مانتو شلوار اداری شیک از کجا بخرم؟

مانتو شلوار اداری شیک از کجا بخرم؟
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 

چکیده : در خرید اینترنتی انتخاب فروشگاه معتبر مهم‌ترین اصل برای یک خرید ایده‌آل و امن هست. در ادامه به شما خواهیم گفت که در هنگام خرید مانتو شلوار اداری باید به چه نکاتی دقت کنید و بهترین فروشگاه اینترنتی برای خرید مانتو شلوار اداری باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد. همچنین در این مطلب یکی از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی مانتو شلوار اداری که در هفت‌ تیر هم امکان خرید حضوری از آن وجود دارد، به شما معرفی خواهیم کرد.

 

خرید مانتو شلوار اداری شیک دغدغه بسیاری از خانم‌های شاغل است. متاسفانه تا همین سال‌های اخیر توجه زیادی به زیبایی و مد روز بودن طراحی‌ها در حوزه لباس‌های فرم نمی‌شد. تا چند سال پیش اگر سری به مانتو فروشی‌های می‌زدید یا فروشگاه‌های اینترنتی را چک می‌کردید، جز چند مدل ساده و بی‌روح با رنگ‌های تیره و تکراری چیزی عایدتان نمی‌شد.

خوشبختانه امروزه طراحان مد فراوانی به حوزه یونیفرم اداری ورود کرده‌اند و شاهد مدل‌های زیباتری در مانتو فروشی‌ها هستیم. در بین تولیدکنندگان ست اداری، چند فروشگاه به شکلی خاص و ویژه در این حوزه وارد شده‌اند و همکاری آن‌ها با طراحان مطرح لباس نتیجه‌ مطلوبی داشته است.

در این مطلب سعی کرده‌ایم تا به شما خانم‌های شاغل خوش پوش که دوست دارید استایلی شیک و حرفه‌ای برای سر کار داشته باشید، بهترین مراکز خرید مانتو شلوار اداری شیک را معرفی کنیم. در همین ابتدا لازم است به این نکته اشاره کنیم که خرید مانتو رسمی و اداری فقط مخصوص خانم‌های شاغل نیست و هر خانمی برای استایل رسمی و شرکت در مجالس رسمی خود لازم است حداقل یک دست مانتو شلوار رسمی و اداری داشته باشد. بنابراین این مطلب مخصوص خانم‌های کارمند و شاغل نیست و مطلبی کاربردی و مفید برای تمام خانم‌های خوش استایل هست.

مانتو شلوار اداری شیک از کجا بخرم؟

برای خرید مانتو شلوار اداری می‌توانید به‌صورت حضوری به مغازه‌ها و پاساژهای لباس فرم فروشی مراجعه کنید یا به‌صورت آنلاین از فروشگاه‌های اینترنتی لباس زنانه خریدتان را انجام دهید.

هفت تیر بورس مانتو در تهران

محدوده هفت تیر تهران بورس مانتو فروشی هست. در هفت تیر هزاران مغازه، پاساژ و مجتمع‌های تجاری چند طبقه برای فروش انواع مانتو وجود دارند. اگر قصد خرید مانتو شلوار اداری به‌صورت حضوری را دارید، هفت تیر بهترین انتخاب شما هست.

خرید مانتو شلوار اداری به‌صورت آنلاین

در خرید اینترنتی انتخاب فروشگاه معتبر مهم‌ترین اصل برای یک خرید ایده‌آل و امن هست. در ادامه به شما خواهیم گفت که در هنگام خرید مانتو شلوار اداری باید به چه نکاتی دقت کنید و بهترین فروشگاه اینترنتی برای خرید مانتو شلوار اداری باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد. همچنین در این مطلب یکی از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی مانتو شلوار اداری که در هفت‌ تیر هم امکان خرید حضوری از آن وجود دارد، به شما معرفی خواهیم کرد.

بسیاری از تولیدکنندگان برتر و فروشندگان باتجربه و بروز مانتو که در هفت تیر به‌صورت حضوری فعال هستند، سایت فروشگاه اینترنتی هم برای خرید آنلاین مانتو شلوار اداری دارند. ماهپار یکی از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی لباس زنانه هست که در هفت تیر هم شعبه برای خرید حضوری دارد. در ادامه بیشتر با این تولید کننده برتر مانتو شلوار اداری آشنا خواهید شد.

