مشکلات متداول مایکروفر

مشکلات متداول مایکروفر
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 

 

گاهی اوقات نادیده گرفتن این علائم کوچک، هشدار دهنده آسیب های جبران ناپذیر بیشتر است. تعجب نکنید. خرابی این دستگاه کوچک می تواند باعث آتش سوزی شود. لطفا به مطالب در این پست برای جلوگیری از آسیب های احتمالی و مشکلات متداول مایکروفر است.

مایکروویو بوی سوختگی دارد

هنگامی که بوی سوختگی را از دستگاه استشمام می کنید، دو احتمال وجود دارد: مواد غذایی داخل دستگاه می سوزد، یا مشکل جدی سیم کشی یا برق وجود دارد. به گفته متخصصان، به محض استشمام بوی سوختگی، باید بدانید که با دستگاه خود مشکل دارید. در این مدت دستگاه را خاموش کرده و از برق جدا کنید.

مهم نیست بوی سوزش چیست. مهم است که زمان را برای متوقف کردن مشکل تلف نکنید. زیرا بی توجهی به این امر در نهایت منجر به آتش سوزی می شود. توصیه می کنیم پس از جدا کردن دستگاه از منبع برق با تعمیرکار دستگاه استادکار تماس بگیرید. با استفاده از خدمات تعمیر مایکروفر در استادکار می توان به سرعت مشکل را مشخص و برطرف کرد.

غذا را روی دیواره دستگاه بپاشید

ممکن است هنگام پختن غذا در مایکروویو منفجر شدن مواد غذایی را دیده باشید. شاید در ظاهر این موضوع چندان مهم به نظر نرسد، اما یکی از مشکلات مایکروویو است و عمر محصول را کوتاه می کند. این ذرات غذایی که به دیواره رگ های خونی می چسبند به مرور زمان سفت می شوند و حتی می توانند دیواره رگ های خونی کوچک را بسوزانند. بنابراین، بهترین کار این است که هر روز داخل مایکروویو خود را تمیز کنید.

دانستن اینکه چگونه مایکروویو و اجاق مایکروویو خود را به بهترین نحو تمیز و چربی زدایی کنید، باقیمانده مواد غذایی در دستگاه شما پاک می شود. بنابراین هوا به خوبی در داخل دستگاه گردش می کند و غذا به خوبی گرم می شود.

 

صداهای عجیب هنگام استفاده از مایکروفر

همه مایکروویوها صدای کم و ثابتی دارند که طبیعی است. اما اگر صداهای بلند و عجیبی از دستگاه خود می شنوید، وقت آن رسیده است که شروع کنید. هر صدای بلندتر از حد معمول می تواند نشان دهنده مشکل الکتریکی یا موتور باشد. بنابراین بهتر است در اسرع وقت به مشکل پی ببرید و آن را برطرف کنید. در غیر این صورت، خرابی مایکروویو ممکن است باعث جرقه زدن و آتش گرفتن دستگاه شود.

خرابی صفحه یا دکمه

اگر صفحه نمایش دستگاه شما سوسو می زند یا دکمه های آن خراب است، باید آن را جدی بگیرید. این مشکل مایکروویو ممکن است به دلیل یک خطای موقت در مدار دستگاه باشد در این صورت با قطع و وصل دستگاه، مشکل حل می شود گاهی اوقات مشکل برق دستگاه منجر به این پدیده می شود که قطعا بسیار نگران کننده است نادیده گرفتن این مشکل تنها منجر به فلش دستگاه و در نهایت آتش گرفتن آن می شود.

 

7

 

درب مایکروفر کاملا بسته نمی شود

یکی دیگر از مشکلات مایکروویو که ممکن است بی اهمیت به نظر برسد، بسته نشدن کامل درب آن است. اما باید بدانید که این مشکل بسیار مهم است و باید برطرف شود. زیرا در این صورت تشعشعات مایکروویو از دستگاه می آید و سلامت شما را به خطر می اندازد. گاهی اوقات یک تکه غذا مانع از بسته شدن در می شود. اما اگر این مشکل مربوط به خرابی مایکروفر باشد، می دانید که زمان تعویض دستگاه خود فرا رسیده است..

