بهترین گوشی های بازار زیر 10 میلیون تومان

بعضی از گوشی های موبایل میان رده ی موجود در بازار با قیمت زیر 10 میلیون تومان عرضه می شوند و انتخاب بهترین گوشی در میان آن ها ممکن است خیلی ساده نباشد. این مطلب در موبو تعمیر به عنوان راهنمای خرید بهترین گوشی های بازار زیر 10 میلیون تومان می تواند به شما در انتخاب گوشی زیر 10 میلیون کمک شایانی بکند. ناگفته نماند نوسانات لحظه ای نرخ ارز ممکن است قیمت روز گوشی های میان رده و سایر گوشی های موبایل موجود در بازار ایران را تحت تاثیر قرار دهد. در ادامه با بهترین گوشی های بازار با قیمت زیر 10 میلیون تومان آشنا خواهید شد.

بهترین گوشی های بازار زیر 10 میلیون تومان
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 

گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 11s

یکی از گوشی های با کیفیت با قیمت عالی گوشی شیائومی مدل Redmi Note 11s است که با دوربین 108 مگاپیکسلی و نمایشگر Amoled  رضایت کاربران اندروید را در بازار به دنبال داشته است. یکی از ویژگی های جذاب نوت 11 نرم افزار به روز آن است که بر پایه ی اندروید 11 بنا شده و با پیش فرض نرم افزار MIUI 13 ارائه شده است.

ویژگی مهم دیگر شیائومی نوت 11 تراشه ی پردازنده ی آن است که از اساسی ترین قطعات گوشی موبایل محسوب می شود و هنگام خرید باید به آن توجه کرد. تراشه ی Helio G96 به عنوان تراشه پردازنده ی شیائومی نوت 11 به کار گرفته شده که عملکرد عالی دارد و برای گوشی میان رده ی شیائومی با قیمت اقتصادی بهترین گزینه بوده است.

گوشی موبایل سامسونگ A23

سری A کهکشانی های سامسونگ از سری گوشی های سامسونگ با کیفیت عالی و درجه یک و طراحی بی نظیر به شمار می آید. سامسونگ در سال 2022 با معرفی A23 با مشخصات فنی مناسب و عملکرد عالی توجه عده ی زیادی از علاقه مندان به گوشی های میان رده با کیفیت خوب را به خود جلب کرد. گوشی سامسونگ A23 با رفرش ریت 90 هرتز قابلیت نمایش تصاویر را به شکل روان و مناسب داراست. گوشی Galaxy A23 با صفحه نمایش PLS LCD و تراکم پیکسلی 400 پیکسل در اینچ در نشان دادن تصاویر از کیفیت بالایی برخوردار است.

دوربین گوشی سامسونگ A23 با 50 پیکسل و دوربین سلفی این مدل با رزولوشن 8 مگاپیکسل در کنار سنسور 5 مگاپیکسلی اولترا واید در نظر گرفته شده است. باتری 5000 میلی آمپری در سری سامسونگ A23 با قابلیت شارژ سریع یکی دیگر از امتیازات این گوشی موبایل زیر 10 میلیون تومان است.

برای خرید باتری شیائومی و سامسونگ می توانید به مرکز تخصصی فروش باتری و لوازم جانبی موبایل موبو تعمیر مراجعه کنید و به صورت آنلاین قطعات مورد نیاز گوشی را با بهترین قیمت خریداری کنید.

گوشی موبایل سامسونگ مدل M32 5G

اگرچه این مدل گوشی موبایل سامسونگ شباهت زیادی به سایر مدل های ارائه شده توسط این شرکت در سال های اخیر دارد اما از لحاظ مشخصات با آن ها متفاوت است. در گوشی سامسونگ M32 4 سنسور دوربین با چیدمان قطره ای شکل در کنار هم قرار گرفته اند و بر خلاف سایر مدل های سامسونگ از الگوی مستطیل پیروی نمی کنند. وزن سبک این مدل گوشی سامسونگ باعث شده در استفاده ی طولانی مدت از آن خستگی دست در پی نداشته باشد و این ویژگی یکی دیگر از امتیازات آن محسوب می شود.

تکنولوژی صفحه نمایش سامسونگ M32 5G تکنولوژی TFT است و رزولوشن عکس در آن 48 مگاپیکسل است.

گوشی موبایل شیائومی مدل POCO M5

یکی از میان رده های شیائومی که با کیفیت خوبی به بازار گوشی موبایل معرفی شد مدل POCO M5 بود. این گوشی هوشمند با بهره مندی از مشخصات قابل قبولی مانند توانایی نشان دادن 401 پیکسل در هر اینچ و وضوح بالای تصاویر، رفرش ریت یا نرخ به روز رسانی 60 هرتز، دوربین با رزووشن 50 مگاپیکسل در نور روز و شب چیزی از یک گوشی مقرون به صرفه ی با کیفیت کم ندارد.

برای خرید لوازم جانبی موبایل و تمامی قطعات از قبیل باتری شیائومی و سامسونگ می توانید به فروشگاه آنلاین موبو تعمیر مراجعه کنید و قطعات گوشی موبایل با بهترین کیفیت و قیمت را از آن خریداری کنید.

 

دیدگاه خود را ارسال کنید