کانکس سرویس بهداشتی

کانکس‌ها سازه‌هایی آماده و پیش ساخته‌ای هستند که به دلیل سیار بودن آن خیلی کارآمد و موثردر هر فضایی هستند در ادامه مطلب با یکی از این کانکس‌های پرکاربرد آشنا می شوید

کانکس سرویس بهداشتی
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 

 

کانکس سرویس بهداشتی

البرز کانتین تجربه زیادی در ارائه راه حل‌‌های بهداشتی با تجهیزات سازگار با محیط زیست دارد. اهمیت بهداشت فردی و اجتماعی باعث می‌شود که امکانات، تجهیزات و ویژگی‌‌های کانکس‌‌های بهداشتی مورد توجه همگان قرار گیرد.

کابین‌‌های بهداشتی با کیفیت بالا و کانکس نگهبانی در اندازه‌‌های مختلف موجود هستند و دارای گزینه‌‌های تجهیزات متعددی هستند. به لطف طراحی انعطاف پذیر، کابین‌‌های بهداشتی و WC را می‌توان در صورت لزوم گسترش داد یا با کانکس‌‌های قابل حمل ترکیب کرد.

کانکس‌‌ سرویس بهداشتی یک راه حل موقت یا دائمی قابل اعتماد برای طیف گسترده‌ای از مشاغل، از جمله محوطه کار ساختمانی که الزام قانونی برای ارائه امکانات رفاهی وجود دارد، و همچنین شرکت‌های حمل‌ونقل، کارگران فصلی و مستاجران در مکان‌های اجاره‌ای مناسب هستند.

کانکس‌‌های سرویس بهداشتی به دو نوع لوکس و ساده تقسیم می‌شود که جنس آنها، امکانات دوش و حمام و... تعیین کننده نوع آن است برای اطلاع از قیمت کانکس سرویس بهداشتی، قیمت کانتینر مسکونی و ساختمان پیش ساخته می‌توانید با شماره های زیر تماس بگیرید و کانکس‌های با کیفیت با قیمت مناسب را دریافت نمایید.02188079742-09125273560

ویژگی‌‌های کانکس سرویس بهداشتی

کانکس‌‌های سرویس بهداشتی کاملا عایق‌بندی شده و آماده اتصال به سرویس و استفاده می‌باشد. این واحدهای کاملاً جدید، ساخته شده از فولاد، با عایق، سطوح تمیز با پاک کردن داخلی و کفپوش ضد لغزش هستند. این واحدهای مقاوم راه حلی خوب و راحت را برای استفاده در نمایشگاه‌ها و رویدادها ارائه می‌دهند.

کانکس سرویس بهداشتی | قیمت ارزان کانکس توالت

کانکس‌‌های سرویس بهداشتی از ساختار فولادی یا فایبرگلاس و مقاوم هستند که ساختاری عالی برای غذاخوری‌ها و محیط‌های کاری سیار مورد نیاز... ارائه می‌دهند. کانکس‌‌های سرویس بهداشتی را می‌توان به راحتی تقسیم کرد تا امکانات مردانه / زنانه را فراهم کند و هر کدام دارای سینک و رادیاتور هستند. شما می‌توانید کانکس سرویس بهداشتی خود را به برق، آب و فاضلاب وصل کنید یا برای مکان‌هایی که به شبکه اصلی دسترسی ندارند، می‌توانیم مخازن، ژنراتورهای آب و همچنین تخلیه و پر کردن مجدد هفتگی را تامین کنیم. واحدهای استاندارد ما مشخصات زیر را دارند، اما می‌توانیم براساس مشخصات سفارشی نیز بسازیم.

  • ایمن و ضد آب و هوا

  • مجهز به کفپوش

  • مجهز به دیواره‌‌های کانتینر اندود شده و عایق شده

  • تعمیر و نگهداری کم

  • فضای داخلی به خوبی تهویه می‌شود

  • تامین آب گرم

مکان‌‌های استفاده کانکس سرویس بهداشتی

  • مدرسه

  • معادن

  • محوطه ساخت و ساز

  • زمین فوتبال و ورزشگاه ها

  • پارک‌ها و باغ

همه کانکس‌‌های سرویس بهداشتی یکسان ساخته نمی شوند. بازار سرویس بهداشتی سیار در سال‌های اخیر مسیر طولانی را طی کرده است، به این معنی که انواع مختلفی کانکس سرویس بهداشتی برای فروش در دسترس هستند. هر کاربری که باشد، و در هر مکانی که باشد، یک کانکس‌‌های سرویس بهداشتی عالی برای هر کاربردی وجود دارد. این که آیا به دنبال خرید یک توالت قابل حمل یا کابین برای کسب و کار اجاره ای، محل ساخت و ساز، محل کمپ یا باشگاه ورزشی خود هستید می‌توانید از کانکس سرویس بهداشتی استفاده کنید.