در دنیای پرسرعت امروزی مخصوصا برای خانم‌های شاغل که وقت آزاد کمتری دارند، خرید اینترنتی یونیفرم اداری هوشمندانه‌ترین روش خرید به‌حساب می‌آید. در خرید آنلاین شما با صرف کردن وقت بسیار کم و بدون اینکه هزینه‌ای بابت رفت‌وآمد بپردازید، می‌توانید ده‌ها برند و صدها مدل مانتو شلوار مختلف را ببینید و باهم مقایسه کنید. خرید بدون محدودیت زمانی و مکانی به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید بهترین انتخاب را مطابق سلیقه‌تان و نه مطابق شرایط داشته باشید.

نکات مهم هنگام خرید مانتو شلوار اداری

برای اینکه بتوانید مانتو شلوار اداری شیک و مناسبی بخرید، باید یک سری نکات را هنگام انتخاب آن رعایت کنید.

جنس مانتو شلوار اداری

مانتو شلوار اداری به دلیل اینکه هرروز در محیط کار و در حین فعالیت پوشیده می‌شود باید کیفیت، دوام و عمر بالایی داشته باشد. جنس مانتو شلوار هم باید به‌گونه‌ای باشد که تنخور راحت و سبکی برای لباس ایجاد کند و باید بر اثر استفاده مکرر از جلوه نیفتد. همچنین شستشوی مداوم و اتوکشی‌های فراوان نباید جنس مانتو را خراب کند. مانتو شلوار اداری خوب باید چروک پذیری و پرزدهی کمی داشته باشد و مداوم نیاز به اتو پیدا نکند.

پارچه فیونا

پارچه فیونا بهترین جنس را برای دوخت مانتو شلوار اداری دارد. ویژگی‌های پارچه فیونا باعث شده تا این جنس تبدیل به پرکاربردترین پارچه برای دوخت مانتو فرم اداری شود. دوام و کیفیت بالا، تنخور سبک و راحت، جنس لطیف پارچه و بسیاری خصوصیات دیگر پارچه فیونا باعث شده تا بین تولیدکنندگان مانتو شلوار اداری یکی از محبوب‌ترین پارچه‌ها باشد. گفتن این نکته ضروری هست که نوع باکیفیت و مرغوب پارچه فیونا دوام و عمر بالایی دارد و بر اثر استفاده مداوم و شستشو و اتوکشی فراوان جلوه خود را از دست نمی‌دهد.

پارچه کرپ ترک

پارچه کرپ ترک از بالاتری تنوع در بین پارچه‌ها برخوردار است. وجود انواع متفاوت بافت این پارچه و رنگ‌بندی فراوان از خصوصیات پارچه کرپ هست. فرم قرار گرفتن پارچه کرپ روی بدن و تنخور عالی آن کاملا مناسب استایل اداری و رسمی هست. یکی از بهترین ویژگی‌های پارچه کرپ ترک این است که تقریبا اصلا چروک نمی‌شود و این یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های خانم‌های شاغل هنگام خرید مانتو شلوار اداری هست.

پارچه بزیاق ترک

پارچه بزیاق ترک تنخوری سبک و عالی دارد. ویژگی‌های منحصربه‌فرد پارچه بزیاق ترک آن را تبدیل به یکی از بهترین پارچه‌ها برای دوخت مانتو اداری کرده است. کیفیت و دوام بالا، قابلیت کشسانی مناسب و تنخور سبک و راحت از ویژگی‌های پارچه بزیاق ترک به‌حساب می‌آیند. پارچه بزیاق ترک علاوه بر همه این خصوصیات خوب، پرزدهی و چروک پذیری پایینی هم دارد.

پارچه دیپلمات ترک

طرح خاص و کلاسیک پارچه دیپلمات باعث شده تا تبدیل به یکی از شیک‌ترین پارچه‌ها برای دوخت مانتو شلوار اداری شود. پارچه دیپلمات ترک دوام و کیفیت بالایی دارد و تنخور فوق‌العاده جذابی را برای مانتو ایجاد می‌کند.

پارچه پیردوپل ترک

پارچه پیردوپل بیشتر با طرح جذاب پارچه‌اش شناخته می‌شود. پارچه پیردوپل از نخ پشمی تولید می‌شود و بنابراین مناسب فصل‌های پاییز و زمستان هست. از پارچه‌های کتان و الیاف پنبه که با طرح پیردوپل در بازار موجود هستند می‌توان برای دوخت مانتو برای فصل‌های بهار و تابستان استفاده کرد.

سایز و تنخور مانتو شلوار اداری

تنخور مانتو شلوار اداری باید برای استایل رسمی مناسب باشد و فرم قرارگیری مانتو روی بدن خوب باشد. سایز و تنخور لباس باید به شکلی باشد که مزاحم کار و فعالیت نشود و شما در آن احساس راحتی داشته باشید.

