فال امروز|فال امروز فروردین|فال امروز شهریور|فال امروز مهر

فال روزانه: فال امروز دوشنبه 25 مهر 1400| فال حافظ

فال امروز دوشنبه 25 مهر 1400 به شرح ذیل است. البته باید یادآور شد که فال بیشتر جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه: فال امروز دوشنبه 25 مهر 1400| فال حافظ
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

متولدین فروردین

پیش از شنیدن یا نشنیدن چه قضاوتی می‌توان داشت؟ باید ابتدا حرف‌های او را خوب و کامل بشنوی، بعد در مورد او و این موضوع قضاوت کنی.

تا پایان روز احساس خوشبختی خواهی کرد چون بعضی امور، که فکرت را مشغول کرده بود، روبراه می‌شود. در یک میهمانی خبرهای امیدبخشی خواهی شنید.

تنبلی را کنار بگذار. تنبلی بیماری یا عادت بدی است که به مرور اراده‌ات را ضعیف می‌کند. با ورزش و ایجاد روحیه و انگیزه در خود می‌توانی این مشکل را حل کنی.

شما امروز احساس می‌کنید مسائل جدید و مبهمی ‌در مورد زندگی تان وجود دارد که هنوز از وجودش خبر ندارید. ولی هرچقدر بیشتر برای کشف کردن آن تلاش می‌کنید کمتر به جواب می‌رسید. اگر صبور نیستید، هرگز نمی‌توانید هیچ رازی در مورد این جهان را کشف کنید. باوجود این اگر استقامت و پایداری داشته باشید همه چیز عوض شده و حقایق زیادی برایتان آشکار می‌شود.

انگیزه خود را برای کار و بدست آوردن پول نباید از دست داد. باید پذیرفت که این هم بخشی از زندگی است. سعی به خودت انگیزه بدهی و همین انگیزه است که مانند یک موتور تو را به حرکت درمی‌آورد و موانع را پشت سر می‌گذارد.

متولدین اردیبهشت

کدورت‌هایی در زندگی خصوصی‌ات وجود دارد که باید هرچه سریع‌تر آنها را رفع کنی. بی‌توجهی تو به برخی مسائل عاطفی دوست یا همسرت را می‌رنجاند. باید بیشتر مراقب رفتارت باشی.

صحبت کردن با بعضی از دوستان، به تو روحیه‌ای تازه و انرژی خاص می‌دهد. پس این روزها با این افراد بیشتر در تماس باش و از آدم‌های منفی که تو را از زندگی پشیمان می‌کنند ارتباط نداشته باش

امروز ماه به نشانه تان بازگشته است و با ژوپیتر خوش بین و بهرام واقع گرا هماهنگ می‌شود. باوجود اینکه شما نکات اساسی و دقیقی را از دست داده اید، ولی بدون اینکه تمام جزئیات را بدانید می‌توانید موفق شوید. الان مهم ترین کار برایتان این است به غریزه و حس خود اطمینان کنید، چراکه افراد دیگر ممکن است نتوانند راه درست را بهتان نشان دهند. پس ایمان داشته باشید و شانس خود را امتحان کنید.

تو بهتر از هر کسی می‌توانی استعدادهایت را تقویت کنی و تجربه‌های زیادی بدست آوری. پرورش این استعدادها به معنای سود اقتصادی در بلندمدت خواهد بود.

 

متولدین خرداد

در دوست‌داشتن نمی‌توان فقط به منافع خود فکر کرد. نمی‌گویم حتما در این‌باره باید خود را قربانی کرد اما باید رفتاری در پیش گرفت که دوستی‌ها شفاف‌تر و عمیق‌تر شود. در دلت جایی برای دیگران باز کن.

در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : اگر بدانی به دنبال چه هستی و هدفت را مشخص کنی به راحتی به آن می‌رسی. انرژیت را در راه تحقق خواسته‌هایت بکار بگیر و روزی که موفق شوی از خودت راضی و خوشنود خواهی بود.

امروز افراد دیگر قادر نیستند آنچه را که شما می‌بینید ببینند، بنابراین ممکن است خیلی زود از شما تبعیت کنند. باوجود اینکه این موضوع برای شما اهمیت چندانی ندارد، ولی آنها وقتی که بعدها فهمیدند شما دقیقاً راه درست را می‌رفتید از شما تقدیر خواهند کرد. لزومی ‌ندارد که همه چیز را تجزیه و تحلیل کنید، بهترین کار این است که نگرش‌ها ساده تری داشته باشید.

چرا برای بهبود وضعیت مالی‌ات، از تمام توان خود استفاده نمی‌کنی؟ همه از تو انتظار کارهای ارزنده و مهمی را دارند اما تو همچنان کج‌دار و مریز رفتار می‌کنی. باید برای رسیدن به آرزوهای مادی، از خودت کار بکشی.

