قیمت کلاس آموزش بورس چقدره + آپدیت سال جدید

قیمت کلاس آموزش بورس چقدره + آپدیت سال جدید
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 

 

با دریافت خدمات آموزش بورس ریسک معاملات را کاهش دهید

اگر شما هم فکر می‌کنید که برای سرمایه‌گذاری در بورس فقط داشتن سرمایه کافی است؛ پیشنهاد می‌کنیم سرمایه خود را در بانک نگهداری کنید! زیرا سودآوری از بازارهای مالی مانند بورس، بدون کسب آگاهی و آموزش ممکن نیست. توصیه‌های دوست و آشنا و تکیه بر دانش آن‌ها نیز نه‌تنها به شما کمکی نمی‌کند، بلکه ممکن است باعث متضرر شدن شما شود. شرکت در کلاس آموزش بورس و فراگیری تکنیک‌های معامله‌گری در آن، علاوه بر تضمین امنیت سرمایه‌ شما، روش‌های سوددهی فراوانی را به شما می‌آموزد. در این مطلب به بررسی قیمت کلاس بورس و عوامل موثر بر آن می‌پردازیم.

 

قیمت کلاس‌های آموزش بورس چقدره؟

استقبال گسترده از بازارهای مالی باعث شده است تا مراکز آموزشی مختلفی در کشور در حوزه بازارهای مالی دوره‌های بیشتری را برای فراگیری تکنیک‌های معامله‌گری در این بازارها به علاقه‌مندان ارائه دهند. شما میتوانید با مراجعه به پایگاه های داده معتبر کشور مثل سایت ایران آموزشگاه بانک اطلاعات مراکز آموزشی کشور www.iranamozeshgah.com اقدام به انتخاب یکی از برترین مراکز آموزشی نمایید. بی‌شک کیفیت و هزینه این دوره‌ها با یکدیگر متفاوت بوده و شما برای حضور در بازار سرمایه، می‌توانید با ثبت نام در یکی از این دوره‌ها ورود امنی به این بازار داشته باشید. معمولا قیمت کلاس بورس از تقریبا 4 میلیون تومان شروع شده و متناسب با عوامل موثر بر قیمت آن تغییر می‌کند. در ادامه به عوامل موثری اشاره می‌کنیم که در تعیین قیمت کلاس بورس تاثیرگذار هستند.

جدول قیمت کلاس بورس:

  • آموزش رایگان: در بسیاری از کارگزاری ها دوره های رایگان آموزش بورس برگزار میشود.
  • کلاس های مبتدی و اقتصادی: این کلاس ها از قیمت 1.000.000 تومان تا 5.000.000 میلیون تومان بسته به مدرس و آموزشگاه متفاوت است.
  • کلاس های پیشرفته: این کلاس ها از قیمت 5.000.000 تومان تا 15.000.000 میلیون تومان بسته به مدرس و آموزشگاه متفاوت است.

اعتبار آموزشگاه؛ مهم‌ترین عامل در تعیین قیمت کلاس بورس

برای شرکت در دوره‌های آموزش بورس اولین نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید، اعتبار آموزشگاه است. بسیاری از آموزشگاه‌ها دوره‌های مختلفی را تحت عنوان آخرین دوره‌های بورس یا دوره‌های نوین معامله‌گری را به شما ارائه می‌دهند؛ اما کیفیت مطالب بسیار پایینی دارند. در انتخاب آموزشگاه مورد نظر حتما به اعتبار آموزشگاه و تناسب خدمات و قیمت کلاس بورس آن توجه داشته باشید.

دانش علمی اساتید دوره

این‌طور نیست که قیمت کلاس بورس در همه آموزشگاه‌ها یکسان باشد. هر آموزشگاهی متناسب با رویکرد آموزشی خود و اهدافی که استاد مجموعه دنبال می‌کند، آموزش‌های مختلفی را به شما ارائه می‌دهد. در انتخاب آموزشگاه مناسب دقت داشته باشید که استاد حاضر در آن آموزشگاه در بازار سرمایه چقدر شناخته شده است و از چه متدها و روش‌هایی استفاده می‌کند.

