راهنمای خرید هدیه تبلیغاتی

نکاتی که به شما کمک می‌کند در هنگام انتخاب هدیه برای مخاطبین خود، هوشمندانه‌تر عمل کنید و در نتیجه با توجه به بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید، انتخاب ارزنده‌تری داشته باشید.

راهنمای خرید هدیه تبلیغاتی
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 

 

هدایای تبلیغاتی یکی از بهترین روش ها برای توسعه کسب و کار و برند سازی است که بسیاری از برندهای معتبر از گذشته تا به حال از آن استفاده میکنند. شاید انتخاب و خرید هدیه تبلیغاتی در ابتدا کمی سخت به نظر برسد، به همین منظور تصمیم گرفتیم یک راهنمای خرید هدیه تبلیغاتی برای انتخاب هدیه سازمانی برای شما تنظیم کنیم. مطالعه این مطلب به شما کمک میکند که هدایای شرکتی بسیار مناسبی خریداری نمایید.

اگر در آستانه خرید هدیه تبلیغاتی و به ویژه هدیه شب یلدا برای مشتریان، کارمندان و یا مدیران هستید، گزینه های مختلفی پیش روی شماست. اما از میان این گزینه ها، هدایایی را انتخاب نمایید که کاربردی و ماندگار باشند. همچنین تجربه نشان داده است دریافت هدایای هنری، برای افراد با سلیقه های مختلف، جذاب تر است. از این رو میتوانید هدیه تبلیغاتی مورد نظر خود را از میان آثار صنایع دستی ایرانی انتخاب نمایید.

بهترین هدایای تبلیغاتی

اگر بخواهید بهترین هدایای تبلیغاتی را خریداری کنید، در ابتدا باید بدانید بهترین هدیه تبلیغاتی چه ویژگی‌هایی دارد؟ برای این کار کافیست به 4 نکته کاربردی، توجه ویژه داشته باشید:

  1. به بسته بندی هدیه تبیلغاتی توجه ویژه ای داشته باشید. فراموش نکنید که بسته بندی، اولین تصویری است که مخاطب از هدیه شما میبنید. به عبارت دیگر بسته بندی هدیه، ویترین کار شماست و هرچقدر شکیل تر باشد، تاثیرگذاری آن بالاتر است.
  2. اگر قصد خرید هدیه تبلیغاتی برای مدیران را دارید، هدیه‌ای انتخاب کنید که در اتاق مدیریت قرار بگیرد. این موضوع باعث می‌شود برند تجاری شما در معرض دید افراد رده بالا قرار بگیرد و زمینه آشنایی و جذب مدیران سازمانی، سرمایه گزاران و شرکای تجاری بین المللی فراهم شود.
  3. هدیه‌ای تهیه نمایید که پیام برند شما را به مخاطب برساند و حتی‌الامکان کاربردی باشد. واقعیت این است که افراد هدایای کاربردی را به لوازم عجیب و غریب، ترجیح می‌دهند! علاوه بر این هرچقدر هدیه شما کاربردی‌تر باشد، ضمن اینکه بارها و بارها برند شما را به مخاطب یادآوری می‌کند، بلکه هدیه شما را بیشتر در معرض چشم سایرین قرار می‌دهد.
  4. فراموش نکنید که هدایای شخصی سازی شده، برای افراد از جذابیت بالاتری برخوردارند. از این رو اگر امکان دارد، هدایای افراد به ویژه مدیران را شخصی‌سازی نمایید. برای این کار می‌توانید از حروف ابتدایی اسم و فامیل نام مخاطب یا موارد مشابه استفاده نمایید.
  5. سعی کنید هدیه‌ای تهیه کنید که حتی الامکان با جنسیت و سن مخاطب همخوانی داشته باشد. این موضوع دو بُعد مهم دارد. اول اینکه به مخاطب این پیام را می‌دهد که برای خرید هدیه، زمان صرف کرده اید و شرایط تک تک مخاطبین را در نظر گرفته‌اید. بُعد دیگر این است که در صورت همخوانی هدیه با شرایط مخاطب، احتمال استفاده از آن توسط او بیشتر است.
  6. از انتخاب وسایل و لوازم مصرفی (لوازمی که پس از مدتی تمام می‌شوند) خودداری نمایید! به یاد داشته باشید که هرچقدر عمر هدیه شما طولانی‌تر باشد، ماندگاری آن در ذهن مخاطب بیشتر خواهد بود!

 

هدایای تبلیغاتی قیمت مناسب از کجا بخرم؟

قیمت هدیه‌ تبلیغاتی و شرکتی به عوامل مختلفی از جمله کیفیت متریال به کار رفته در ساخت، تعداد هدایا، برند تولید کننده و شناسنامه و ضمانت نامه اصالت محصول بستگی دارد. برای خرید یک هدیه شرکتی، بهترین کار خرید از یک نمایندگی یا فروشگاه معتبر است.

مجموعه صنایع دستی اریسا یکی از بهترین تولیدکنندگان صنایع دستی با کیفیت و اصیل ایرانی است که آماده ارائه خدمات مشاوره رایگان برای خرید هدایای شرکتی می‌باشد. توصیه می‌شود قبل از خرید هدیه شرکتی با شماره 09331129556 تماس بگیرید و ضمن دریافت مشاوره رایگان در خصوص خرید هدایای تبلیغاتی متناسب را بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید، از قیمت هدایای تبلیغاتی تکی و عمده مطلع شوید.

 

دیدگاه خود را ارسال کنید