کسب درآمد بالا با ارز دیجیتال

کسب درآمد بالا با ارز دیجیتال
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 

روش های کسب درآمد دلاری از رمزارزها

راه های درآمدزایی با دلار بسیار متنوع است. بسیاری از این راهکارها، پر هزینه و پر دردسر هستند یا در صورت کم خطر بودن، به سرمایه اولیه هنگفتی نیاز دارند. بنا بر دلایل گفته شده، خیلی از مردم نمی‌توانند از این طریق، درآمدزایی کنند. تمامی محتوایی که در زمینه ارز دیجیتال منتشر می‌شود، به منظور تسهیل درآمدزایی از طریق رمز ارزهاست. در مقاله پیش رویتان،‌ تمامی راه های «به صرفه و منطقی» کسب درآمد از طریق ارزهای دیجیتال را خواهید آموخت.

هر یک از روش های کسب درآمد دلاری از ارزهای دیجیتال، نیازمند داشتن تجربه و دانش مربوط به خود است. بنابراین؛ بهترین راه برای رسیدن به اهداف مطلوب در زمینه ترید ارزهای غیر متمرکز دیجیتال، تقویت دانش مربوطه، افزایش تجربه و بهبود روحیه صبر و شکیبایی در انسان است؛ در لیست ارائه شده زیر و در ادامه به توضیح هریک از راه‌های درآمدزایی از بازار رمزارزها می‌پردازیم.

ماینینگ

در توضیح ماینینگ به عنوان اولین روش کسب درآمد از ارز دیجیتال به زبان خیلی ساده، می‌توان گفت که به کمک کامپیوتر و اینترنت می‌توانید کوین یا توکن استخراج کنید؛ با استفاده از پردازنده مرکزی (CPU)، کارت گرافیک (GPU) و دستگاه ایسیک و با صرف کردن انرژی، می‌توانید معادلات پیچیده‌ای حل کنید. افراد زیادی از این دستگاه ها استفاده می‌کنند. معادلات زیادی در هر شبکه موجود است. هر دستگاهی که زودتر یک معادله را حل کند، پس از حل کردن مقداری مشخص، به اصطلاح یک بلاک‌ (Block) درست می‌کند.

استیکینگ

بازار کریپتوکارنسی گزینه های زیادی برای کسب درآمد مطمیٔن جلوی پای کاربران گذاشته است. در این بازار جذاب می‌توانید با بالا بردن دانش مربوط به این بستر معاملاتی،‌ به درآمد مطلوب برسید؛ البته که دست یابی به این موفقیت، آنچنان هم ساده نیست.استِیکینگ که به اشتباه در بین برخی استَکینگ تلفظ می‌شود، یک راه کار جایگزین برای مکانیزم PoW است.

بیشتر تیم های توسعه دهنده ارزهای دیجیتال از این روش برای تامین امنیت شبکه و پاداش ها استفاده می‌کنند؛

ترید ارز دیجیتال

بیشتر کاربرانی که به دنبال کسب درآمد از این فضا هستند، از طریق ترید کردن سود خودشان را تامین می کنند. منظور از ترید کردن، خرید و فروش ارزهای غیر متمرکز دیجیتال است؛ دنیای شیرین و جذاب کریپتوکارنسی با تریدینگ، رنگ و نقش می‌گیرد. حجم معاملاتی که به صورت روزانه به چندین میلیون و حتی میلیارد دلار می‌رسد گواه همین موضوع است. ترید کردن راه و روش مخصوص به خودش را دارد.

آموزش ارز دیجیتال ؛ ارزی را با هدف سرمایه گذاری کوتاه مدت یا میان مدت خریداری کنید و پس از مدتی بفروشید و سود آن را دریافت کنید.

8

Hold (هولد کردن)

ممکن است تا به حال کلمه هودِل (Hodl) به گوش شما خورده باشد. برای اولین بار کاربری در انجمن بیتکوین تاک (BitcoinTalk) از این اصلاح استفاده کرد و از سایر کاربران خواست که بیت کوین های خود را هودل کنند و نفروشند. با این حساب، تفاوت بین هودل و هولد چیست؟ از نظر معنایی هیچ تفاوتی بین کلمه هولد و اصطلاح هودل نیست؛ اما آنچه بین تریدرها رایج است، این است که زمان و جایگاه استفاده از این کلمات با یکدیگر فرق می‌کند.

وام

در این نوع، شما به عنوان وام دهنده، به صرافی ارز دیجیتال وام می‌دهید. طبیعی است که انتخاب اشخاص وام دهنده، صرافی های معتبر دنیا است. صرافی که بستر معاملاتی ارزهای دیجیتال است،‌ از شما سرمایه دریافت می‌کند و به دو شکل مختلف با آن سرمایه کار می‌کند..