برای تشخیص درست سایز مانتو شلوار اداری در خرید اینترنتی مراحل زیر را طی کنید:

  • لباس‌هایی که قرار است در زیر مانتو اداری بپوشید را تنتان کنید.
  • اندازه سرشانه، قد آستین، دور بازو، دور سینه، دور کمر، دور باسن، بالا تنه جلو، بالا تنه پشت، کارور جلو و کارور پشت را با متر خیاطی به‌دقت اندازه‌گیری کنید.
  • با توجه به تنخوری که از مانتو مدنظرتان هست و میزانی که می‌خواهید راحت باشید به اعداد اندازه‌گیری شده اضافه کنید.
  • اندازه‌ها را با جدول سایزبندی همان مانتویی که قصد خریدش را دارید، مطابقت دهید و بر اساس آن سایز مناسب را انتخاب کنید.

نکات مهم در تشخیص سایز مانتو

  • هر ماه اندازه‌های خودتان را آپدیت کنید و بر اساس اندازه‌های قدیمی سایز مانتو را انتخاب نکنید.
  • هیچ‌وقت بر اساس اینکه قبلا از یک برند یا فروشگاه خرید کرده‌اید و جدول سایزها یکی است، خرید نکنید. همیشه این امکان وجود دارد که حتی مدل‌های یک برند جدول سایزبندی متفاوتی داشته باشند. با توجه به این موضوعات همیشه اندازه‌های خودتان را با جدول سایز همان مانتویی که قصد خریدش را دارید مطابقت دهید.

مانتو و شلوار اداری شیک ماهپار

مدل و طرح مانتو شلوار اداری

اگر مدل مانتو شلوار اداری را متناسب با فرم و شکل اندامتان انتخاب کنید، می‌توانید بهترین استایل خودتان را داشته باشید. برای هر بدن و هر فرم اندامی یک سری مدل و طرح مانتو مناسب و زیبا هست. این نکته را همیشه به یاد داشته باشید که هیچ اندام و فرم بدنی ایده‌آلی وجود ندارد و هر فردی اگر با رعایت نکاتی بهترین استایل مناسب خودش را پیدا کند می‌تواند همیشه خوش پوش و خوش تیپ باشد. در ادامه چند نکته و ترفند را در این زمینه برایتان می‌گوییم.

  • مانتوهایی که طرح‌هایی با خطوط عمودی دارند، باعث می‌شوند شما لاغرتر از خودتان به نظر برسید.
  • طرح‌هایی با خطوط افقی یا طرح‌های شطرنجی شما را درشت‌تر از آنچه هستید نشان می‌دهند.
  • اگر می‌خواهید ناحیه شکم کمتر در مانتو نشان داده شود، مانتو کمر کشی، مانتو پلیسه دار و مانتو چین دار نخرید.
  • مانتو مدل راسته بهترین مدل مانتو برای پوشش ناحیه شکم و کمتر نشان داده شدن آن در مانتو هست.
  • اگر قصدتان این است که قسمت پایین تنه شما کوچک‌تر دیده شود، شلوار راسته بخرید و از خرید شلوار دمپا گشاد خودداری کنید.
  • شلوار فاق بلند بهترین مدل شلوار برای کوچک‌تر دیده شدن شکم در استایل به‌حساب می‌آید.

ویژگی‌های بهترین فروشگاه اینترنتی لباس زنانه برای خرید مانتو شلوار اداری

برای اینکه بتوانید از تمام مزیت‌های خرید اینترنتی بهره‌مند شوید و خریدی ایده‌آل و آسان را تجربه کنید، باید از فروشگاه آنلاینی ایده‌آل هم خریدتان را انجام دهید. شما با آگاهی از ویژگی‌ها و نکاتی که باعث می‌شوند یک سایت فروشگاهی بهترین عملکرد را داشته باشد، می‌توانید انتخابی هوشمندانه بین فروشگاه‌های اینترنتی مختلف داشته باشید. شما باید بدانید که یک فروشگاه اینترنتی خوب باید چه امکاناتی را در اختیار کاربران و مشتریانش قرار دهد. وقتی از این موضوعات آگاهی داشته باشید، بسیار راحت‌تر می‌توانید بهترین فروشگاه را برای خرید مانتو شلوار اداری بین هزاران فروشگاه‌های آنلاین مختلف انتخاب کنید. در ادامه ویژگی‌های بهترین فروشگاه آنلاین لباس زنانه برای خرید مانتو شلوار اداری شیک را باهم بررسی می‌کنیم.

