فال امروز|فال امروز فروردین|فال امروز شهریور|فال امروز مهر

فال روزانه: فال امروز 28 مهر 1400| فال حافظ

فال امروز چهارشنبه 28 مهر 1400 را در ادامه می خوانیم.

فال روزانه: فال امروز 28 مهر 1400| فال حافظ
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

متولدین فروردین

غیرت خوب است اما تعصب چشمان تو را کور می‌کند. از حسادت دوری کن یا جهت آن را به گونه‌ای تغییر بده که تو و دیگران را آزار ندهد.

این روزها اوضاع و احوالت کاملا گرم و آفتابی خواهد بود. یک اتفاق خوشحال کننده باعث تغییر روحیه‌ات می‌شود.

شما امروز دقیقاً می دانید که در هر مورد مهم چه کاری می خواهید انجام دهید. اما مشکل شما این است که راندمان فعلی شما مناسب نیست به خاطراینکه شما با هیچ برنامه خاصی پیش نمی روید. حقیقت این است که شما شاید از تجربه هایتان استفاده نمی کنید. سعی کنید به این روند ادامه ندهید فقط تا حد امکان در حد توانتان تلاش کنید.

اگر پوست حساسی داری با کرم غیرمعطر مرطوب نگهدار. چون میزان تماس با مواد تحریک کننده و حساسیت‌زا را به شدت کاهش می‌دهد.

بخاطر تمایلات شخصی‌ات دست به کارهای عجیب و غریب می‌زنی که در نهایت پشیمان خواهی شد. مگر احساس می‌کنی به گنج قارون رسیدی که اینطور ولخرجی می‌کنی!!

هر گونه سوء ظن یا ترس از شما ممکن است فقط در ذهن شما نباشد. شهود حس درستی دارند.

متولدین اردیبهشت

باید به خانواده و دوستانت وقت بیشتری بدهی و بیشتر به آنها توجه کنی. به حرف‌های آنان به دقت گوش بده و تا جایی که می‌توانی به آنها کمک کن.

حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول کرده که به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی کمکت می‌کند.

شما امروز باید نسبت به چیزهایی که کسب کرده اید قضاوتی منطقی داشته باشید و فکر نکنید موفقیتهایی که کسب کرده اید همیشگی هستند. شما کارهای زیادی پیش رو دارید، پس باید ابتدا آهسته و پیوسته حرکت کنید تا در روزهای آینده به مقصود برسید.

ممکن است فشارهای اقتصادی تو را ناراحت یا عصبی کنند اما تو نباید خود را ببازی چون این روزها خیلی زود سپری می‌شوند. پس نگذار مشکلات مالی اراده تو را ضعیف کنند.

فال روز چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰/ فال فردا چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ / فال روزانه / فال روز من

متولدین خرداد

این روزها مسائل عاطفی ذهن تو را به خود مشغول کرده. دوستان زیادی دور تو جمع شده‌اند اما تو در میان آنها به جستجوی شخص ایده‌آلت هستی. این جستجو را باید ادامه داد تا به نتیجه مطلوب رسید.

اخبار خوشحال کننده و دیدارهای سودمندی در انتظار توست. روش زندگیت را عوض کن تا از این حالت تنش و التهاب خارج شوی. باید به آینده‌ات امیدوار باشی.

شما به خاطر یک سری شرایط پیچیده شاید مجبور باشید که بیشتر از همیشه تلاش کنید اما امروز برای شما خیلی سخت است که برای پیدا کردن یک راه حل، بیشتر کار کنید. در حالی که امروز زمان مناسبی است برای این که فراتر از محدودیت هایتان عمل کنید. سعی نکنید که باهوش باشید؛ فقط اجازه بدهید که آسیب پذیریتان ظاهر شود و از اینکه در مورد ترس هایتان صحبت کنید هراس نداشته باشید. در نهایت آنها زیرکی و بصیرت ذهنی شما را به خوبی تشخیص خواهند داد.

احتیاج به کمی استراحت داری. فرصتی باید پیدا کرد تا این خستگی را از تنت دور کنی و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فکر کنی.

باید کنترل امور مالی‌ات را داشته باشی و نگذاری سررشته کارها از دست تو خارج شود. همچون یک مدیر موفق باید بحران‌های اقتصادی را مدیریت کرد تا مشکلات حل شود.

متولدین تیر

حرف‌های نامربوط یک نفر بین تو و دوست یا همسرت کدورت و ناراحتی به وجود می‌آورد. تا وقتی که از حرف یا خبری مطمئن نشدی نباید درباره‌اش قضاوت کنی.

