فال امروز|فال امروز فروردین|فال امروز شهریور|فال امروز مهر

فال روزانه: فال امروز شنبه 8 آبان 1400| فال حافظ

فال امروز شنبه 8 آبان 1400 را در ادامه می خوانیم.

فال روزانه: فال امروز شنبه 8 آبان 1400| فال حافظ
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

فال روز شنبه 8 آبان - 1400

متولدین فروردین

در سکوت استراحت کنید بله، می‌دانیم. در هر مقاله‌ایی که درباره زندگی باشد از مزایای مدیتیشن صحبت می‌شود، اما فقط به این دلیل است که واقعاً موثر است. ۸۰٪ از ویزیت‌های پزشکان ناشی از مشکلات مرتبط با استرس است. صرف هزینه و زمان برای چنین مشکلاتی قطعاً اگر با کمی مدیتیشن از خودمان مراقبت کنیم، کاهش خواهد یافت. مدیتیشن استرس را کاهش می‌دهد، سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند، منجر به خواب بهتر و احتمالاً افزایش شادی در فرد می‌گردد.

اگرچه شما امروز احساس شکست ناپذیر بودن می‌کنید، ولی در واقع اینگونه نیستید. بهرام ستاره بخت شما به نفع شما فعالیت می‌کند، اما اطمینان بیش از حد شما به خودتان باعث می‌شود که کارهایتان را سمبل کنید. اطمینان پیدا کیند که کارهای شخصی‌تان را انجام داده‌اید و به جزئیات نپردازید، حتی اگر مطمئن هستید که با این روش شانسی برای موفق شدن دارید.

متولدین اردیبهشت

تحرک عامل حال خوب و کاهش استرس است و مطالعات نشان می‌دهد که از حافظه و مهارت تفکر محافظت می‌کند. خواه روی دوچرخه خود بپرید یا به سراغ دویدنی کوتاه بروید یا چند دقیقه یوگا انجام دهید، بدانید که تحرک می‌تواند استرس را کاهش دهد. ورزش صبحگاهی ضامن موفقیت روز شماست و تمرکز شما را بهبود می‌بخشد. گذشته از این، لازم است بدانید که افراد بسیار موفق حتماً روزانه ورزش می‌کنند. روزانه فقط ۱۰ دقیقه از زمان خود را به انجام فعالیت‌های ورزشی اختصاص دهید و به مرور تا ۳۰ دقیقه در روز افزایش دهید.

آرام و پیوسته انجام دادن کارها اغلب یکی از بزرگترین توانائیهای شما بوده است. در حالیکه دیگران سریع و پر شتاب کارهایشان را انجام می‌دهند، شما در مراحل اولیه پایه‌ریزی برنامه‌هایتان هستید که این شیوه می‌تواند پیشرفت شما را تضمین کند. اما اکنون شما به سمت هیجان و جوش و خروش کشیده شده‌اید. البته این شیوه‌ای است که دیگران شما را به آن ترغیب کرده‌اند، اما در حال حاضر روشی خردمندانه برای انجام دادن کارهایتان است.

متولدین خرداد

پوستی شاداب ناشی از شادابی درون است. و همچون چیزای دیگر، پیروی از عادت‌های پوستی سالم مستلزم زمان است. یک مثل قدیمی می‌گوید که، شکل‌گیری هر عادتی ۲۱ روز طول می‌کشد. بیائید فقط مرور کنیم که تکرار و پذیرش عادات جدید بیش از ورق زدن بیهوده تقویم به موفقیت و پوست شما کمک خواهد کرد. شاید یک لایه کرم‌پودر بیشتر بتواند چاره موقت چشمان خسته شما باشد، اما تغییرات اساسی پوستی سرمایه‌‌گذاری است که در طول زمان به بار می‌نشیند. به دنبال محصولات و غذاهایی باشید که برای پوستتان تغذیه خوبی محسوب می‌شوند. از محصولات مراقبتی روزانه وشبانه استفاده کنید که موجب شادابی و زیبایی پوست می‌شوند تا به مرور زمان تغییرات را روی پوست و البته خلق و خوی خود مشاهده نمائید.

