پور کارگردان میم مثل مادر به دلیل اینکه علی شادمان در نواختن ویالون تبحر داشته او را برای این نقش انتخاب می کند و مسیر جدیدی را برایش باز میکند.

علی شادمان

فعالیت هنری علی شادمان

علی شادمان که به بازیگری علاقه داشت، فعالیت خود را از همان کودکی در سینما آغاز کرد. اولین بار رسول ملاقلی‌پور در سال ۱۳۸۵ علی شادمان را برای بازی در فیلم میم مثل مادر به سینمای ایران معرفی کرد و دلیل انتخابش توانایی وی در نواختن ویلن بود؛ فعالیت او از سال ۸۵ تا کنون در عرصه بازیگری ادامه دارد. علی شادمان در سال ۱۳۹۴ با نقش آفرینی در سریال کیمیا شناخته شد و به شهرت رسید.

علی شادمان

علی شادمان در سریال یاغی

سریال یاغی در سال ۱۴۰۰ _ ۱۴۰۱ با کارگردانی محمد کارت و به تهیه کنندگی سید مازیار هاشمی در ژانر خانوادگی و اجتماعی ساخته شده است. علی شادمان در این سریال پر مخاطب در نقش جاوید که نقش اصلی فیلم است حضور دارد. در این فیلم جاوید (علی شادمان) جوانی از محله‌های پایین شهر تهران و بی شناسنامه است و شخصیتی نه چندان سیاه و بد و البته نه زیاد سفید و بی گناه دارد.

علی شادمان در فیلم می‌خواهم زنده بمانم

سریال می‌خواهم زنده بمانم به کارگردانی شهرام شاه حسینی و به تهیه کنندگی محمد شایسته تولید شد. داستان این فیلم مربوط به زمان بعد از جنگ ایران و عراق است و علی شادمان در آن نقش کاوه پسر عموی هما را بازی کرده است. حامد بهداد، سحر دولتشاهی، پدرام شریفی، آناهیتا درگاهی، مهران احمدی، آزاده صمدی و… از دیگر بازیگران این سریال هستند.

علی شادمان

علی شادمان در سریال کیمیا

سریال کیمیا درباره زندگی دختری به نام کیمیا در زمان قبل و بعد از انقلاب و به کارگردانی جواد افشار است. علی شادمان در این فیلم نقش برادر کیمیا را بازی می‌کند که در جنگ اسیر شد و بعد از آزاد سازی خرمشهر به ایران بازمی‌گردد. برخی از بازیگران این فیلم عبارتند از: مهراوه شریفی نیا، حسن پورشیرازی، آزیتا حاجیان، پوریا پورسرخ، سید مهرداد ضیایی، مهدی پاکدل، رضا کیانیان، کاظم هژیرآزاد، رضا توکلی.

علی کار بازیگری را در نوجوانی از سال ۱۳۸۵ با بازی در فیلم میم مثل مادر آغاز و همچنین در فیلم های سینمایی صد سال به این سال ها، زمانی برای دوست داشتن و کلانتری غیرانتفاعی و سریال سرزمین کهن به ایفای نقش پرداخته است. او در سال ۹۲ در فیلم ساکن طبقه وسط به کارگردانی شهاب حسینی و در سال ۹۰ در فیلم رؤیای سینما به کارگردانی علی شاه حاتمی ایفای نقش کرده است.

علی شادمان

وی در جشنواره های متعدد داخلی و خارجی شرکت داشته است و در سال۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ نیز برنده دوجایزه ویژهٔ سینه کید و فیسی شد و در همین دو سال بهترین بازیگر نوجوان سال شناخته شد. علی شادمان در سریال کیمیا به کارگردانی جواد افشار نیز که سال ۱۳۹۴ از شبکه دوم سیما پخش شد ایفای نقش کرده است. او در آخرین تجربه بازیگری خود در مجموعه دیوار به دیوار ایفای نقش کرده است.

علی شادمان ازدواج نکرده است او یک خواهر به نام آرینا دارد که عاشقانه های زیادی برای خواهرش می گوید. علی شادمان ازکودکی خود را برای بازیگری آماده کرده است او با شرکت در کلاس های بازیگری سواد بازیگری خود را بالا برده است. بسیار ورزش می کند و بدن ورزیده اش در سریال یاغی نشان می دهد به صورت خصوصی با مربی کار می کند.

علی شادمان

شهرت علی شادمان در سریال یاغی

 

علی شادمان با بازی در سریال یاغی ساخته محمد کارت یک نقش ماندگار از خود به یادگار گذاشت. او در این سریال نقش جوان عاشقی را بازی می کند که می خواهد سالم زندگی کند می خواهد شناسنامه داشته باشد و هویت و عشق چیزی است که نه قانون به او می دهد نه جامعه. او در این سریال با پارسا پیروزفر ، طناز طباطبایی ، امیر جعفری و مه لقا باقری هم بازی شده است.

علی شادمان

این سریال در ژانر خانوادگی و اجتماعی، درامی پر فراز و نشیب از سفر یک قهرمان را به تصویر می کشد. علی شادمان در سریال یاغی نقش جاوید (نقش اصلی سریال) را بر عهده دارد که جوانی از محله‌های پایین شهر تهران و بی شناسنامه بوده و شخصیتی نه چندان سیاه و بد و البته نه زیاد سفید و بی گناه دارد و برای اینکه بتواند زندگی خوب و آبرومندانه‌ای را شروع کند در تلاش برای تهیه شناسنامه ای برای خود است.

علی شادمان

 

دیدگاه خود را ارسال کنید