متولدین تیر

تو باید دوباره به سوی او بگردی. البته این یک پیشنهاد است و تصمیم نهایی با توست. به هر حال اگر احساس می‌کنی او همان کسی که تو همیشه آرزویش را می‌کردی، برای بازگشت هیچ بهانه‌ای نباید بیاوری.

امروز دوستانتان خیلی به شما توجه خواهند کرد، بنابراین قبل از اینکه ازآنها درخواست کمک کنید خوب فکرهایتان را بکنید. شما دوست ندارید خودتان را در موقعیت‌های حساس قرار دهید، ولی اگر موجب شود با فری که دوستش داری دهمکاری کنید برایتان مفید خواهد بود. باوجود اینکه این کار در نهایت شما را به آرامش می‌رساند، ولی الان می‌توانید با اطمینان خاطر و بدون فکر کردن به نتیجه کار به نصیحت خوب دوست و یا نامزدتان اطمینان کنید.

مراقب باش. تعهدات مالی تو دارد سر از جاهای خطرناکی در می‌آورد. سعی کن براساس آنچه داری حرکت کنی و از قرض و وام و چک و سفته، فاصله بگیری. مراقب اوضاع اقتصادیت باش.

متولدین مرداد

باید با آغوش باز و روی گشاده با دوست و یا همسرت برخورد کنی. هیچ کس نیست که عیب و یا ایرادی نداشته باشد. این مسئله در مورد خود تو هم صادق است. باید با گذشت از بعضی عیبها چشم‌پوشی کرد.

شما حتی اگر دوست نداشته باشید از افراد دیگری که بهتان وابسته اند حمایت کنید، ولی امروز مجبورید نقش سرپرست و محافظ آنها را بازی کنید. شما این تونایی را دارید که بفهمید چه کار را چه وقت باید انجام داد و همین موضوع به زودی اطرافیانتان را طرفدارتان خواهد کرد. مادامی‌که با درستی و صداقت کار می‌کنید از ادامه دادن هراس نداشته باشید. همچنین اگر به حس ششم خود اطمینان کنید اشتباه نخواهید کرد.

آینده بهتری در انتظار توست. فشار کار و مشکلات متعدد اقتصادی این روزها تو را به شدت گرفتار کرده است. اما این وضعیت پایدار و ثابت نخواهد ماند.

متولدین شهریور

خویشتنداری و صبر لازم است. باید حوصله به خرج دهی تا این وضعیت تغییر کند. دست به کاری نزن که عاقبت روشنی ندارد. در این صورت دچار شکست و ناکامی می‌شوی.

شما امروز بیشتر از قبل به خودتان و همچنین به نتیجه کارهایی که می‌کنید اطمینان دارید. حتی اگر قبلاً کمی‌ به خودتان شک داشتید امروز بالاخره نظرتان عوض می‌شود. ولی با این وجود نمی‌توانید به راحتی خودتان را متقاعد کنید راهی را بروید که افراد دیگر هم می‌روند، ولی اگر یک بار این کار را بکنید نتایج شگفت انگیز کار خود را خواهید دید و به زودی به عنوان رهبر و مدیر انتخاب خواهید شد.

دوران پرتنش و اضطرابی فرامی‌رسد. اما کسی که ریشه در اعماق خاک داشته باشد، از طوفان نمی‌ترسد. به زودی اوضاع اقتصادیت دوباره روبراه می‌شود فقط باید استقامت داشته باشی و به خودت اعتماد کنی.

متولدین مهر

هر چیزی که می‌درخشد و برق می‌زند که طلا نیست. باید مراقب باشی و فریب ظواهر را نخوری. باید هوشیار باشی تا بتوانی در این بازار آشفته حقیقت را از دروغ تشخیص دهی.

احتیاج به کمی استراحت داری. فرصتی باید پیدا کرد تا این خستگی را از تنت دور کنی و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فکر کنی.

امروز کارهای بی معنی شما برای خودتان هم مایه تعجب شده است، برای اینکه دیگران به شما اعتماد دارند و می‌خواهند بهتان تکیه کنند. به جای تفسیر کردن موقعیت‌های جدید بر اساس اولویت‌های خود، شما به اندازه کافی عاقل هستید که نگرش‌ها و ایده‌های خود را از واقعیت جدا کنید. اما دلیل این کارتان فقط این است که شما ظاهر را می‌بینید و بر اساس آن عمل می‌کنید و همین موضوع بهتان اجازه نمی‌دهد که برنامه‌های افراد دیگر را هم در نظر بگیرید.