اتفاقات شیرینی در راه است. به زودی کارت رونق می‌گیرد و پیشنهادهای تازه و نان و آبداری به تو خواهد شد.

اگر چه شما شاید امروز بیش از اندازه جدی باشید، شما می توانید به حد کافی روی توانایی هایتان متمرکز شوید و در مقابل کسانی که سعی می کنند در شما نفوذ کنند ایستادگی کنید. امروز روزی نیست که شما از کارهایی که باید انجام بدهید نگران باشید و در نهایت نگرش های درونی شما بسیار قوی و سازنده خواهند بود. تسلیم ناامنی احساسی روزمره نشوید؛ الان زمان این است که شرایط را بهتر کنید. دیگران در حالی که کمک می کنند تا شما نسبت به قبل با کفایت تر و سازنده تر باشید، به حس اطمینان شما نیز احترام خواهند گذاشت.

باید ورزش را جدی گرفت و از مصرف چیزهایی که سلامتی تو را تهدید می‌کند جدا خودداری کرد.

باید بلند پرواز باشی تا به موفقیت برسی. کسی که به همین زندگی روزمره قناعت کند همیشه به همین حالت خواهد بود. باید آرزوهای بلند داشت و برای تحقق به آنها تلاش کرد.

متولدین مرداد

عقل و فکر راهنمای درست و روشنی است پس با بکارگیری از آنها، اطراف خودت را خوب ببین و به هر کسی اعتماد نکن. پیشنهادی به تو می‌شود که باید در مورد آن خوب فکر کنی و همه جوانب را در نظر بگیری تا پشیمان نشوی.

شما یک راهنمای خوب هستید و امروز روابط اجتماعی شما قوی تر شده است، به طوری که دوستان و همکارانتان از شما می خواهند که آنها را راهنمایی کنید. به جای اینکه در زمان خوشی پیشروی آنان باشید، باید سعی کنید شور و هیجان را ثابت نگه دارید. اگر این شور و هیجان شدت پیدا کند و سپس ناپدید شود به نفع هیچ کس نیست. در ابتدا به آرامی حرکت کنید و سپس در طول روز به سرعت حرکتتان بیافزایید.

نیاز به صبر و استقامت بیشتری داری. باید خوب به مشکلات مالی‌ات فکر کنی، منشاء آن را پیدا کنی و تحولی در وضعیت اقتصادی‌ات ایجاد کنی.

متولدین شهریور

اینهمه عجله و شتابزدگی برای چیست؟ باید با صبر و حوصله اجازه بدهی تا گذر زمان خود بخود فاصله‌ها و مشکلات بین شما را حل کند.

امروز خبرهای خوبی می‌شنوی. یک دیدار غیرمنتظره خواهی داشت. به یک مسافرت دعوت می‌شوی نباید آنرا رد کنی چون رفتن به سفر روحیه‌ات را بهتر می‌کند.

شما شاید کارهای زیادی برای انجام دادن داشته باشید و حتی هنگامی که یکی از آنها را تمام کنید، به نظر می رسد که کارآیی شما پیشرفت کرده است. در حالی که امروز بعد ظهر برای یک موقعیت اجتماعی برنامه ریزی می کنید، ممکن است که اتفاقات خوبی رخ دهد. کار هایی را انجام بدهید که بعد از تلاش و سختی کشیدن بتوانید از آنها لذت ببرید. نیازی نیست که خواسته هایت را به منظور راحتی یک شخص دیگری تعدیل کنید؛ مطمئناً شما شایستگی رسیدن به هدف هایتان را دارید.

استفاده بیش از حد از هر چیزی نوعی اعتیاد به حساب می‌آید حالا کار، خوراکی، سیگار یا … بهتر است در هر هیچ چیز زیاده‌روی نکنی چون سلامتی‌ات را مستقیما به خطر می‌اندازد.

امروز شانس با تو خواهد بود پس دست به کاری بزن که برایت سود و صرفه اقتصادی داشته باشد.

متولدین مهر

به هر کس نمی‌توان اعتماد کرد. مردمانی هستند که هر روز به رنگ تازه‌ای درمی‌آیند و از اعتماد تو سوء استفاده خواهند کرد. باید هوشیار باشی و فریب ظاهر کسی را نخوری.

