آموزش طراحی سایت خبری با قالب وردپرس

یکی از محبوب ترین انواع وب سایت های اینترنتی، وب سایت های خبری هستند. طیف وسیعی از بازدیدکنندگان در گروه های سنی مختلف با سطوح تحصیلی متفاوت مخاطبان این سایت ها هستند. بنابراین استقبال از طراحی سایت خبری به خصوص با فرمت خبری ایرانی بسیار خوب است. با انتخاب قالب مجله خبری وردپرس می توانید سایت خبری خود را طراحی کنید. معمولا این سایت ها در زمینه ورزش و IT محبوبیت بیشتری دارند. از طرفی می توان با قالب وردپرس خبری سایت مجله نیز طراحی کرد. بنابراین، وردپرس بهترین انتخاب برای مجله آنلاین شماست.وبسایت های خبری مجله ای یکی از پردرآمد ترین نوع سایت ها در دنیای تجارت الکترونیکی هستند. این وبسایت ها اکثریت درآمدشان را از تبلیغات بدست می آورند و در کنار آن راه ها و شیوه های درآمد زایی دیگری نیز وجود دارد.

آموزش طراحی سایت خبری با قالب وردپرس
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 

 

اهمیت قالب مجله خبری

 

امروزه مردم اغلب خواندن سایتهای مجله ای را بیشتر از مجلات فیزیکی دوست دارند. بنابراین اگر قالب سایت مجله خبری شما زیبا، کاملا سازمان یافته و ریسپانسیو نیست، مطمئنا رقبا جلوتر از شما هستند. اگر می خواهید با زمان حرکت کنید و از رقبا پیشی بگیرید، باید از قالب خبری وردپرس استفاده کنید که کاملا واکنشگرا، زیبا و ساختارمند باشد. در انتخاب قالب های خبری رسپانسیو بودن، سئو و سرعت لود بالا از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در راست چین سعی شده معیار های بیان شده در محصولات بیان شده و مورد بررسی قرار گیرند. در بالا برخی از تم های وردپرس مجله ای کاملا ریسپانسیو، فارسی شده با کدهای استاندارد و .. آورده شده است.

 

مزایای راه اندازی سایت های خبری

 

5

امروزه بیشتر افراد به مطالعه در وب سایت های مختلف بیشتر از مجلات، تلویزیون و رادیو علاقه مند هستند و به دلیل در دسترس بودن مداوم تلفن های هوشمند تمایل به مطالعه و پیگیری اخبار روز از این طریق دارند. شما باید در سایت های خبری به گونه ای خبر بنویسید که کاربر را به خواندن و ماندن در صفحات سایت ترغیب کنید، راه اندازی وبسایت های خبری با امکانات و امکاناتی که دارند مزایایی نیز دارد که می توانید از وجود آنها بهره مند شوید. یک وب سایت علاوه بر کسب شهرت جهانی.

 

هزینه کم و ترافیک بالا

راه اندازی سایت خبری با وردپرس نسبت به سایر سیستم های مدیریت محتوا و سایت های دیگر هزینه کمتری دارد، به گونه ای که برای داشتن وب سایت خبری مجلات هیچ هزینه اضافی مانند برنامه نویس، طراح سایت و ... نخواهید داشت. فقط به قالب خبری رایگان مورد نظر خود نیاز دارید از بین قالب های موجود در این صفحه پیدا کنید و آنها را در وردپرس خود نصب کنید. سایت های خبری به دلیل ماهیت محتوایی و اطلاعاتی، اخبار روز و نیازهای کاربران، بازدیدکنندگان زیادی را به خود جذب خواهند کرد و افراد کمی پس از ورود به سایت خبری بلافاصله آن را ترک خواهند کرد. بنابراین نتیجه می گیریم که نرخ پرش این گونه سایت ها بسیار پایین است و بازدیدکنندگان زیادی خواهد داشت.

 

 

برندسازی و اعتبار

داشتن یک وب سایت خبری زیبا، به روز و کاربر پسند باعث افزایش اعتماد و رضایت بازدیدکنندگان و در نتیجه افزایش شهرت و اعتبار وب سایت شما می شود. شما می توانید با استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس و قالب سایت خبری رایگان وب سایت خبری خود را به راحتی پیاده سازی کنید و به سرعت برند خود را به مخاطبان خود معرفی کنید و جهانی شوید. اولین مزیتی که چنین وب سایت هایی برای شما دارند، برندسازی و کسب شهرت جهانی است. از طریق یک وب سایت خبری می توانید به راحتی خود را به کاربران معرفی کنید و با داشتن ظاهری زیبا، جذاب و کاربر پسند، رضایت آنها را جلب کنید.

 

 

با ارسال رپورتاژ کسب درآمد کنید

یکی از مزیت های مهم سایت های خبری کسب درآمد راحت از آنهاست، کسب درآمد در این گونه سایت ها می تواند از طریق دریافت انواع تبلیغات متنی، بنر و رپورتاژ باشد، رپورتاژ نوعی تبلیغات است که برای معرفی خدمات و محصولات استفاده می شود. از وب سایت های دیگر . رپورتاژ به سایت های خبری به دلیل اعتبار بالا مزیتی برای سایت ها محسوب می شود و به سئو و بهینه سازی سایت ها نیز کمک می کند، این اقدام علاوه بر اینکه معیار مناسبی برای سئوی سایت ها می باشد، منبعی نیز می باشد. درآمد برای صاحبان وب سایت های خبری است. اگر به دنبال کسب درآمد از طریق وب هستید می توانید از قالب سایت خبری رایگان استفاده کنید و به راحتی کسب درآمد کنید.

 

ویژگی های قالب خبری وردپرس

 

طراحی ریسپانسیو و واکنش گرا

صفحه ساز

استفاده از مگامنو

اسلایدر

پنل تظیمات قدرتمند

امکان سفارشی سازی قالب و استایل

امکان قرار دادن لینک شبکه های اجتماعی

هدر و فوتر جذاب و مختلف

پشتیبانی از ابزارک های مختلف

مدیریت و تنظیم راحت قالب

امکان ایجاد فرم های مختلف

استفاده از فونت آیکن

سربرگ ساز

لایت باکس

فارسی و راستچین بودن قالب

اورجینال بودن قالب

سازگار با مرورهای مختلف

بنر تبلیغاتی در سایت خبری

اخبار روز و اخبار ویژه

 

 

بهترین قالب خبری وردپرس

 

یک قالب خبرگزاری حرفه ای باید ویژگی هایی از جمله صفحات آرشیو حرفه ای ، خبرنامه و دسترسی سریع به دسته های مختلف اخبار را داشته باشد. اینکه کاربر در صفحه ی اصلی به راحتی به آخرین اخبار دسترسی داشته باشد و علاوه بر آن بتواند دسته ی مختلف اخبار را پیمایش کند از ملزومات یک پوسته خبری وردپرس است. در ادامه برخی از بهترین قالب های خبری وردپرس را به شما معرفی می کنیم:

قالب صحیفه | Sahifa   جدیدترین نسخه پوسته صحیفه

قالب  نیوزپیپر   NewsPaper

قالب  جنه   Jannah wordpress them   

قالب گود نیوز   GoodNews

 

منبع : تم آف

 

 

دیدگاه خود را ارسال کنید