لیست 4 صندوق برتر سرمایه گذاری در فارکس 2023

لیست 4 صندوق  برتر سرمایه گذاری در فارکس 2023
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 

صندوق سرمایه ‌گذاری در فارکس در سال‌های اخیر به لطف محبوبیتی که با معاملات ارزی به دست آورده‌اند، شهرت یافته‌اند. از انجایی که بازار فارکس یکی از نقدشونده ترین بازارهای جهان محسوب می شود، به همین دلیل، تعجب آور نیست که علاقه فزاینده ای برای سرمایه گذاری در چنین بازار بزرگی وجود داشته باشد. اما مشکل این است که همه سرمایه گذاران توانایی مالی برای کار با حجم بالایی از پول را ندارند.

در یک صندوق سرمایه گذاری، منابع توسط یک متخصص، سرمایه گذاری می شود که حداقل 80 درصد آن به ارزهای مختلف و با یک استراتژی از پیش تعیین شده سرمایه گذاری می شود. در طول این مقاله، ما با عناصر اساسی صندوق سرمایه گذاری در فارکس آشنا می شویم و توضیح مفصلی در مورد این موضوع که صندوق سرمایه گذاری در فارکس چیست، ارائه کرده ایم.

 

صندوق سرمایه گذاری چیست؟

صندوق سرمایه گذاری مشترک ابزاری است که تعداد معینی از سرمایه گذاران یا پس انداز کنندگان را گرد هم می آورد تا با هم بتوانند در بازارهایی که به تنهایی نمی توانند در آن سرمایه گذاری داشته باشند، سرمایه گذاری کنند. برای دستیابی به این هدف، آنها دارایی های خود را به مدیران حرفه ای که مسئولیت نظارت بر پرتفولیو را بر عهده خواهند داشت، به منظور به حداکثر رساندن بازده، واگذار می کنند.

این صندوق‌های سرمایه‌گذاری از ابزارهایی مانند ارز، سهام، درآمد ثابت و غیره تشکیل شده‌اند و با آنها می‌توانید با استفاده از یک استراتژی ترکیب‌هایی را به منظور افزایش بازده دارایی‌های سرمایه‌گذاران انجام دهید.

 

صندوق سرمایه گذاری در فارکس چیست؟

همانطور که در بالا ذکر شد، صندوق سرمایه گذاری در فارکس، سرمایه گذاری های خود را بر روی ارزهای دسته های مختلف متمرکز می کنند، به عنوان مثال؛ در ارزهای خارجی، ارزهای اصلی مانند دلار یا یورو، ارزهای بازارهای نوظهور مانند پزو مکزیک یا رئال برزیل و گزینه های دیگر.

این نوع صندوق دارای ریسک مضاعف اما در عین حال بازدهی مضاعف است که به تجدید ارزیابی یا استهلاک بازاری که در آن سرمایه گذاری می شود و تجدید ارزش یا کاهش ارزش ارزهایی که صندوق در آن سرمایه گذاری می شود بستگی دارد.

روش کار مشابه یک صندوق سرمایه گذاری معمولی است، ابتدا تعدادی سرمایه گذار گرد هم می آیند تا مبلغ مشخصی جمع آوری شود تا متخصص بتواند آن پول را در دارایی های ارزی معامله کند تا به بالاترین بازدهی دست یابد.

سبد یک صندوق سرمایه گذاری در فارکس باید حداقل 80 درصد از دارایی ها را به ارزهایی مانند یورو یا دلار اختصاص دهد. سرمایه گذاری ها را می توان از طریق مشتقات یا ETF ها انجام داد، نه لزوماً در ارزها، که یک سبد بسیار متنوع به نفع سرمایه گذار ایجاد می کند.

12

 

آشنایی با بهترین صندوق های سرمایه گذاری در فارکس

در ادامه تعدادی از بهترین و معتبرترین صندوق سرمایه گذاری در فارکس را معرفی کردیم:

 

صندوق سرمایه گذاری اسپازیو

13

اسپازیو دارای نرخ سود بسیار بالاتری به نسبت سایر صندوق‌های سرمایه‌گذاری می‌باشد. معاملات مجموعه اسپازیو در بازار فارکس انجام میشود که ریسک بسیار پایین‌تری نسبت به بازار کریپتو دارد که احتمال از دست رفتن سرمایه نزدیک به صفر است. تیم اسپازیو از افراد با تجربه و متخصص دربازار های مالی فارکس و رمز ارزها تشکیل شده است. مجموعه اسپازیو حق انتقال و برداشت وجه از حساب معاملاتی را نخواهد داشت و تنها دسترسی به حساب معاملاتی دارد.

روش فعالیت در اسپازیو، کپی ترید است. کپی‌ترید به فرآیندی گفته میشود که طی آن یک فرد میتواند تمامی معاملات و مدیریت آنها را از یک تریدر حرفه ای دیگر کپی کند. در روش کپی ترید بخشی از سرمایه یک فرد به حساب تریدر حرفه ای متصل میشود با این روش همه ی فعالیت های تریدر حرفه ای اعم از باز کردن پوزیشن تعیین حد ضرر و ثبت سود و مقدار درصد از حجم کل بر اساس مقدار سرمایه درگیر شده در حساب فرد کپی کننده هم ثبت می شود.

در واقع شما به عنوان فرد کپی‌کننده تنها کافی است حساب معاملاتی بروکر خود را به سیستم کپی‌تریدینگ مجموعه اسپازیو متصل کنید و شاهد معاملاتی باشید که در غالب استراتژی های معاملاتی مجموعه اسپازیو می باشد.

 

صندوق سرمایه گذاری DSP

این صندوق (DSP World Mining Fund) به مدت 10 سال و 3 ماه است که در تاریخ 2013/01/01 راه اندازی شده است و یک صندوق متوسط در دسته خود است. نسبت هزینه این صندوق 1.5 درصد است که بالاتر از آنچه اکثر صندوق های بین المللی دیگر دریافت می کنند است.  این صندوق اکثریت پول خود را در بخش های مالی سرمایه گذاری می کند.

 

صندوق سرمایه گذاری ICICI

ICICI Prudential US Bluechip Equity Fund، از زمان راه اندازی، متوسط بازده سالانه 16.47 درصد را ارائه کرده است و اکثریت پول خود را در بخش های خدمات، فناوری، مالی، کالاهای سرمایه ای، مراقبت های بهداشتی سرمایه گذاری کرده است. 5 دارایی برتر این صندوق در شرکت فیسبوک، شرکت Adobe Systems  ایالات متحده آمریکا، شرکت والت دیزنی، شرکت تحقیقاتی لام (ایالات متحده)، ServiceNow Inc. است.

 

صندوق سرمایه گذاری Edelweiss US Value Equity Offshore Fund

این صندوق به مدت 9 سال و 8 متر است که در تاریخ 2013/07/17 راه اندازی شده است. بازده رشد مستقیم صندوق سرمایه‌گذاری Edelweiss یک سال گذشته 4.34 درصد است و از زمان راه اندازی، 10.66٪ بازده متوسط سالانه را ارائه کرده است. این صندوق اکثریت پول خود را در بخش های مالی سرمایه گذاری می کند.

 

دیدگاه خود را ارسال کنید