  موتور سواری زنان خلاف قانون است

باید این روزها مراقب سلامتی‌ات باشی. عصبانی شدن به غیر از مشکلات جسمی مثل سردرد، معده درد و … می‌تواند پیامدهای روحی نیز داشته باشد. ممکن است با بحران‌های مادی و یا عاطفی روبرو شوی و آرامشت را از دست بدهی.

شما اکنون بسیار مصمم هستید تا پروژه ای عقب افتاده را در خانه تکمیل کنید. حتی اگر شما برای این کار در نظر گرفته شده اید درست نیست که امروز با عجله و شتاب این کار را انجام بدهید. عجله کردن شما میتواند برایتان گران تمام شود. پس قبل از این که کارتان را شروع کنید، اطمینان حاصل کنید که تمام ابزارهای لازم را دارا هستید.

باید آرامش خود را حفظ کنی. اگر با فکر و دوراندیشی خرج نکنی دچار بحران مالی خواهی شد. باید از شتابزدگی پرهیز کنی چون موقعیتی در انتظار توست که آینده مالیت را تضمین می‌کند.

متولدین آبان 

دوست داشتن، دوستی و عشق را به وجود می‌آورد. در این هیچ تردیدی نیست. با کلید دوست داشتن می‌توانی درهای بسته زیادی را باز کنی و به قلب او نفوذ کنی.

درست است که اتفاق تازه‌ای نیفتاده است، اما تو سعی کن نگاهت را به زندگی عوض کنی. این نگاه تازه توست که به اشیاء و اشخاص معنای تازه‌ای می‌بخشد. در این صورت خوشحال و باطراوت خواهی بود.

موضوعاتی وجود دارد که شما باید در مورد آن با یک دوست یا یک همکار صحبت کنید، احتمال دارد که بزودی اقدام کرده و با آنها صحبت کنید. اما شاید طبق برنامه هایتان پیش نروید، دیگران شاید فکر کنند که شما خیلی احساساتی هستید. حتی اگر در ابتدا قدری نا امید شدید، خیلی زود تسلیم نشوید. پافشاری و سماجت شما می تواند شما را به هدفتان نزدیک کند.

رفته رفته وضعیت مادی تو بهبود می‌یابد و همین مساله روحیه تو را عوض می‌کند و همچنین فضای گرمتری را در خانواده به وجود می‌آورد.

متولدین آذر

تو از تعهد دوری می‌کنی چون فکر می‌کنی تو را درگیر می‌کند و یا از گیر افتادن می‌ترسی اما باید قبول کنی این بخشی از زندگی است که می‌تواند شیرین هم باشد. باید این افکار را از ذهنت بیرون کنی و نسبت به دوستانت احساس مسئولیت بیشتری داشته باشی.

کسی با ارسال هدیه‌ای به تو ابراز علاقه می‌کند. وقتی این ابراز علاقه متقابل باشد، دوستی‌های شیرین و شادی آفرینی شکل می‌گیرد. بدون این دوستی‌ها زندگی سرد و بی‌روح می‌شود.

شما امروز در مورد مسائل مالی به آگاهی تازه ای رسیده اید؛ به خصوص که شما اخیراً از انجام دادن معاملات سخت اجتناب ورزیده اید. توجه کردن به جزئیات شما را به عقب برمی گرداند، مگر اینکه خودتان را نسبت به مسائل جزئی بی اهمیت نشان دهید. اگرچه این کار زمان زیادی می برد، اما برای شما لازم است که مسائل مالی قدیمی تان را تا جایی که در توانتان است فراموش کنید.

تو فردی فعال هستی برای دوری از این کسالت روزانه می‌توانی هر نوع ورزشی را انجام دهی، اما شاید بهتر باشد اسکی، شنا و امثال این ورزش را برای شادابی و طراوت خود انتخاب کنی.

سعی کن همیشه برای خود پس‌اندازی داشته باشی. هیچ کاری راحت‌تر از پول خرج کردن نیست. باید آینده نگر بود و فکر روزهایی را کرد که مشکلات متعددی به زندگی هجوم می‌آورد.

متولدین دی 

در شرایط تازه‌ای قرار می‌گیری که باید دست به انتخاب جدیدی بزنی. همیشه عاقبت کار را در نظر بگیر و دست به عمل بزن و گرنه ضرر می‌کنی.

یک نفر به رفتار تو چشم دوخته. باید او را خوشحال کنی چون با شاد کردن دلی تا مدتها با خاطره شیرین آن زندگی می‌کنی. خاطرات شیرین بهترین پشتوانه ماست.

