همه چیز در مورد شیمی نظام جدید کنکور حرف آخر

یکی از مهم‌ترین دروس رشته تجربی و ریاضی، درس شیمی است که برای این دو گروه ضرایب مختلفی در نظر گرفته‌اند. قطعا اگر سبک مطالعه ای درست و برنامه ریزی شده داشته باشید، خواهید توانست رتبه خوبی از درس شیمی کسب کنید. در ادامه قصد داریم تا همه چیز در مورد شیمی نظام جدید کنکور حرف آخر را مورد بررسی قرار دهیم تا بر اساس دوره‌های ارائه شده بتوانید بهترین محصول مناسب را خریداری کنید.

همه چیز در مورد شیمی نظام جدید کنکور حرف آخر
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 

همه چیز در مورد شیمی کنکور

علم شیمی، علمی پیچیده ولی شیرین است که شما به مطالعه مواد مختلف خواهید پرداخت. در واقع در درس شیمی خواص مواد، ترکیبات و تغییراتی که در طول واکنش‌های شیمیایی رخ می‌دهد را مورد بررسی قرار خواهید داد. مباحث درس شیمی کنکور نیز بسیار گستره است که با خرید پکیج شیمی نظام جدید حرف آخر می‌توانید یک منبع کنکوری جامع و سازماندهی شده را خریداری کنید.

  • شیمی عمومی: این مبحث در بر گیرنده مباحث پایه است که در مورد اتم، ترکیبات شیمیایی، مولکول، ترمودینامیک و ساختار الکترونی مطالعه خواهید کرد.

  • شیمی آلی: در این بخش به مطالعه ترکیبات حاوی عناصر کربن به همراه هیدروژن و دیگر عناصر می‌پردازند و این شاخه از شیمی مرتبط با مواد زنده است.

  • شیمی تجزیه‌ای: این بخش به تحلیل و شناسایی مواد با ترکیبات شیمیایی مختلف می‌پردازد.

  • شیمی فیزیک: در این شاخه شیمی به بررسی و مطالعه تعامل ماده با انرژی و مباحث فیزیکی شیمی پرداخته می‌شود.

  • شیمی آلی پیشرفته: در این مبحث به صورت گسترده‌تر در زمینه واکنش‌ها و مکانیسم‌های پیچیده، سنتز آلی پیشرفته و ترکیبات عالی پرداخته شده است.

شیمی نظام جدید کنکور حرف آخر

موسسه کنکوری حرف آخر برای داوطلبان کنکوری دو پکیج جامع در نظر گرفته است که شما کنکوری های عزیز باید با توجه به زمانی که دارید، مناسب ترین پکیج شیمی را خریداری کنید. در واقع پکیج ۶۰۴۰ و پکیج صفر تا صد شیمی حرف آخر با بازخورد خوبی از سمت داوطلبان مواجه شده است که هر یک مطابق با برنامه ریزی‌های خاصی تدوین شده‌اند.

پکیج صفر تا صد شیمی

پکیج صفر تا صد یا برنامه ۱۰۰۰ ساعته حرف آخر پکیجی هدفمند و بسیار جامع است که برنامه ریزی این پکیج بر اساس برنامه مطالعاتی، ۱۰۰۰ ساعت آموزش صفر تا صد است. برترین مشاوران و اساتید رتبه برتر کنکور بر اساس تجربه‌ای که دارند به صورت کاملا صریح و واضح تمامی مباحث را آموزش داده‌اند و برای مدت زمان ۴ ماه آموزش در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد.

در این آموزش ۱۰۰۰ ساعته، تمامی دروس عمومی و تخصصی را آموزش می‌بینید و تنها ۱۰ درصد این پکیج برای آموزش ارائه شده است که داوطلبین با ۱۰ درصد این پکیج به طور کامل تمامی مفاهیم را آموزش می‌بینند. در واقع ۱۰ درصد آموزش این پکیج معادل ۱۰۰ ساعت آموزش صفر تا صد است.

پکیج 6040 شیمی

پکیج شیمی ۶۰۴۰ حرف آخر پکیجی است که یادگیری شما را طی ۱۰۰ روز ضمانت می‌کند و توسط یکی از اساتید مطرح، استاد سلوکی نیز تدریس می‌شود که شما طی یک دوره ۶۰ روزه آموزش جامعی خواهید دید و در بازه ۴۰ روزه باید تمامی تست‌های شیمی را حل کنید. اما در این میان نگران کمبود وقت و... نباشید چرا که مشاوران حرف آخر به شما کمک می‌کنند تا با توجه به زمان باقی مانده به کنکور، برنامه ریزی دقیقی داشته باشید تا وابسته به علاقه خود و سطح سختی و آسانی دروس، در این مدت زمان باقی مانده یک برنامه ریزی حرفه ای بی نقص داشته باشید.

جان کلام

با توجه به اینکه موسسه کنکوری حرف اخر طی سال‌های اخیر مطرح شده است و رقبا نیز سعی در خراب کردن نام آن دارند، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا با رتبه برتر‌های کنکور صحبت کنید تا به اطمینان خاطر برسید. شما با خرید پکیج شیمی و دیگر پکیج‌های آموزشی یک مشاور با تجربه در کنار خود خواهید داشت و در صورتی که سوالی برایتان پیش بیاید می‌توانید با مشاوران و اساتید مطرح کشور در به صورت آنلاین در ارتباط باشید.

 

دیدگاه خود را ارسال کنید