شرکت نماسازان پیشرو مجری خدمات در ارتفاع توسط راپل

شرکت کار در ارتفاع نماسازان پیشرو یکی از شرکت های معتبری است که در زمینه امور در ارتفاع و نمای ساختمان ها فعالیت دارد. جالب است که بدانید تمام کارها به وسیله راپِل یا همان کار با طناب انجام شده و به نصب داربست نیازی نخواهد بود. برای انجام امور خود و ارتباط با این شرکت می توانید به وبسایت این شرکت به آدرس www.petzlrappel.com مراجعه کرده و یا با شماره 09128316620 تماس بگیرید.

شرکت نماسازان پیشرو مجری خدمات در ارتفاع توسط راپل
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 

 

شرکت کار در ارتفاع نماسازان پیشرو یکی از شرکت های معتبری است که در زمینه امور در ارتفاع و نمای ساختمان ها فعالیت دارد. جالب است که بدانید تمام کارها به وسیله راپِل یا همان کار با طناب انجام شده و به نصب داربست نیازی نخواهد بود. برای انجام امور خود و ارتباط با این شرکت می توانید به وبسایت این شرکت به آدرس www.petzlrappel.com مراجعه کرده و یا با شماره 09128316620 تماس بگیرید.

راپِل چیست؟

کلمه راپل ریشه فرانسوی دارد و معنای کلمه بازیابی را تداعی می کند. کلمه معادل آن در زبان انگلیسی Abseiling است و این کلمه نیز به «پایین آمدن با طناب» اشاره دارد. همانطور که متوجه شدید این روش مبتنی بر استفاده از طناب است. علاوه بر استفاده از این روش در فرایند کارهای ساختمانی و صنعتی ورزشکاران، غارنوردان، کوهنوردان و غیره نیز از چنین روشی برای صعود و بالا رفتن استفاده می کنند.

 

گروه امداد و نجات نیز با کاربرد چنین روشی کاملا آشنایی دارند و این روش را برای نجات افراد استفاده می کنند. آتش ‌نشان‌ها نیز از این روش برای خاموش کردن آتش در نقاط غیر قابل دسترس و حساس استفاده می کنند. تمام موارد کاربردی راپل نشان می‌ دهد که این روش قابلیت های بسیاری دارد و می تواند با توجه به موقعیت های مختلف کارآیی داشته باشد.

راپل کار کیست و چه شرایطی باید داشته باشد؟

راپل کار فردی است که در ارتفاع با طناب و تجهیزات خاصی کار می کند. این افراد توانایی هایی از جمله فرود آمدن از ارتفاع های معین و حرکت کردن عرضی در ارتفاع های مختلف را دارا هستند. شاید در نگاه اول این شغل بسیار خطرناک به نظر برسد اما در واقع با تجهیزات و شخصیتی که راپل کار ها دارند این شغل بسیار امن و ایمن است. 

مهمترین خصوصیاتی که یک فرد راپل کار دارد در زیر بیان شده است:

  • نداشتن ترس از ارتفاع
  • داشتن آمادگی جسمانی بالا
  • نداشتن بیماری های روحی و روانی
  • گذراندن دوره های مخصوص این کار
  • نداشتن اعتیاد
  • داشتن تخصص در کاری که قرار است با راپل انجام دهد

دلایل استفاده از راپل به جای داربست

همانطور که اشاره شد برای کارهای در ارتفاع امروزه به ندرت از داربست استفاده می شود. برای انجام کارهای نمای ساختمان ها راپل به طور کامل جایگزین داربست شده است. البته برای اموری نظیر زدن نما برای یک ساختمان همچنان استفاده از داربست و کلایمر رایج است. اما چرا راپل؟ برتری های راپل نسبت به داربست در زیر بیان شده است:

  1. هزینه و قیمت کار: انجام کار توسط راپل به مراتب نسبت به داربست به صرفه تر بوده و قیمت کار را مقرون به صرفه تر می نماید.
  2. ایمنی: خطرات و اتفاق های ناگوار ناشی از کار با داربست بر هیچ کسی پوشیده نیست. این در حالی است که راپل فوق العاده ایمن بوده و تمام استانداردهای ایمنی را دارا می باشد.
  3. سرعت اجرای کار: در انجام امور با راپل شما حداقل دو روز کاری جلو بوده و این مدیون عدم نیاز به باز و بست داربست می باشد.
  4. مزاحمت برای عموم: هنگامی که برای انجام کار داربست نصب می گردد به طور قطع فضایی که محل تردد عابرین و وسایل نقلیه است اشغال می شود. این در حالی است که راپل همچین محدودیتی ایجاد نخواهد کرد.
  5. آسیب به ساختمان: بسیار پیش آمده است که هنگام باز و بست داربست به متعلقات ساختمان مانند شیشه ها، چراغ ها و... آسیب وارد شده است. در کار توسط راپل احتمال این پیشامد خیلی خیلی کم است.

با توجه به توضیحات بالا استفاده از راپل همه جوره ما را در پیش برد کار جلو انداخته و بسیار مناسب تر خواهد بود.

کارهایی که توسط راپل قابل انجام است

استفاده از راپل امروزه در مواردی مختلف کاربرد دارد. ورزش و تفریح، امداد و نجات و کارهای ساختمانی تنها بخشهایی هستند که راپل در آنها نقش آفرین است. در این مقاله به کارهایی که توسط راپل برای خدمات ساختمانی استفاده می شود می پردازیم.