توانایی شما در استفاده بجا از عناصر جهان باعث می‌شود شما مثل یک جادوگر به نظر بیایید، اما هوش و ذکاوت شما این توانایی را در شما ایجاد کرده است. شما اکنون به جای اینکه بخواهید رابطه جدیدی را شروع کنید به زمان نیاز دارید تا روابط قبلی‌تان را محکم‌تر کنید.

متولدین تیر

روال عادی را برهم بزنید برهم زدن عادت‌ها یکی از بهترین روش‌های درمانی برای رفع احساس درماندگی است. هفته‌ایی یک بار خود را با انجام اقدامی کاملاً جدید به چالش بکشید یا اگر واقعاً احساس خستگی مفرط دارید، روزی یک بار. به مرور آن اقدام جدید همچون قدم زدن ساده خواهد شد. تجربیات جدید ذهن شما را به سوی افق‌های جدید در تفکر و درک باز خواهد نمود که در نهایت منجر به شادی شما در زندگی خواهد شد.

شاید شما تصمیم گرفته باشید تا برای اصلاح کردن فعالیتهای روز قبل تلاش کنید. خوشبختانه از صبح که روز شروع می‌شود تا موقعی که ماه وارد نشان شما می‌شود شما بیشتر و بیشتر احساس می‌کنید که در این زمینه موفق بوده‌اید. شما می‌خواهید که نسبت به احساسهایتان آگاهی داشته باشید، برای اینکه زمانی که آنها بر مسند قدرت بودند خواهید توانست آنها را سرکوب کنید. زمانی که می‌خواهید با توجه به اوضاع و شرایط درونی‌تان آنها را بررسی کنید به زمانی برای استراحت کردن نیاز خواهید داشت. اگر شما این کار را انجام دهید دیگران از شما پیروی خواهند کرد.

متولدین مرداد

به ندای درون خود گوش دهید در هنگام اتخاذ تصمیمات بزرگ حس درونیتان چیست؟ به آن گوش فرا دهید. اغلب اوقات بدن ما حقیقت امر را برای ما روشن می‌کند. در هنگام خستگی چرتی بزنید. هنگامی که احساس درماندگی می‌کنید به سفر بروید. از خودتان بپرسید چرا اوضاع روبه راه نیست. اگر فردی فوق‌العاده شهودی هستید، گوش دادن به صدای درونتان مستلزم تمرین است. از آنچه شما را به چالش می‌کشد، پرهیز کنید، نفس بکشید و با خودتان صادق باشید. در صورت لزوم تغییراتی ایجاد کنید، و شنیدن ندای درون را کم کنید.

ذهن شما مشغول بررسی کارایی ایده‌های بزرگ برای فعالیتهای متعالی شده است. اگر این شانس را دارید که افکارتان را پیش ببرید، پس آن را از دست ندهید. اما وقتی این حالت در طول روز تغییر جهت داد و به حرکتی پرشتاب تبدیل شد باید حواستان جمع باشد.

متولدین شهریور

نفس خود را کُشته و روح خود را احیا کنید این مورد بسیار ساده است: کارهایی را انجام دهید که موجب شادی شما می‌شوند. فقط به این دلیل که موضوعی حس موفقیت به شما می‌دهد، نمی‌تواند عامل شادی و لذت شما نیز باشد. قطعاً، کارکردن تا دیر وقت شاید سودبخش باشد، اما نیرویی که صرف آن می‌شود گاهی با هیچ استراحت یا آرامشی جبران‌ نمی‌شود.

گاهی اوقات زمانی که شما نیاز دارید دیگران را مجبور کنید به بهترین ایده‌هایتان گوش دهند، برایتان سخت است که به اندازه کافی مؤثر باشید. اما امروز مسیری را که انتخاب کرده‌اید حتی اگر مسیر مستقیمی نباشد، واضح و روشن است. اجازه بدهید که حس ششمتان شما را هدایت کند، حتی اگر احساس می‌کنید که این حس، حسی منطقی نیست. به جای دنبال کردن ایده جدیدی خارج از برنامه، اکنون شما به سادگی با پرداختن به این حس درحالیکه به سمت جلو پیش می‌روید خواهید توانست به بالاترین موفقیت‌ها برسید.