جرقه یا آتش گرفتن المنت

آیا هنگام استفاده از مایکروویو جرقه دیده اید؟ جرقه های بدون منبع نشان دهنده یک مشکل جدی الکتریکی است. این جرقه ها خطرناک هستند و می توانند باعث آتش سوزی شوند، به خصوص اگر دستگاه همراه با دود یا لرزش باشد. این مشکل به خصوص در خودروهای قدیمی قابل مشاهده است.

مدت طولانی گرم شدن غذا

اگر متوجه شده اید که غذای شما به سرعت معمول گرم نمی شود، مشکل مایکروویو خود را شناسایی کرده اید. برای اینکه مطمئن شوید مایکروویو شما از کار افتاده است، یک فنجان پر آب داخل دستگاه قرار دهید. سپس دستگاه را به مدت 2 دقیقه روشن کنید. اگر بعد از این مدت آب کاسه گرم نشد، به احتمال زیاد زمان تعویض دستگاه فرا رسیده است.

البته کاهش حرارت در دستگاه ممکن است به دلیل عملکرد ضعیف مگنترون یا برد مدار باشد. در این صورت برای تعمیر دستگاه شما به یک تکنسین نیاز دارید.

 

8

 

طبخ غذا سریعتر از حد معمول

زمان پخت طولانی تنها مشکل عیب یابی مایکروفر نیست، برعکس، اگر متوجه شدید که غذای شما در مدت زمان کوتاهی بسیار داغ می شود، با مشکل ماکروفر دیگری مواجه شده اید.

این مشکل ممکن است به دلیل خرابی آهنربا یا مدار در دستگاه باشد. در این صورت به کمک یک تکنسین نیاز خواهید داشت. البته استفاده از ظروف نادرست در مایکروفر یکی از دلایل این مشکل است، زیرا این ظروف حرارت زیادی را جذب می کنند. با این حال، این مشکل خطر سوختن غذا یا حتی آسیب رساندن به شما را افزایش می دهد.

برای تشخیص و رفع مشکلات مایکروویو به زمان پخت توجه کنید. توجه به زمان پخت و پز در دستگاه می تواند به شما کمک کند تا از بروز مشکل در اجاق مایکروویو خود جلوگیری کنید.

عمر مفید مایکروویو تمام شده

گاهی اوقات علت خرابی مایکروویو به این دلیل است که عمر مفید دستگاه شما به پایان رسیده است. به طور کلی، مایکروویو 7 تا 10 سال دوام می آورد. بنابراین، اگر طول عمر دستگاه شما به این حد رسیده است، زمان تعویض آن فرا رسیده است.

به خاطر داشته باشید که نگهداری و استفاده از یک دستگاه قدیمی بدون خطر نیست، به خصوص اگر یکی از مشکلات فوق را داشته باشد. خوشبختانه این روزها مایکروویوها در اندازه ها و قیمت های مختلف در بازار موجود هستند. بنابراین شما گزینه های زیادی برای خرید دارید.

9

 

 

مرکز تعمیر مایکروفر در کرج

سپردن این کار به افراد بی تجربه ممکن است دستگاه شما را به صورت حرفه ای تعمیر نکند. بعد از مدتی دوباره می شکند و نیاز به تعمیر دارد. حتی اگر دستگاه شما دوباره خراب شود، نمی توان آن را تعمیر کرد و ممکن است با هزینه قابل توجهی تعویض شود. به همین دلیل بهترین راه حل تماس با شرکت تخصصی تعمیر مایکروفر با مسئولیت محدود است.

در این نمایندگی، مایکروفر شما به صورت تخصصی و دقیق توسط کارشناسان تعمیرات با تجربه عالی در سرویس و تعمیر مایکروفر در نمایندگی تعمیر ماکروفر ال جی در کرج و نمایندگی تعمیر ماکروفر دوو در کرج می شود. روال عملیاتی وقتی با نمایندگی تعمیرات ماکروفر در کرج تماس می گیریم و عیب را گزارش می دهیم.

در صورت لزوم، ما به سرعت یک تکنسین تعمیر مایکروویو را با ابزار و تجهیزات لازم برای عیب یابی و تعمیر دستگاه به محل شما اعزام خواهیم کرد. پس با ما در مورد تعمیر مایکروفر در کرج نگران نباشید. امروز با ما تماس بگیرید تا دستگاه خود را به طور کامل تعمیر کنیم.

 

https://karbamaservice.com/

 

دیدگاه خود را ارسال کنید