فروش اقساطی گوشی آیفون با چک بدون ضامن در سراسر ایران

فروش اقساطی گوشی آیفون با چک بدون ضامن در سراسر ایران
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 

تکنولوژی گوشی آیفون

گوشی آیفون ساخت شرکت آمریکایی اپل است و از گوشی‌های پر طرفدار و محبوب در بازار ایران و همچنین جهان تلقی می‌شود. از ویژگی‌های گوشی‌های اپل می‌توان به کیفیت ساخت بالا و داشتن سخت افرار قدرتمند نظیر دوربین و پردازنده اشاره داشت. 

 

دوربین به کار گرفته شده در ساخت گوشی‌های آیفون نمونه‌ی بارزی از ترکیب نرم ‌افزار کارآمد با سخت ‌افزار باکیفیت است به طوری که آن دسته از کاربرانی که علاقمند به عکاسی با گوشی موبایل هستند تجربه عکاسی با گوشی آیفون را قابل قیاس با هیچ گوشی اندرویدی نمی‌دانند. کمپانی اپل پردازش تصویر فوق ‌العاده‌ای نیز در انواع گوشی آیفون قرار داده است که سبب می‌شود تا خروجی عکسی که با این گوشی‌ها گرفته می‌شود با کیفیت و عالی باشد.

گوشی‌های آیفون در سری‌های مختلف همراه با تراشه‌ای از سری A بایونیکی (Bionic) عرضه می‌شوند. مدل‌های جدید گوشی اپل به واسطه برخورداری از تراشه A16 Bionic و یاA15 Bionic  سرعت پردازش سریع و قدرت فوق‌العاده‌ای دارند به طوری که تمامی برنامه‌ها را با سرعت بالا و بدون کندی اجرا می‌کنند همچنین این تراشه‌ها به مصرف بهینه‌تر انرژی کمک بزرگی می‌کنند. از دیگر تکنولوژی‌های که در جدیدترین گوشی اپل استفاده شده است می‌توان به صفحه نمایش Super Retina XDR OLED، شارژ سریع بی سیم، فناوری HDR10 پلاس و دوربین‌های چند گانه با کیفیت اشاره کرد.

به طور کلی گوشی‌های آیفون مشخصات سخت افزاری قوی و امکانات متنوع و به روزی دارند و در دسته گوشی‌های رده بالا و پرچمدار بازار قرار می‌گیرند در نتیجه میانگین قیمت گوشی آیفون در مقایسه با سایر برندها بالاتر است و به همین دلیل اکثر افرادی که توانایی مالی خوبی دارند به سراغ خرید گوشی اپل می‌روند.

14

 

 

مزایا و معایب آیفون

هیچ محصولی بی‌عیب و نقص نیست و گوشی‌های آیفون نیز از این موضوع خارج نیستند. یکی از راه‌هایی که بدانید آیا گوشی آیفون برای شما مناسب است یا خیر این است که با مزایا و معایب گوشی آیفون آشنا شوید.

 

مزایای گوشی آیفون نسبت به اندروید

  1. بروزرسانی سیستم عاملios  و نرم افزارهای آن در گوشی‌های آیفون نسبت به گوشی‌های برندهای دیگر سریع‌تر در اختیار و دسترس کاربران قرار می‌گیرد در حالی که نسخه جدید سیستم عامل اندورید با تاخیر زیادی در دسترس تمامی کاربران قرار می‌گیرد. بنابراین اگر به بروز رسانی‌ها، رفع اشکال‌ها و قابلیت‌های جدید گوشی خود اهمیت می‌دهید به سراغ خرید گوشی آیفون بروید.
  2. نظارت دقیق شرکت اپل بر برنامه‌ها و سرعت بروز رسانی‌ها سبب شده است تا گوشی‌های آیفون از لحاظ امنیت نسبت به گوشی‌های اندرویدی بهتر باشند. کند بودن بروز رسانی‌ها در بیشتر گوشی‌های اندرویدی به ویژه مدل‌های قدیمی امنیت این دستگاه‌ها را به خطر می‌اندازد و ممکن است در معرض خطر آسیب هک‌های Stagefright و Heartbleed قرار بگیرند.
  3. کمپانی اپل همراه به حریم شخصی و خصوصی کاربران خود اهمیت ویژه‌ای می‌دهد در نتیجه خیالتان از بابت اینکه اطلاعات خصوصی شما توسط اپل خوانده و ذخیره نمی‌شود راحت باشد.
  4. برای دانلود برنامه‌ها در گوشی‌های آیفون باید به فروشگاه آپ استور (App Store) مراجعه کنید که جدیدترین برنامه‌ها و بهترین بازی‌ها ابتدا در آپ استور منتشر می‌شوند.