  • فروشگاه اینترنتی باید مدل‌ها و طرح‌های متنوع و بروزی داشته باشد.
  • سایزبندی و رنگ‌بندی مانتو شلوارها باید استاندارد و کامل باشد.
  • مانتو شلوارها باید با پارچه‌های مرغوب و باکیفیت دوخته شده باشند.
  • مانتو شلوارها باید قیمتی مناسب داشته باشند.
  • تصاویر مانتو شلوارها باید باکیفیت و واقعی باشد و جزئیات محصول را به‌خوبی نشان دهد.
  • مشخصات کامل هر مانتو شلوار باید با جزئیات در سایت نوشته شده باشد.
  • رابط کاربری سایت فروشگاه باید آسان و بروز باشد و کاربر به‌راحتی بتواند چند محصول را باهم مقایسه و بررسی کند و مراحل خرید را به‌آسانی طی کند.
  • وب‌سایت فروشگاه باید مجوزهای لازم را داشته باشد.
  • درگاه پرداخت آنلاین فروشگاه باید امن و معتبر باشد.
  • مشتری در تمام مراحل خرید و پس از خرید باید بتواند از راهنمایی‌های حرفه‌ای و درست تیم پشتیبانی استفاده کند.
  • فروشگاه اینترنتی باید اصل بودن کالا را تایید کند و کالا باید دارای ضمانت اصالت باشد.
  • مانتو شلوار خریداری شده باید در بسته‌بندی شکیل و مناسب و در اسرع وقت تحویل مشتری شود.
  • امکان بازگشت وجه برای مشتری باید فراهم باشد.

مانتو و شلوار اداری ماهپار

خرید مانتو شلوار اداری از فروشگاه اینترنتی ماهپار

فروشگاه اینترنتی ماهپار بیش از ۱۵ سال تجربه در تولید مانتو شلوار اداری و حوزه فروش لباس زنانه دارد. برند ماهپار نامی مورد اعتماد بین شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ برای خرید عمده مانتو شلوار اداری به‌حساب می‌آید. در بین مشتریان تکی هم این تولید کننده برتر از محبوبیت بالایی برخوردار است و توانسته به برندی مطرح در زمینه لباس فرم اداری تبدیل شود.

اگر سری به سایت این فروشگاه آنلاین بزنید و مراحل جستجو و خرید را بررسی کنید، متوجه خواهید شد که این مزون اینترنتی تمام ویژگی‌های بهترین فروشگاه اینترنتی شدن را دارا هست. اگر نام برندهایی که مشتری‌های ثابت و قدیمی ماهپار برای خرید عمده مانتو شلوار اداری برای کارمندانشان هستند را ملاحظه کنید، به اعتبار این فروشگاه اینترنتی پی خواهید برد. با بررسی بخش نظرات مشتریان ماهپار می‌بینید که میزان رضایتمندی از کیفیت و قیمت مانتوها بسیار بالا هست.

با دقت به بخش‌های مختلف سایت ماهپار و دیدن محصولات مختلف آن خودتان متوجه خواهید شد که چرا در این مطلب ماهپار را به‌عنوان بهترین فروشگاه اینترنتی خرید مانتو شلوار اداری به شما معرفی کردیم.

خرید عمده و تکی مانتو شلوار اداری از ماهپار

ماهپار به‌درستی از اهمیت مانتو اداری برای زنان شاغل آگاه هست و به همین دلیل گروهی از بهترین و خلاق‌ترین طراحان لباس را گرد هم آورده تا مدل‌هایی جذاب و بروز را برای مانتو شلوار اداری طراحی کنند. فروشگاه اینترنتی ماهپار جهت خرید عمده مانتو شلوار اداری آمادگی همکاری با سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف را دارد. اگر شما جزو مدیران عامل شرکت‌ها یا صاحبان کسب‌وکارها هستید، برای خرید لباس فرم اداری کارمندانتان پیشنهاد می‌کنیم ماهپار را انتخاب کنید.

در فروشگاه اینترنتی لباس زنانه ماهپار می‌توانید انواع مانتو شلوار اداری شیک و جدید، پالتو و بارانی زنانه، شلوار زنانه، مانتو شلوار اسپرت، لباس زیر زنانه، شومیز و پیراهن، لباس مجلسی و محصولات فراوان دیگری را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت در وب‌سایت mahpar.ir به راحت‌ترین روش خریداری کنید.

 

دیدگاه خود را ارسال کنید