کانکس‌‌های سرویس بهداشتی قابل دسترس

این کانکس‌‌های سرویس بهداشتی قابل حمل دارای درب بزرگ‌‌‌تری هستند و فضای داخلی بیش تری دارند . این امر آنها را برای بسیاری از رویدادهای عمومی مناسب می‌سازد. با این حال، آنها همچنین برای رویدادهای خصوصی که مهمانان شما ممکن است فضای بیشتری بخواهند نیز خوب هستند. این یک انتخاب ایده آل برای رویدادهای خانوادگی است، زیرا می‌تواند برای مهمانان مسن و برای والدینی که نیاز به همراهی فرزندان خردسال خود در سرویس بهداشتی دارند راحت‌‌تر ‌باشد.

کابین سرویس بهداشتی و حمام

این سرویس‌‌های بهداشتی قابل حمل احساس راحتی عمومی بیشتری را به شما القا می‌کند. این کابین‌های سرویس بهداشتی قابل حمل، انتخابی ایده‌آل برای استفاده طولانی‌مدت، مانند مکان‌هایی با رویدادهای متعدد در طول یک فصل هستند.

کانکس‌‌های سرویس بهداشتی پیش ساخته را می‌توان با جرثقیل به مکان مورد نظر جا به جا کرد. امکان قرار دادن چرخ در زیر کانکس از قابلیت‌‌های کانکس‌ها می‌باشد که امکان جا به جایی آنها را آسان می‌کند بنابراین میتوان کانکس‌‌های سرویس‌‌های بهداشتی را به صورت ثابت و متحرک تقسیم بندی کرد . سرویس‌‌های بهداشتی سیار به طور معمول برای پروژ‌‌های موقت و موقعیت هایی که در آنها به جابه جایی‌‌های نزدیک نیاز است مورد استفاده قرار می‌گیرد . به طور مثال کانکس‌‌های سرویس بهداشتی در نمایشگاه‌‌های فصلی نمونه‌ای از این نوع کانکس‌ها می‌باشد.

کانکس سرویس بهداشتی

انواع کانکس‌‌‌های ‌سرویس بهداشتی

کانکس‌‌های سرویس بهداشتی سازه‌ای است که می‌توان در هر ابعاد و اندازه‌ای آن هارا تولید کرد که به صورت معمولی یا سفارشی می‌باشند.

کانکس سرویس بهداشتی معمولی:

کانکس‌‌‌های ‌سرویس بهداشتی معمولی یک کیوسک کوچک هستند که دارای یک توالت یا حمام و یا بعضی اوقات هم توالت و حمام‌ می‌باشد که در این حالت کمی ابعاد آن بزرگتر در نظر گرفته‌ می‌شود.

کانکس سرویس بهداشتی سفارشی:

این نوع از سازه‌‌‌های ‌کانکس سرویس بهداشتی با امکانات خاص می‌تواند سفارشی شوند قابل اجرا هستند و در دو نوع راهرو دار و بدونه راهرو موجود‌ می‌باشند.

معمولا امکانات و تجهیزات تمام کانکس‌‌‌ سرویس بهداشتی یکسان است و تفاوت کمی در بعضی از کانکس‌ها وجود دارد.

ویژگی‌هایی که کانکس‌‌‌ ‌سرویس بهداشتی باید دارا باشند:

  • فن تهویه

استفاده از فن تهویه در کانکس سرویس بهداشتی بسیار مهم‌ می‌باشد. فن‌ها هوای داخل کانکس سرویس بهداشتی را به شکل مطلوب تعویض‌ می‌کنند و از گرفتگی هوا جلوگیری‌ می‌نمایند.

  • مقاوم در برابر رطوبت

از آنجایی که کانکس‌‌‌های ‌سرویس بهداشتی به صورت مداوم در معرض آب‌ می‌باشند باید در برابر رطوبت عایق بندی شوند.

کاربرد عمده کانکس سرویس بهداشتی

کانکس‌‌‌های ‌سرویس بهداشتی در مکان‌‌‌های ‌عمومی، کارگاه‌‌‌های ‌ساختمانی، کارگاه‌‌‌های ‌تحقیقاتی، پارک ها، تفرجگاه ها، اماکن ورزشی، نمایشگاه‌‌‌های ‌بین المللی، معادن و کارگاه‌‌‌های ‌راه سازی به عنوان بهترین راه حل برای سرویس بهداشتی قابل جابه جایی مورد استفاده قرار‌ می‌گیرند.

جنس کانکس‌‌‌ ‌سرویس بهداشتی

معمولا جنس ستون ها، کف و کلاف سقف سرویس بهداشتی از جنس ورق فولادی و به صورت پروفیل‌‌‌های ‌خم کاری شده است و رنگ آنها کوره ای‌ می‌باشد .

کلام آخر

ما در این مقاله سعی کردیم کاربرد‌‌‌های ‌کانکس سرویس بهداشتی و مزایا و موارد استفاده آن را شرح دهیم.در صورتی که شما نیاز به این نوع از کانکس‌ها دارید‌ می‌توانید برای سفارش، دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیش‌‌تر ‌با کارشناسان البرز کانتین در تماس باشید تا شما را به بهترین شکل راهنمایی نمایند. 02188079742-09125273560

 

برچسب ها : کانکس سرویس بهداشتی,کانکس نگهبانی,کانتینر مسکونی,ساختمان پیش ساخته,کانکس توالت سیار,کانکس حمام و توالت,کانکس سیار

 

دیدگاه خود را ارسال کنید