 

معایب گوشی اپل نسبت به اندروید

  1. در اکثر موارد قیمت گوشی آیفون نسبت به قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و دیگر برندها بالاتر است البته اپل با عرضه گوشی آیفون مینی و آیفون  SEشروع قیمت آیفون را مقداری پایین آورد و توانست گزینه‌های اقتصادی نیز برای کاربرانی داشته باشد که با محدودیت بودجه مواجه هستند البته از این نظر باز هم به پای طیف گسترده گوشی‌های اقتصادی اندرویدی نمی‌رسد. بسیاری از افرادی که دوست دارند وارد اکوسیستم اپل شوند مجبور به خرید اقساطی گوشی اپل می‌شوند و به دنبال مکان‌هایی هستند تا بتوانند خرید گوشی اقساطی بدون پیش پرداخت با سفته، خرید گوشی از دم قسط با سفته در تهران و مکان زندگی خود را آن انجام دهند.

    2- تنوع مدل و قیمت گوشی اپل نسبت به گوشی‌های اندرویدی کمتر است در واقع برای هر خواسته، نیاز و بودجه‌ای گوشی‌های اندوریدی متناسب بسیاری در بازار وجود دارد.

  1.   یکی از مزیت‌های گوشی‌های اندرویدی امکان سفارش سازی بسیار آسان است یعنی شما می‌توانید مطابق با سلیقه و نظر خود به صفحه اصلی گوشی ویجت‌ها و میانبرهای مختلفی را اضافه کنید که این ویژگی در گوشی‌های آیفون کمتر است. البته با عرضه و ورود ios 14 کابران توانستند ظاهر صفحه گوشی آیفون خود را تغییر دهند و آن را شخصی سازی کنند ولی از این نظر باز هم آیفون در مقایسه با گوشی‌های اندرویدی ضعیف‌تر عمل می‌کند.
  2. گوشی‌های آیفون برخلاف گوشی‌های اندرویدی از کارت حافظه پشتیبانی نمی‌کنند در نتیجه برای داشتن حافظه بیشتر مجبورید به سراغ خرید مدل‌های گران قیمت‌تر آیفون بروید در حالی که با خرید یک حافظه جانبی امکان ارتقای حافظه گوشی اندرویدی وجود دارد.
  3. جهت دانلود بازی و برنامه‌های مختلف برای گوشی اندروید باید به فروشگاه گوگل پلی (Google Play) مراجعه کنید که در گوگل پلی برنامه‌های رایگان بیشتری نسبت به آپ استور وجود دارد. همچنین شما می‌توانید از طریق برنامه بازار و ... نیز برنامه‌های مورد نیازتان را در گوشی‌های اندرویدی دانلود کنید و در گوشی‌های آیفون می‌بایست فقط به App Store مراجعه کنید و راه دیگری وجود ندارد.

15

 

سیستم عامل آیفون

شرکت اپل مدل‌های مختلف گوشی آیفون را با سیستم عامل آی او اس (ios) عرضه می‌کند که این سیستم عامل به صورت اختصاصی تنها در گوشی‌های آیفون پیاده سازی شده و در گوشی هیچ برند دیگری وجود ندارد. سیستم عامل ios در سال ۲۰۰۷ توسط کمپانی اپل معرفی شد و از ویژگی‌های اصلی آن می‌توان به سرعت زیاد و امنیت بسیار بالا اشاره داشت.

