مانتو شلوار اداری ترک با ضمانت

مانتو شلوار اداری ترک با ضمانت
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

جنس مانتو شلوار اداری یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که در زمان خرید مانتو برای خانم‌های کارمند اهمیت دارد. در دوخت مانتو شلوارهای اداری همواره از باکیفیت‌ترین و بادوام‌ترین پارچه‌ها استفاده می‌شود. خانم‌ها در انتخاب پارچه مناسب برای مانتو شلوار اداری، معمولا به آب و هوا و موقعیت جغرافیایی اداره یا سازمانی که در آن مشغول به کار هستند، توجه می‌کنند. تولیدکننده‌های معتبر از بهترین پارچه‌های ترک برای دوخت مانتو شلوار اداری استفاده می‌کنند. به‌کارگیری از پارچه‌های مرغوب در افزایش طول‌عمر مانتو شلوار تاثیرگذار است و سال‌ها می‌توان از مانتو شلوار استفاده کرد، بدون اینکه تغییری در فرم و رنگ آن ایجاد شود‌. در این مطلب قصد داریم به معرفی انواع جنس مانتو شلوار اداری بپردازیم.

آشنایی با انواع جنس مانتو اداری

  • مانتو شلوار جنس ویگاس

جنس مانتو شلوار با پارچه ویگاس یکی از گران‌ترین نوع پارچه‌های ترک است که دوام بسیار بالایی دارد. پارچه ویگاس به مروز زمان رنگ یا پرز نمی‌دهد‌، نرمی و لطافت این نوع پارچه منحصر به فرد است و تمام مانتوهای دوخته شده با این پارچه، از جذابیت و زیبایی بالایی برخوردار هستند‌. رنگ‌بندی متنوع و کشسانی مناسب، از ویژگی‌های دیگر پارچه ویگاس به شمار می‌آید‌.

  • مانتو شلوار جنس فیونا

جنس پارچه فیونا برای مانتو شلوار، یکی از معروف‌ترین پارچه‌های موجود در بازار شناخته می‌شود که قیمت مناسب و مقرون به صرفه‌ای دارد؛ اما دوام پارچه‌های چینی فیونا به اندازه پارچه‌های ترک، زیاد نیست. از مانتو شلوارهای دوخته شده با پارچه فیونا، نهایتا تا یک سال می‌توان استفاده کرد؛ البته مدت زمان استفاده از این پارچه به کیفیت و درجه‌بندی آن بستگی دارد.

  • مانتو شلوار جنس کرپ

پارچه کرپ یکی از محبوب‌ترین جنس مانتو شلوار اداری است و ایستایی بسیار مناسبی دارد. تن‌خور مانتو شلوارهایی که با پارچه کرپ دوخته می‌شوند، بسیار شیک است؛ البته ضخامت و سنگینی پارچه کرپ برای فصل تابستان مناسب نیست و بیشتر در فصل زمستان مورد استفاده قرار می‌گیرد. دوام و طول‌عمر پارچه‌های کرپ از دیرباز زبان‌زد همه است.

  • مانتو شلوار جنس ایرانی

جنس پارچه‌های ایرانی برای مانتو شلوار، در بین خانم‌ها طرفداران زیادی دارد. پارچه‌های تولید شده در ایران، نسبت به پارچه‌های وارداتی قیمت بسیار مناسب‌تری دارند‌. برای خرید مانتو شلوار با پارچه جنس ایرانی باید به دنبال باکیفیت‌ترین جنس باشید.

  • مانتو شلوار جنس بزیاق

پارچه‌های بزیاق مناسب‌ترین پارچه مانتو شلوار اداری برای فصول گرم سال به حساب می‌آیند. این نوع پارچه‌ی ترک، ایستایی فوق‌العاده‌ای دارد و از کیفیت و استحکام بالایی برخوردار است. حدود دو سوم از الیاف پارچه بزیاق از نخ تشکیل شده است. اکثر تولیدی‌های معتبر و پیشرفته، پارچه‌های بزیاق را در اولویت تولید مانتو شلوار اداری قرار می‌دهند.

2

خرید بهترین مانتو شلوارهای اداری ترک از تولیدی طاعتی

برای خرید مانتو شلوار اداری با پارچه‌های ترک با ضمانت کیفیت، می‌توانید به سایت تولیدی مانتو اداری طاعتی با آدرس اینترنتی https://taati.co/ مراجعه کنید‌. تولیدی طاعتی توسط آقای رضا طاعتی در سال 1387 راه‌اندازی شده است. این تولیدی یکی از باتجربه‌ترین تولیدی‌های ایران محسوب می‌شود و تمام مشتریان از کیفیت مانتو شلوارهای ارائه شده، کمال رضایت را دارند. برای دوخت مانتو در این تولیدی از بهترین تجهیزات خیاطی و ماهرترین خیاطان استفاده می‌شود‌.‌

3

 

دیدگاه خود را ارسال کنید