اخبار سلبریتی | بهرام افشاری | عاشقانه ها بهرام افشاری

بهرام افشاری سلطان مخ زنی | بهرام با چرب زبانی دلبری می کند + ویدئو

ویدئو زیبا دلبری بهرام افشاری عاشق پیشه را ببینید.

بهرام افشاری سلطان مخ زنی | بهرام با چرب زبانی دلبری می کند + ویدئو
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

بهرام افشاری زاده 1367 همدان است. بهرام افشاری با بازی در سریال پایتخت به شهرت رسید. بهرام افشاری در ابتدا در پایتخت به عنوان بازیگر مهمان حضور یافت. بهرام افشاری به عنوان بازیگر طنز ایران شناخته شده است. بیوگرافی بهرام افشاری را از این گزارش بخوانید.

بیوگرافی بهرام افشاری

هرام افشاری متولد 6 خرداد 1366 در همدان ، بازیگر سینما و تلویزیون است. دانش آموخته رشته ساخت و تولید از هنرستان و لیسانس بازیگری از دانشگاه آزاد تهران می باشد که از تئاتر شروع کرد و با سریال «پایتخت» به اوج شهرت رسید. او با 198 سانتی متر قد بعنوان قد بلندترین و محبوب ترین بازیگر شناخته می شود.

بهرام افشاری

علاقه به بازی از کودکی

در دوران کودکی با فیلم آشنا و آمیخته شدم و از سنین نوجوانی عاشق سینما شدم البته نه بعنوان کسی که بازیگری را دوست دارد بلکه به عنوان یک فیلم بین و مخاطب عاشق سینما و پرده نقره ای آن شدم.

بصورت جدی بازیگری را از سال 1382 وقتی 16 ساله بود بصورت آماتور از تئاتر همدان شروع کرد تا اینکه سال 88 وقتی 22 ساله بود برای پیشرفت راهی تهران شد. در تهران ابتدا به کلاس های بازیگری حمید سمندریان رفت تا اینکه بصورت حرفه ای وارد کار تئاتر شد و در بیش از 30 اجرای حرفه ای حضور داشت.

جایزه در تئاتر بهرام افشاری

در سال 88 توانست برترین جوان ایران در بازیگری تئاتر شناخته شود. یکسال بعد نیز بعنوان بازیگر اول جشنواره تئاتر شهر معرفی شد و سال 1390 نیز تندیس بهترین بازیگر مرد را از جشنواره بین المللی فجر بدست آورد.

بهرام افشاری

فعالیت ها جانبی بهرام افشاری

سال نود با پول جایزه بهترین بازیگر مرد از جشنواره به میدان گمرک رفتم و موتور خریدم و تا مدت ها پیک موتور بودم تا خرج خودم را در بیاورم. بعد از تئاتر در خرداد سال 1392 وقتی 26 ساله بود تجربه کوتاهی را در فیلم «عصبانی نیستم» به کارگردانی رضا درمیشیان در سینما به دست آورد.

سال 91 خود من مخاطب «پایتخت» بودم و از تمرین های تئاترم می زدم که پایتخت 1 را ببینم تا اینکه از طریق احمد مهرانفر برای حضور در پایتخت دعوت شدم. بعد از تست آقای محسن تنابنده اعتماد کرد و این همکاری شکل گرفت و در نقش بهتاش فریبا جلوی دوربین رفتم.

تعصب بهرام افشاری برای همدان

تعصبم نسبت به همدان را زمانی می‌ توانم ثابت کنم که بگویم تنها کسی که با لهجه همدانی در سریال «علی‌ البدل» سال 96 صحبت کرد من هستم. این موضوع به‌ واسطه عشق و علاقه‌ ‎ای بود که به شهرم داشتم.

بهرام افشاری هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد ، انتشار چندین عکس او با هواداران مختلف دختر بنام همسر ، باعث انتشار خبر کذب ازدواجش شده که صحبت ندارد.

بهرام افشاری

اگر بخواهم از دیدگاه خودم بگویم من این فیزیک بدنی را یک امتیاز می‌ دانم ، این قد بلند برای هر نقشی خوب نباشد که خودم هم دوست ندارم در هر کاری باشم. بیشتر به‌ درد نقش‌ های خاص و تجربه‌ های خاص می‌ خورم که متفاوت‌ تر از کارهای عامیانه است.

بهرام افشاری

بهرام افشاری استقلالی است

آقای افشاری از علاقمندان فوتبال و طرفدار دو آتیشه تیم استقلال تهران است اما دوست ندارد در فضای غیرفوتبالی کل کل کند و به بقیه احترام می گذارد.

تو هنرستان واقعا بیش فعال بودم و تو هرچیزی سرک می کشیدم. یکی از رفقام آرمین تشکری که الانم بازیکن تیم ملی والیبال است من را به والیبال دعوت کرد و با این تیم قهرمان شدیم ولی لذت بخش نبود چون متمایز نبودم.

بهرام افشاری (زادهٔ 6 خرداد 1366) بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. اولین حضور وی در تلویزیون با سریال پایتخت 2 بود که به عنوان بازیگر مهمان حضور داشت اما در پایتخت 5 و پایتخت 6 حضور پررنگ‌تری پیدا کرد.

 بهرام افشاری از سال 1382 کار تئاتر را در سطح آماتور در همدان آغاز نمود و به گفته خود بازیگری در تئاتر را بخاطر دور شدن از روزمرگی انتخاب کرد. اما کم کم به این حرفه علاقه مند شد و در سال 1388 بزرگترین تصمیم زندگی خود یعنی هجرت از همدان به پایتخت - تهران و شرکت در کلاسهای بازیگری حمید سمندریان را گرفت.

بهرام افشاری

با این مهاجرت و تغییر رویه خود را توانست خود را به سطح حرفه ای بازیگری نزدیک کرده و فعالیت خود را در زمینه تئاتر بیشتر کند. قسمت اعظم فعالیت هنری او در تئاتر میباشد ؛ بطوریکه در طی چند سال اخیر اکثرا در جشنواره تئاتر فجر حضور پر رنگی داشته است.

دانش آموخته رشته ساخت و تولید از هنرستان و لیسانس بازیگری از دانشگاه آزاد تهران می باشد که از تئاتر شروع کرد و با سریال «پایتخت» به اوج شهرت رسید. او با 198 سانتی متر قد بعنوان قد بلندترین و محبوب ترین بازیگر شناخته می شود.

بهرام افشاری بازیگر جوان ایرانی است. بهرام افشاری با سریال پایتخت معروف شد. بهرام افشاری هم اکنون یک تئاتر را در صحنه بازیگری و کارگردانی میکند. نمایش چه کسی جوجه تیغی را کشت با بازیگری بهرام افشاری در تماشاخانه ایرانشهر بر روی صحنه میرود. چندی پیش  عکسی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده بود و در کپشن آن نوشت: وقتی که ریاضی باید حل کنم.

دیدگاه خود را ارسال کنید