دوره آموزش بورس

سرفصل‌های دوره آموزشی

برای حضوری موثر و سودمند در بازارهای سرمایه باید با انواع روش‌های تحلیلی این بازار آشنا باشید. یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت کلاس بورس نوع دوره‌های ارائه شده است. بسیاری از دوره‌ها صرفا کلاس‌های تحلیل تکنیکال را ارائه می‌دهند و برخی دیگر نیز بر تحلیل‌های فاندامنتال متمرکز هستند. شما متناسب با نوع نیازی که دارید، می‌توانید در هر یک از این کلاس‌ها شرکت کنید که قیمت‌های متفاوتی دارند. کلاس‌های جامع نیز که هر دو تکنیک را در بر می‌گیرند، با توجه به شرایط ارائه شده؛ مانند تخفیف، به‌روز بودن مطالب، سطح دانش استاد و ... در قیمت‌های مختلف عرضه می‌شوند.

آموزش حضوری یا ارائه خدمات آموزشی در قالب پکیج

از عوامل تاثیرگذار دیگر بر تعیین قیمت کلاس بورس، می‌توان به روش تشکیل کلاس‌ها اشاره کرد. رشد تکنولوژی و علاقه بیشتر مردم به استفاده از آموزش‌های آنلاین به‌ویژه پس از دوران پاندمی کرونا، بسیاری از آموزشگاه‌ها و اساتید را وادار کرد تا دوره‌های خود را به‌صورت پکیجی در اختیار علاقه‌مندان قرار دهند. این پکیج‌ها متناسب با سرفصل‌های ارائه‌شده در آن‌ها و محدودیت بیشتر در توزیع جلسات، قیمت متفاوت‌تری نسبت به کلاس‌های حضوری دارند.

طول دوره؛ فاکتوری برای تعیین قیمت کلاس بورس

عامل دیگر تاثیرگذار بر قیمت کلاس بورس، طول دوره این کلاس‌ها است. بیشتر آموزشگاه‌ها دوره‌های جامع آموزش بورس را زیر 10 جلسه و هر جلسه را 3 ساعت برگزار می‌کنند. این کلاس‌ها بیشتر جنبه کلیات داشته و برخی از تکنیک‌های مهم معامله‌گری به‌ویژه تحلیل‌های تکنیکال در دوره‌های دیگری تدریس می‌شوند. به همین در زمان ثبت نام در دوره‌های آموزشی بورس باید توجه داشته باشید که طول دوره ارتباط مستقیمی با هزینه آن دارد.

قیمت دوره آموزش بورس

ایران آموزشگاه؛ بهترین منبع برای آگاهی شما از قیمت کلاس بورس

آموزشگاه‌های فراوانی دوره‌ آموزش بازارهای مالی به‌ویژه بورس را ارائه می‌دهند که هرکدام قیمت‌های متفاوتی دارند. قطعا تحقیق درباره این آموزشگاه‌ها و اطمینان از کیفیت خدمات ارائه‌شده در آن‌ها وقت زیادی را از شما می‌گیرد؛ بنابراین برای اطلاع از قیمت‌های دوره‌های بورس بهتر است از یک مرجع معتبر استفاده کنید.

ایران آموزشگاه به‌عنوان معتبرترین بانک اطلاعات آموزشگاه‌های کشور، بهترین کلاس‌های بورس را به شما معرفی می‌کند. این مجموعه با بررسی شرایط مختلف بهترین مراکز آموزشی کشور در زمینه بازارهای مالی، لیست بلندی از دوره‌های آن‌ها به همراه شهریه کلاس‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید برای دسترسی به آخرین لیست به‌روز شده از قیمت کلاس بورس در آموزشگاه‌های معتبر بازارهای مالی در ایران، به سایت ایران آموزشگاه مراجعه کنید. همینطور برای مشاهده مراکز خدمات آموزش آنلاین نیز میتوانید مراکز برگزار کننده خدمات انلاین را مقایسه و انتخاب کنید.

 

دیدگاه خود را ارسال کنید