 

قیمت گوشی آیفون

در بسیاری از فروشگاه‌های سطح شهر و اینترنتی گوشی آیفون به فروش می‌رسد ولی هر فروشگاهی برای خرید مناسب نیست چرا که ممکن است قیمت گوشی موبایل آیفون در برخی از آن‌ها بالاتر باشد و یا تنوع مدل‌های گوشی اپل در آنها زیاد نیست که شما بتوانید مدل دلخواه خود را یافته و خریداری کنید.

اگر قصد خرید اینترنتی گوشی آیفون را دارید و به دنبال مکانی مناسب و معتبر هستید ما به شما فروشگاه اینترنتی سل را پیشنهاد می‌کنیم. سل یکی از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی کشور است که سابقه درخشانی را در زمینه فروش گوشی موبایل دارد. در سل تنوع مدل گوشی اپل به قدری بالا است که شما براساس سلیقه، نیاز و توان مالی خود می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید و از طرفی قیمت گوشی اپل در مدل‌های مختلف نظیر قیمت گوشی آیفون ۱۴، قیمت آیفون ۱3 پرو مکس، قیمت موبایل آیفون 12، قیمت موبایل آیفون پرومکس و دیگر مدل‌ها در فروشگاه سل مناسب‌ترین و بهترین قیمت بازار است. با توجه به اینکه هر روز قیمت موبایل در حال تغییر و نوسان است شما عزیزان برای اطلاع از قیمت گوشی امروز آیفون می‌توانید با کارشناسان فروش سل تماس بگیرید.

 

خرید اقساطی آیفون

اگر بودجه کافی ندارید و برای شما قیمت جدیدترین گوشی اپل، قیمت گوشی آیفون ۱3، قیمت گوشی آیفون ۱۴ و... بالا است بهتر است به سراغ خرید گوشی قسطی بروید. اگر وقت، انرژی کافی و هزینه‌های رفت و آمد برای مراجعه به مکان‌های فروش اقساطی گوشی آیفون در تهران، فروش اقساطی گوشی آیفون در ساری، فروش اقساطی گوشی آیفون در کرج، فروش اقساطی گوشی آیفون در مشهد، فروش اقساطی گوشی آیفون در گرگان، فروش اقساطی گوشی آیفون در شیراز، فروش اقساطی گوشی آیفون در همدان، فروش اقساطی گوشی آیفون در مازندران، فروش اقساطی گوشی آیفون در تبریز، فروش اقساطی گوشی آیفون در کرمان، فروش گوشی قسطی با سفته در مشهد، فروش اقساطی گوشی آیفون بدون پیش پرداخت در محل زندگی خود را ندارید به شما پیشنهاد می‌کنیم به فروشگاه اینترنتی سل مراجعه کنید.

فروشگاه اینرنتی سل یکی از بهترین مکان‌ها جهت خرید اقساطی آیفون با بهترین شرایط است. فرقی نمی‌کند در کجای ایران زندگی می‌کنید می‌توانید خرید اقساطی گوشی آیفون دلخواه خود را با روش‌های مختلفی چون خرید گوشی موبایل قسطی، خرید گوشی قسطی بدون چک، خرید گوشی قسطی با سفته و ... را از سل انجام دهید. وجود روش‌های متنوع خرید قسطی این امکان را به شما می‌دهد تا بهترین روش را که با شرایط‌تان همخوانی دارد را انتخاب کنید. جهت دریافت اطلاعات کافی در رابطه با شرایط خرید اقساطی با سفته، با چک، بدون ضامن و غیره کافی است به سایت فروشگاه سل (sell.ir) مراجعه کرده و با کارشناسان فروش آن تماس بگیرید.

 

منبع : فروشگاه اینترنتی موبایل

 

دیدگاه خود را ارسال کنید