دچار بحران اقتصادی می‌شوی و چاره‌ای جز مدارا و صبر کردن نداری. بهتر است منتظر بمانی تا این طوفان رد شود و بعد به فکر چاره باشی چون تلاش کردن در زمان وقوع بحران کمکی نخواهد کرد.

متولدین آبان 

هوشمندی و ذکاوت تو موجب می‌شود تا نسبت به بعضی از اطرفیان دچار سوءظن شوی. در این باره باید شناخت‌های خود را تکمیل کرد و بعد تصمیم گرفت چون بعضی از این سوءظن‌ها اشتباه است.

حالا نوبت شادمانی توست. تو در راه هدفت بسیار سخت‌کوش و خستگی‌ناپذیر هستی. درست است که خواسته مهم تو ظاهرا درنیافتنی است اما توجه داشته باش که تلاش تو ممکن است هر ناممکنی را ممکن کند.

شما احساس می‌کنید که رشد و پیشرفت یکنواخت برایتان مانع ایجاد می‌کند، چون شما می‌خواهید رویه خود را پیش بگیرید و سریعتر جلو بروید. باوجود این ژوپیتر هم اکنون در برج جدی مطمئن و هشتمین خانه تان یعنی خانه دوستی و صمیمیت قرار دارد و بهتان اجازه می‌دهد در عین حال که بدون هیچ مقاومتی در مورد احساسات ناآشنای خود صحبت می‌کنید، حمایتی که بدان محتاج هستید را از سوی خانواده خود دریافت کنید.

تفریح و خوش‌گذرانی خوب است اما اگر زیاده‌روی کنی ممکن است دچار مشکل شوی و بسیاری از موفقیت‌هایی را که در چند قدمی تو است از دست بدهی.

برای بدست آوردن سود مالی می‌توان زحمت کشید و تلاش کرد. بدست آوردن پول یا موقعیت در دستان توست اگر به تلاشت ادامه دهی.

متولدین آذر

باید وقت کافی به خودت بدهی تا بتوانی با تفکری درست در این باره تصمیم بگیری. شتابزدگی و عجله تو را پشیمان خواهد کرد. با تامل بیشتر می‌توان موفق‌تر شد.

شاید بد نباشه امروز کمی معاشرتی باشی و به این بهانه با کسانی که مدتهای ندیده‌ای ملاقات کنی. می‌تونی در مورد موضوعات زیادی باهاشون صحبت کنی.

این ماه مشکل اصلی شما این است که در حالی که شما به طور هم زمان هم می‌خواهید در زندگی خانوادگی شریک باشید و هم عضوی از یک گروه منسجم باشید، نمی‌دانید که چگونه این رفتار عجیب خود را توجیه کنید. گویی که شما باید بخشی از اوقات فراغت خود را از دست بدهید تا بتوانید به چیزهایی که آرزویش را داشتید نزدیک بشوید. سعی نکنید که برای حل کردن این مشکل اقدام کنید. فقط روشی را پیدا کنید که به واسطه آن بتوانید به راحتی با افراد دیگر تبادل نظر داشته باشید.

تو در شرایطی خوبی از لحاظ جسمی و روحی هستی پس برای خودت دردسر و بیماری درست نکن و از نعمت سلامتی‌ات لذت ببر.

برای اینکه بتونی اوضاع مالیت را تکان بدهی باید کمی جسارت و شجاعت داشته باشی. زمینه برایت فراهم شده پس تردید نکن و با قدرت وارد کار شو. کسانی هستند که در این کار به تو کمک می‌کنند.

متولدین دی 

غیرت خوب است و نگهبان عشق. اما همین غیرت اگر از حد و حدود خود خارج شود تردیدها را دامن می‌زند و آنوقت بدگمانی و تردید به جای اعتماد و یقین می‌نشیند. به همین راحتی می‌توانی همه چیز را خراب کنی.

یک ملاقات و یا حضور در جمع دوستان برایت خاطره‌انگیز خواهد شد. از طرف دوست یا خانواده‌ای نزدیک، خبرهای خوشی برای تو و خانواده‌ات در راه است. از راه دور خبر بسیار مسرت بخشی خواهی شنید. موضوع یک مسافرت به خوبی و خوشی به انجام می‌رسد.

باوجود اینکه تلاش‌های شما بیشتر از آن چیزی که فکر می‌کردید مؤثر واقع خواهند شد، اما زیاد نمی‌توانید به چشمان خود اعتماد کنید! شما می‌دانید که چیز مهمی‌ را از دست داده اید، ولی نمی‌توانید دقیقاً بگویید که آن چیز چیست. امروز سعی نکنید به دنبال کشف رازها باشید؛ فقط به سر کار برگردید و تا جایی که امکان دارد سعی کنید به خوبی از پس وظایفتان بربیایید.