امروز شما برای غلبه کردن بر ترسهایتان باید بیشتر کار کنید، اما اگر شما فعال باشید پاداش دریافت خواهید کرد. یک دوست نزدیک می تواند مشکلی برایتان ایجاد کند، اما شاید شما به درستی نفهمید که چه اتفاقی افتاده است. بی میلی شما نسبت به تغییر کردن حتی می تواند شرایط را بیشتر رقابت آمیز کند. بیشتر تلاش کنید تا انعطاف پذیر باشید و پریشانی و یکدندگی را از خود دور سازید.

با کمی ورزش و توجه به خوردن و نوشیدنت می‌توانی سلامتی‌ات را تضمین کنی.

یک حادثه موجب می‌شود تا برنامه‌ای را هرچه زودتر تمام کرده و به سودش برسی. اما مراقب باش که آنرا راحت و بی‌حساب خرج نکنی.

متولدین بهمن

مراقب باش!! تند رفتن فقط در رانندگی خطرساز نیست بلکه در برخورد با یک دوست یا همکار هم ممکن است خطرآفرین باشد. گاهی این خسارتها جبران‌ناپذیر خواهد بود.

این روزها باید منتظر یک خبر و یا یک اتفاق خوش باشی. در موقعیت فعلی‌ات به تجربه‌های تازه‌ای دست پیدا می‌کنی که برایت سودمند خواهد بود. اگر در این فکر هستی که کار چشمگیری برای خانواده‌ات انجام دهی موقعیت مناسبی است.

همزمان با قرار گرفتن ماه در دوازدهمین خانه رازهای شما، شما دوست ندارید که با شخص دیگری درباره نیازهایتان صحبت کنید. وقتی شخص دیگری می داند که شما چه می خواهید، باید احساس خوبی داشته باشید، اما شاید به نتیجه ای که دوست دارید نرسید. تصور نکنید که استقبال گرمی از شما می شود، زیرا رابطه های دوستی موقتاً سرد شده است. با وجود این صحبت کردن در مورد احساسهایتان به طور منطقی می تواند در آینده برایتان مفید باشد.

بدن ما روزانه و تمام وقت برای حرکت کردن طراحی شده. حرکت دادن عضلات صورت با انواع ورزشها، صحبت کردن و حالات شاداب چهره، تو را جوان و سلامت نگه می‌دارد.

سود خوبی بدست می‌آوری. اگر یک شراکت برمبنای دوستی و رفاقت باشد، به نتایج درخشانی خواهد رسید. فقط مراقب باشی با بلندپروازی این موقعیت را از دست ندهی.

متولدین اسفند

سعی می‌کنی پیچیده و رازآلود باشی در حالی که لزومی به اینکار نیست. در دوستی‌ها، آسان می‌توان دیگران را فریب داد اما قبل از آن، تو خود امتیاز مهمتری را از دست داده‌ای.

در لباست از پارچه سفید و طبیعی استفاده کن چون به تو احساس آرامش و شادابی القا می‌کند.

امروز شما به نیازهای دوستتان توجه می کنید و می توانید به راحتی در شرایطی به او یاری رسانید که آنقدر هم که به نظر می آید این شرایط مهم نیستند. پس اگر به شما گفتند که کمک شما چندان مفید نبوده ناراحت نشوید. درعوض قبول کنید که رأی شما مثل همیشه نبوده است. شما اگر نسبت به سیگنالهایی که از دیگران دریافت می کنید توجه کافی داشته باشید، می توانید خودتان را از شرایط نامناسب نجات دهید. ابتدا سعی کنید به خودتان توجه کرده و اوضاع خود را بهبود ببخشید.

 بعد از اینهمه کار و تلاش، کمی استراحت سلامتی روح و جسمت را تضمین می‌کند. آب‌درمانی بهترین پیشنهاد است.

روز کلافه کننده‌ای در پیش داری، اما خیلی زود بعضی مشکلات برطرف خواهد شد. اگر مشغول تجارت و یا خرید و فروش هستی با رونق کار و سودهای قابل توجهی روبرو می‌شوی.

فال حافظ روز چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ 

لحظات گرانبهای عمر را بیهوده به هدر نده. عاقلانه به خود و اهدافت بیندیش و از مشورت با دیگران خودداری نکن. غفلت و بی فکری، تو را از رسیدن به مقصود دور می کند. از مشکلات و ناملایمات راه گلایه نکن. اگر نقشه ای درست و بر اساس عقل و تدبر داشته باشی، هیچ چیز مانع تو نخواهد شد. در انتخاب دوستان و همنشینان، دقت بیشتری کن.

دیدگاه خود را ارسال کنید