توکن NFT

به طور خلاصه، توکن ارز دیجیتالی است که از خودش شبکه اختصاصی ندارد و روی بستر بلاک چین کوین دیگر فعالیت می‌کند. ساختن توکن برای افرادی که با برنامه نویسی به زبان سالیدیتی (مهم ترین زبان در ارزهای دیجیتال) آشنایی دارند، کمتر از یک ساعت طول خواهد کشید. تولید، معرفی و فروش توکن NFT، تمام مراحل کسب درآمد از ارز دیجیتال، به سبک NFT است.

اگر یک فرد معمولی، بدون داشتن هیچگونه شهرتی، اقدام به ساخت یک توکن غیر مثلی و غیرکاربردی کند، به احتمال زیاد هیچ کس حاضر به خرید آن نمی‌شود

افیلیت مارکتینگ

زمانی که قصد ساختن یک حساب کاربری در صرافی های خارجی و ایرانی از جمله بایننس دارید، زمان ثبت نام از شما درخواست می‌شود تا در صورت تمایل کد معرف خود را وارد کنید. بعد از وارد کردن این کد دو اتفاق برای شما پیش خواهد آمد. در حالت اول، 20 درصد از کل کارمزد تراکنش های شما به صورت ماهانه، به معرف شما تعلق می‌گیرد.

مزایای ارز دیجیتال چیست؟

ارزهای دیجیتال در پاسخ به مشکلات و ضعف سیستم‌های سنتی مالی به وجود آمده‌اند. محبوبیت روز افزون انواع ارزهای دیجیتال را می‌توان در مزایای آن جستجو کرد. بعضی از مزایای این سیستم مالی جدید عبارتند از:

پرداخت‌ها با ارزهای دیجیتال بدون نیاز به هیچ‌گونه مشارکت مستقیمی بین طرف‌های اجراکننده انجام می‌شود. بنابراین مبادلات در سریع‌ترین و ارزان‌ترین حالت ممکن انجام می‌شود.

تمام تراکنش‌های انجام شده به وسیله ارزهای دیجیتال به صورت شفاف ثبت می‌شوند. ایجاد تغییر در این تراکنش‌ها غیر ممکن است و همواره ثابت می‌ماند.

ارزهای دیجیتال به تایید هیچ بانک یا ارگان دیگری نیاز ندارند و ماهیتی غیرمتمرکز دارند. این ویژگی مهم باعث شده است که انجام تعاملات در سراسر جهان امکان‌پذیر باشد.

بهترین سایت ارز دیجیتال

اخبار و گفته‌های امیدبخشی که در مورد ارزهای دیجیتال وجود دارد، بازار رمزارزها را به یکی از داغ‌ترین حوزه‌های سرمایه‌گذاری تبدیل کرده است. با افزایش محبوبیت ارزهای دیجیتال، شاهد به وجود آمدن سایت‌های بسیاری برای انجام مبادلات کریپتوکارنسی‌ها هستیم؛ همین امر موجب شده که سرمایه‌گذاران هنگام ورود به دنیای کریپتو، بین انتخاب از میان سایت‌های فراوان گیج شوند. جای هیچ نگرانی نیست! زیرا ما در این مقاله قصد داریم بهترین سایت ارز دیجیتال را در ایران معرفی کنیم تا خیال شما را برای همیشه از بابت این موضوع راحت کنیم. پس در ادامه همراه با باشید.

سایت مدرسان پیشتاز، یکی ازبهترین وبسایت­های آموزشی ارز دیجیتال در میان تمامی سایت­ها می باشد و شما می­توانید با مراجعه به این سایت، از بهترین سایت آموزش ارز دیجیتال در سطح کشور، تمامی استفاده را ببرید.

9

سیگنال های قوی ارز دیجیتال

سیگنال ارز دیجیتال یکی از راه‌های رسیدن به سوددهی است و باید آن را تحلیل کرد. یکی از راه‌های تحلیل سیگنال ارز دیجیتال، تحلیل تکنیکال است.

اطلاعات حاصل از سیگنال ارزهای دیجیتال

سیگنال ارز دیجیتال در قالب تماس‌هایی بصورت مستقیم برای شما ارسال می‌شوند و به شما نشان می‌دهند کدام ارز رمزنگاری را خریداری کنید. معمولا هر سیگنال معمولی اطلاعات زیر را به شما نشان می دهد:

  • ارز رمزنگاری شده موردنظر برای خرید
  • قیمت خرید ارز
  • اهداف مربوط به فروش
  • اهداف هدف قرار داده شده برای توقف ضرر و زیان

تمامی این علائم تجاری حاوی کلیه اطلاعات مهمی است که شما مایلید در هنگام انجام معاملات خود داشته باشید. درصورت دنبال کردن سیگنال صحیح، به سود خوبی دست خواهید یافت.

مهم­ترین نکات سیگنال ارز دیجیتال

از نکات مهم برای افراد تازه کار این است که تمام سرمایه خود را وارد این کار می کنند و تصور می کنند یک شبه می توانند آن را چندین برابر کنند. در این نوع معاملات، آهسته و ثابت پیش رفتن سبب برنده شدن می شود.

دیدگاه خود را ارسال کنید