متولدین مهر

هر روز، کار تازه ‌ای بکنید،روزنامه ‌ها معمولا فهرستی از برنامه‌ هایی که قرار است در روزهای آینده برگزار شود را دارند. مثل برنامه سینماها، تئاتر، سالن‌ های موسیقی و حتی برنامه‌ های رایگان مربوط به شهرداری مثل نمایشگاه گل و گیاه. یکی از این برنامه‌ ها می ‌تواند برای شما لذت ‌بخش باشد و وقتی شما از زندگی لذت ببرید دیگر به فکر سن و سال‌ تان و حساب روز و ماه و سال نمی ‌افتید.

شما در رابطه برقرار کردن با دیگران بسیار ماهر هستید، اما گاهی اوقات از این توانایی شخصی‌تان برای اینکه در دیگران احساس خوبی ایجاد کنید استفاده نمی‌کنید. امروز دوستانتان شما را همانگونه که هستید قبول دارند نه به خاطر کارهایی که انجام داده‌اید. وقتتان را هدر ندهید که در اشخاص دیگر توازن و هماهنگی به وجود آورید. درعوض با حرکت کردن موفقیت آمیز به سمت هدفهای شخصی‌تان الگوی خوبی برای دیگران باشید.

متولدین آبان 

مروری بر اخبار داشته باشید،لازم نیست ریز به ریز جزییات اخبار اقتصادی، سیاسی و فرهنگی را بدانید اما با مروری کلی بر اخبار می‌ توانید موضوعاتی برای صحبت کردن با دیگران پیدا کنید. به روز بودن در زمینه سلامت، مد، کامپیوتر، سیاست و اقتصاد جالب است. شما می‌ توانید خبرهای جدید درباره روش ‌های جدید پزشکی را به اعضای خانواده و همسایه ‌تان منتقل کنید و همیشه حرفی تازه برای گفتن داشته باشید، حرف‌ هایی که شما را در یادشان ثبت می ‌کند و آن ها همیشه شما را با خبرهای تازه به یاد می ‌آورند. شما آدمی به روز و تازه هستید و هیچ وقت پیر نمی ‌شوید.

اگرچه شما اکنون توانایی تأثیر گذاشتن بر دیگران را دارید، به خصوص در موقعیت‌های حرفه‌ای، ولی شما باید درمورد اینکه چگونه از این توانایی استفاده کنید دقت کافی داشته باشید. شما کمکی غیر منتظره از همکارانتان دریافت می‌کنید که این کمک شما را به فکر فرو می‌برد. برای اینکه نتیجه بهتری بگیرید از موقعیتی که در آن هستید عقب‌نشینی نکنید، فقط نسبت به آن چیزی که واقعاً احساس می‌کنید خونسردتر باشید.

متولدین آذر

حل جدول، چیدن پازل، یادگیری زبان، جور کردن یک سرگرمی همیشه ممکن نیست اما راه‌ هایی هستند برای ورزش دادن مغز. گشت و گذار در وب‌ سایت‌ ها و کسب اطلاعات جدید می ‌تواند مغز شما را تکان بدهد، در حالی که اگر هر‌ روزتان مثل دیروز بگذرد ناگهان به خودتان می ‌آیید و می ‌بینید شما مغزی دارید که ۲۰ سالی است به روز نشده. شما با این مغز کهنه نمی ‌توانید همپای آدم‌ های امروز باشید. آدم‌ های به روز که تفاوت سنی با شما ندارند اما به دلیل اطلاعاتی که دارند با شما فاصله گرفته ‌اند، همین فاصله است که موجب می ‌شود احساس پیری و کهنگی به شما دست بدهد.

اگر شما تصمیم گرفته‌اید که به تعطیلات بروید یا پروژه‌ای جدید را قبول کنید، این شانس را خواهید داشت که مورد حمایت واقع شوید. برای اینکه بهرام آتشین شما را همراهی می‌کند. اکنون که سیاره‌های زیادی در هفتمین خانه روابط اجتماعی شما قرار گرفته‌اند، سعی کنید که این کارها را به تنهایی انجام ندهید، بلکه به دیگران هم تکیه کنید. شریک شدن با دیگران باعث می‌شود که از انجام دادن این کارها لذت بیشتری هم ببرید.