اگر مشکل اضافه وزن داری پیشنهاد می‌کنم: روزانه به ورزش بیشتری نیازمندی، به طور متعادل و منظم غذا بخور، با تناسب غذایی سالم‌تر غذا بخور و برای اضطراب و نگرانی‌ات راه‌حلی پیدا کن تا باعث سلب آسایشت نشود.

به کمک یکی از دوستانت مشکلی که آزارت می‌داد، رفع می‌شود. در یک آزمون و یا رقابت کاری موفق می‌شوی و نگرانی‌ات بی‌مورد است چون این موفقیت زمینه‌ساز تحولات اقتصادی بعدی برایت خواهد بود.

متولدین بهمن

تو فرد مغروری هستی و این غرور بعضی اوقات دست و پا گیر می‌شود. بهتر است این‌بار تو قدم پیش بگذاری و موضوع را حل و فصل کنی.

یکی از خواسته‌هایت به زودی عملی خواهد شد که باعث خوشحالیت می‌شود. در موقعیت کاری یا تحصیلی‌ات موفقیتهای سودآوری کسب می‌کنی.

امروز حتی اگر شروع کرده باشید کارهایی که باید انجام دهید را شناخته و بررسی کنید، ولی هر ساعت که می‌گذرد بیشتر اطمینان خود را از دست می‌دهید. راه‌ها و امکانات دیگری جلوی راهتان سبز می‌شوند که هر کدامشان هم مزایا و خوبی‌های خودشان را دارند. در نهایت شما باید بهترین تصمیم را بگیرید که اهدافتان را با اهداف کسانی که با شما در ارتباطند پیوند دهید. با خودخواهی کار کردن خود شما را نیز راضی نخواهد کرد، بنابراین نیازهای همکاران خود را هم نیز در نظر بگیرید.

استفاده از ترکیب‌های شاد در رنگ لباسهایت روحیه‌ات را تغییر می‌دهد. شاید به نظر کار بزرگ یا خاصی نباشد اما تو را سرزنده و شاد می‌کند.

از جایی که فکر نمی‌کردی، مقداری پول و یا هدیه به دستت می‌رسد. یک قرارداد یا سند را باید امضاء کنی. تعهدات تازه‌ای به عهده‌ات گذاشته میشود.

متولدین اسفند

بعضی از تصمیمات مهم را باید به زمان دیگری موکول کرد چون در حال حاضر امکان و شرایط انجام آنها وجود ندارد. با صبر و خودداری می‌توان به نتیجه رسید.

همین روزها به یکی از آرزوهای بزرگت می‌رسی. در محیط دوستانه و یا خانوادگی‌ات خواسته تو پذیرفته می‌شود. به هر حال روزهای خوب و شیرینی در پیش داری.

امروز شما مجبورید حتی به مسائل خیلی جزئی هم توجه کنید، چرا که در غیر این صورت زندگیتان آشفته و بی‌نظم می‌شود. اگر مهلتی برای کارهایتان در نظر گرفته شده خیلی مهم است که به آن اهمیت بدهید، برای اینکه عدم توجه شما به این موضوع باعث می‌شود افراد زیر دستتان عمل شما را سوء تعبیر کنند. هم اکنون نباید با رئیس خود بحث کنید، فقط باید تا جایی که می‌توانید به نحو احسن وظایف خود را انجام دهید.فروردین:شما امروز احساس می‌کنید مسائل جدید و مبهمی ‌در مورد زندگی تان وجود دارد که هنوز از وجودش خبر ندارید. ولی هرچقدر بیشتر برای کشف کردن آن تلاش می‌کنید کمتر به جواب می‌رسید. اگر صبور نیستید، هرگز نمی‌توانید هیچ رازی در مورد این جهان را کشف کنید. باوجود این اگر استقامت و پایداری داشته باشید همه چیز عوض شده و حقایق زیادی برایتان آشکار می‌شود.

 اگر در خانه یا حیاط فضایی برای نگهداری از گل و گیاه داری، می‌توانی روزی نیم ساعت با باغچه و گل و گیاهت سرگرم باشی. این کار به فکر و رو تو آرامش می‌دهد.

دست از خواب و خیال بردار. بهتر است منطقی باشی و راه‌حلی برای بحران مالی که در پیش داری پیدا کنی.

فال حافظ روز یکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰ 
با تظاهر و ریا نمی توان به جایی رسید. در هر کاری صداقت لازمه ی کار است. بهتر است اول نقائص خود را برطرف سازی و سپس محکم و استوار به دنبال هدف خود بروی. جوانب کار را بسنج و به خود مغرور نباش تا اشتباهی از تو سر نزند.

دیدگاه خود را ارسال کنید