افشاگری عجیب سردار آزمون درباره مسائل خصوصی باشگاه لورکوزن !

سردار آزمون ستاره مصدوم تیم ملی فوتبال در اظهار نظری بحث برانگیز، مسائل عجیب و جالبی را در مورد باشگاه اش بایر لورکوزن آلمان افشا کرده است.

افشاگری عجیب سردار آزمون درباره مسائل خصوصی باشگاه لورکوزن !
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

به گزارش سایت خبر آزاد، ماه گذشته بود که سردار آزمون حین گرم کردن در حاشیه دیدار پورتو پرتغال و بایر لورکوزن آلمان به ناگهان دچار مصدومیت شدیدی شد که کماکان هم ادامه دارد.

حتی سردار مدتی در امارات و تحت نظر فیزیوتراپ تیم ملی در حال طی کردن پروسه درمان اش بود. اما او این روزها برای تکمیل بهبودی و انجام تمرینات اش در باشگاه لورکوزن در حال فعالیت است.

البته کارلوس کی روش در روز گذشته در مصاحبه ای راجع به وضعیت سردار اظهار داشت که ما مسائل سردار را از نزدیک پیگیری می کنیم و یکی از اعضای کادر تیم ملی در باشگاه لورکوزن از نزدیک با او کار می کند.در همین راستا ستاره مصدوم و پرحاشیه این روزهای تیم ملی در اظهار نظری جنجالی مسائل عجیبی را در مورد باشگاهی که در آن توپ می زند را لو داده است.

او در این یادداشت نوشته است: یه چیزی که داخل باشگاه بایرلورکوزن اتفاق میوفته بدون اینکه بگن مرد بهتر از زناس همون فکری که ما ایرانیا می کنیم، اینا نمی کنن و هیچ مقاسیه ای بین ما نمیکنن بلکه احترام زیادی به زنا قائل هستن.

همچنین مهاجم بایر لورکوزن در انتهای پیام اش گفته، که امیدوار است زنان سرزمین اش به بهترین چیزها که لایق اش هستند برسند

دیدگاه خود را ارسال کنید