متولدین دی 

مدام به گذشته نگاه نکنید،گذشته مهم است اما نه به اندازه امروز و زمان حال. مدام به آن چیزی که در گذشته اتفاق افتاده فکر نکنید، برای امروز زندگی کنید. تنها چیزی که نمی‌ توان تغییر داد گذشته است. با بازگشتن به گذشته چه کاری را از پیش می ‌برید جز از دست دادن زمان حال؟ آینده هم که هنوز نیامده و در راه است، بنابراین تنها من و شما امروز را داریم. پس بیایید از امروز لذت ببریم. بگذارید گذشته بگذرد و برای آینده برنامه ‌ریزی کنید.

امروز نشانه‌هایی را دریافت می‌کنید مثل روز اولی که می‌خواستید یاد بگیرید که چطور کاری را انجام بدهید و چه وقت آن را انجام ندهید. ممکن است از آن خوشتان نیاید اما بلاتکلیفی ای که این تغییر با خود به همراه دارد را نیز دوست ندارید. بدبختانه، کنجکاوی در مورد آن نیز مشکلاتی را به وجود می‌آورد که بهتر است فعلاً آن را رها کنید. پذیرفتن وضعیت فعلی روش عاقلانه تری است تا اینکه راه حلی برای آن پیدا کنید.

متولدین بهمن

ویتامین‌ های لازم را به بدن‌ تان برسانید و غذای سالم بخورید. در خانه یا ورزشگاه برنامه ‌ای برای فعالیت بدنی ‌تان بریزید. در تنهایی ‌تان موسیقی ملایمی گوش کنید.به سلامت خیلی اهمیت بدهید و آخر هر ماه سعی کنید دندانپزشک ‌تان را ببینید و چند ماه یک بار چکاپ کنید. یادتان باشد خیلی وقت‌ ها ضعف و احساس بیماری است که موجب پیری زودرس می ‌شود. پیری که در جسم شما رخ می ‌دهد و به احساس ‌تان راه پیدا می‌ کند.

شما ممکن است احساس کنید که دارید به موفقیت دست پیدا می‌کنید اما شاید مسائل خاصی باشند که در این مورد نقش داشته باشند. با این وجود نباید از کار خود دست بکشید. شاید مجبور بشوید ساعتها برای آن وقت بگذارید. به وظیفه خود عمل کنید و از الهامات خود کمک بگیرید.

متولدین اسفند

شما می‌ توانید برای خودتان یک کامپیوتر بخرید و به دنیا متصل شوید. می ‌توانید به کلاس زبان بروید و خیلی کارهای دیگر که حتی شاید لازم نباشد برای به دست آوردن‌ شان پول خرج کنید، بلکه می ‌توانید از آن ها پول به دست بیاورید مثل مهارتی که دارید و می ‌توانید از راه آن کسب درآمد کنید، معلم بوده ‌اید و می‌ توانید در آموزشگاهی کار کنید، می ‌توانید به نوه ‌تان خطاطی یاد بدهید و خیلی موارد دیگر که کافی است کمی سر بچرخانید تا آن ها را ببینید. کارهای تازه ‌ای که پیش از این به سوی آن ها نرفته‌ اید چون وقت و جرات آن را نداشتید.

شاید امروز از ضمیر ناخودآگاه خود پیام‌هایی را دریافت کنید. آنقدراحمقانه هستند که نمی‌دانید چه معنی‌ای می‌دهند. هرچه بیشتر آنها را تحلیل می‌کنید کمتر برای شما مشخص می‌شوند. گرچه دارید سعی می‌کنید چیزی که نمی‌فهمید را تعبیر کنید، اما کمتر به هدف می‌رسید. به جای خرده گرفتن بگذارید کار خود را بکند.

فال حافظ روز شنبه ۸ آبان ۱۴۰۰ 

بیهوده غمگین و ناراحت نباش. اگر به آرزو و هدف خود نرسیدی، دنیا به آخر نمی رسد. بهتر است که به کار دیگری بپردازی و روزگار را بر وفق مراد خود بگردانی. به اندازه ی توانایی و قابلیت های خود زندگی کن و خود را برای آرزوهای دور و دراز و دست نیافتنی به خطر نینداز.

دیدگاه خود را ارسال کنید