پاتایا در کدام کشور است؟

پاتایا در کدام کشور است؟
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 

 

قطعا تاکنون اسم پاتایا را شنیده اید اما شاید ندانید که پاتایا در کدام کشور است. پاتایا یکی از شهرهای ساحلی تایلند و یکی از مقاصد مهم گردشگری در جهان با سواحل جذاب و فعالیت های آبی است. این شهر یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در جهان بوده که سالانه گردشگران زیادی را از سراسر جهان به خود جذب می کند. این شهر ساحلی زیبا آب و هوای خوبی دارد و گزینه های تفریحی متنوعی را در اختیار گردشگران قرار می دهد. علاوه بر ورزش های آبی، بازدید از بازارهای سنتی و دیگر جاذبه های پاتایا از جمله زیبایی های متنوع آن است. اگر به دنبال کمترین قیمت تور پاتایا هستید صفحه مربوطه در سایت لحظه آخر مراجعه کنید.

 

پاتایا در کدام کشور است؟

اگر سوال شما این است که پاتایا در کدام کشور است باید گفت که پاتایا یکی از زیباترین شهرهای ساحلی تایلند بوده که در جنوب شرقی بانکوک واقع شده است. فاصله پاتایا تا بانکوک، پایتخت تایلند، 165 کیلومتر بوده و این شهر توسط نیروهای آمریکایی مستقر در قلمرو ایسان کشف شد. زمانی که سربازان وارد منطقه زیبای پاتایا شدند، این مکان را برای استراحت و اسکان خود یافتند. پس از آن پاتایا به یک مرکز اقامتی و تفریحی برای سربازان جنگ زده آمریکایی تبدیل شد. با گذشت زمان و بازدید مردم از این شهر و آشنایی با امکانات و قابلیت های ساحل و...، پاتایا به مرکز گردشگری تایلند تبدیل شد. سواحل شگفت انگیز و جذاب پاتایا، حیات وحش، معابد مختلف، زمین های گلف، بازارها و... از جاذبه های این شهر هستند.

پاتایا در کدام کشور است؟

چه زمانی به پاتایا سفر کنیم؟!

آب و هوای نامناسب می تواند یک سفر رویایی را به یک تجربه تلخ تبدیل کند. اگر علاقه دارید سفرتان به پاتایا بهترین خاطره زندگیتان باشد، باید قبل از هر کاری با شرایط آب و هوایی این شهر آشنا شوید. پاتایا سه نوع شرایط آب و هوایی دارد. از دسامبر تا فوریه هوای این شهر گرم و خشک و در ماه های مارس و آوریل، پاتایا گرم و مرطوب است. روزهای گرم و بارانی نیز از ماه می تا نوامبر را شامل می شود. همچنین اگر به هوای بارانی و عطر آن علاقه دارید، ژوئن تا اکتبر اوج فصل بارانی این شهر است.

اگر به دنبال هوای گرم برای شنا در دریای زلال و ورزش های آبی در سواحل تایلند هستید، ماه های گرم و خشک پاتایا برای شما مناسب است. کسانی که کمی رطوبت هوا را دوست دارند و عاشق دیدن روزهای زیبا و مه آلود پاتایا هستند، ماه های گرم و مرطوب را برای بازدید از این شهر انتخاب می کنند. در نهایت کسانی که به دنبال یک سفر ارزان به پاتایا هستند، ماه های گرم و بارانی پاتایا برایشان مناسب است. لازم به ذکر است در این منطقه همیشه باران نمی بارد؛ اما چند ساعتی آسمان شهر پاتایا پوشیده از ابر می شود و پس از چند ساعت بارندگی، خورشید گرم و سوزان از پشت ابرها بیرون می آید. به هیچ وجه نمی توان پیش بینی کرد که چه زمانی باران می بارد یا چه زمانی آفتابی خواهد بود. با وجود تمام این تفاسیر، پاتایا همیشه پر از گردشگر است و این شهر را در هیچ روزی از سال نمی توان بدون گردشگر مشاهده کرد.

تفریحات پاتایا

پاتایا یک استراحتگاه شگفت انگیز و زیبا بوده که بخش اصلی سرگرمی آن ورزش های آبی است. قایق سواری، اسکی، قایق موز، ورزش های بادی، غواصی و... از جمله فعالیت های آبی در این شهر ساحلی زیبا هستند. شما می توانید تجهیزات لازم برای فعالیت های ساحلی پاتایا را از مغازه های محلی اجاره کنید.

پاتایا در کدام کشور است؟

سواحل پاتایا

سواحل پاتایا منظره بسیار زیبایی دارند. محبوب ترین ساحل پاتایا به سه منطقه شمالی، جنوبی و مرکزی تقسیم می شود. مساحت این ساحل چهار کیلومتر بوده و به علت شهرت جهانی آن، تعداد زیادی از گردشگران را به خود جذب می کند. امکانات ورزشی آبی مانند جت اسکی، پاراسیلینگ، شنا و... در سواحل پاتایا موجود است. رستوران های زیبا و مجلل این شهر، غذاهای مورد علاقه گردشگران را به بهترین شکل ممکن؛ ارائه می کند. سواحل پاتایا همیشه مملو از گردشگرانی است که از نقاط مختلف دنیا به پاتایا می آیند. اگر ازدحام جمعیت در سواحل معروف پاتایا مورد پسند شما نیست، سواحل دیگر شهر را امتحان کنید. برای تفریح ​​در سواحل پاتایا، از شما انتظار می رود وسایلی چون کرم های ضد آفتاب، کلاه، عینک آفتابی و... که از ملزومات اقامت در این محیط جذاب است را به همراه داشته باشید. جاده های ساحلی پاتایا مملو از مغازه ها و رستوران های فوق العاده است که گردشگران می توانند از آن ها استفاده کنند و نیازهای خود را برآورده نمایند.

سخن پایانی

برای اینکه بدانید پاتایا در کدام کشور است باید گفت که در شمال شرقی کشور تایلند و در 100 کیلومتری بانکوک، مکان خاصی از زیبایی پنهان شده است. پاتایا تا دهه 1960 یک دهکده ماهیگیری آرام و ساکت بود تا اینکه سربازان آمریکایی برای جنگ با ویتنام به تایلند آمده و این منطقه زیبا را مشاهده کردند. از آن زمان، پاتایا به یک جاذبه گردشگری محبوب همراه با افراد زیادی از سراسر جهان تبدیل شده است. جزیره پاتایا علاوه بر زیبایی طبیعی، فرهنگی غنی نیز دارد. با این حال، فرهنگ سنتی پاتایا مانع توسعه این شهر معروف نشده است و پاتایا امروزه به خوبی با فضای مدرن و نوین سازگار شده است.

 

دیدگاه خود را ارسال کنید