رنگ آمیزی نما با طناب یا راپل

رنگ آمیزی نما عملکردی است که برای بسیاری از ساختمان های اداری و مسکونی اجرایی می شود. این کار زیبایی ساختمان را بالا می برد و باعث بالا رفتن روحیه ی افراد خواهد شد. این کار علاوه بر زیبا سازی ساختمان، می تواند در زیبا سازی شهر نیز بسیار موثر باشد.

نمای هر ساختمان بعد از گذشت چند سال با مشکلاتی مواجه می شود که از زیبایی آن کاسته می شود. انجام رنگ آمیزی ساختمان می تواند به صورت مجدد زیبایی ساختمان را بازیابی کند و ظاهر زیبایی به آن بدهد.

برخی از افراد در مورد هزینه و قیمت این کار سوالاتی دارند و ترجیح می دهند قبل از کار در مورد هزینه ی انجام رنگ آمیزی اطلاعاتی داشته باشند. در این خصوص باید بیان کرد که عوامل مختلفی می تواند روی هزینه ی رنگ آمیزی تاثیر داشته باشد که از مهم ترین آن ها می توان به مساحت نمای ساختمان، کیفیت و برند رنگ مورد استفاده، زیرسازی ساختمان و … اشاره کرد.

تمامی کارهای رنگ آمیزی و نقاشی نما با راپل قابل انجام است. استفاده از راپل علی الخصوص برای ساختمان های بزرگ، هزینه بسیاری را برای ما صرفه جویی خواهد کرد. برای تایید این ادعا کافی است استعلام نصب داربست را برای متراژ های مختلف جویا شوید!

شستشوی نمای ساختمان توسط راپل

تمیز کردن نمای ساختمان‌های امروزی تبدیل به یک دغدغه مهم برای افراد شده است. بسیاری معتقدند که نمای ساختمان یکی از مهمترین ارکان اصلی سازه محسوب می‌شود و باید به‌خوبی از آن نگهداری شود. در واقع نمای ساختمان شما اولین چیزی است که افراد و رهگذران را به خودش جذب می‌کند و اگر این نگاه اول چندان خوشایند نباشد، قطعاً حس خوبی به آنها القا نخواهد کرد.

کار در ارتفاع با راپل

در شهرهای بزرگ و صنعتی همچون تهران و مشهد و اصفهان به دلیل وجود آلاینده‌ها و هوای نامطلوب، مقدار ریزگردها بسیار زیادتر از دیگر شهرها است. همین ریزگردها و گرد و خاک‌ها باعث کثیف‌شدن نماهای ساختمانی می‌شوند.

باران‌های اسیدی، چربی و دیگر مواد زائد که باعث کثیفی نمای ساختمان شما می‌شوند باید با یک روش دفع شوند و از روی سطح دیوارهای ساختمانی زدوده شوند.

با استفاده از شستشو نمای ساختمان می‌توانید همه این موارد را برطرف کنید و نمای ساختمانتان را مانند روز اول تمیز کنید. زحمت تمیز کردن نما بستگی به متراژ یا تعداد طبقات دارد؛ اما معمولاً باتکیه بر روش‌های جدید خیلی نمی‌توان این کار را سخت شمرد.

شستشو نما ساختمان با روش‌ها و متدهای امروزی همانند راپل کار نسبتاً راحتی شده است. شستشو نمای ساختمان اگر با دقت و اصولی انجام شود و به طور مکرر یا دوره‌ای صورت بگیرد، علاوه بر این که باعث زیبا سازی محیط محله و شهر می‌شود، باعث شفافیت نمای ساختمان شما هم خواهد شد. از این موضوع هم نباید به‌راحتی گذر کرد که ترمیم و بازسازی و همین شستشوی دوره‌ای نمای ساختمان باعث بالاتر رفتن ارزش ملک هم خواهد شد.

طبیعتاً اهمیت اصلی شستشو نمای ساختمان به‌خاطر زیبایی ظاهری آن است. اولین چیزی که به چشم یک خریدار یا بازدید کننده می‌آید همین نما است. معمولاً انسان‌ها به زیبایی و نظافت اهمیت خاصی می‌دهند که این موضوع در بعدهای مختلفی از زندگی روزمره اکثر افراد ظهور می‌کند که یکی از آنها همین تمیز نگه‌داشتن و شستشو نما ساختمان است.

ساختمان یک سازه ثابت است و به همین دلیل در معرض انواع آلاینده‌ها قرار دارد. اگر برای نمای ساختمان اهمیت قائل شوید و به طور ماهیانه اقدام به سرویس آن کنید قطعاً یک نمای همیشه سرحال و شفاف و براق خواهید داشت.

نماشویی ساختمان توسط راپل و قیمت به صرفه آن باعث شده است امروزه میل و رغبت برای تمیز کردن نما و محاسنی که دارد زیادتر شود.

محکم کاری سنگ نما توسط پیچ و رولپلاک

یکی از مشکلات رایجی که امروزه تمامی ساختمان ها با آن دست و پنجه نرم می کنند، ریزش سنگ از نمای ساختمان است. دلایل مختلفی برای شل شدن و افتادن سنگ نما وجود دارد. عمده ترین این دلایل استفاده از سیمان خشک حین سنگ کاری، نشست ساختمان و باد و طوفان می باشد.

خطرات جانی و مالی ناشی از افتادن سنگ نما این موضوع را بسیار چالش بر انگیز کرده است. اما راه چاره برای رهایی از این دغدغه بزرگ فقط و فقط پیچ و رولپلاک کردن سنگ نما است.

چنانچه سنگی از نمای شما دچار ریزش شد به طور قطع می بایست همه سنگها را محکم نمود. چرا که ریزش یک سنگ به نوعی اعلام هشدار در مورد ضعف کل نما است.

چنانچه حتی سنگی از نما هم ریزش نکرده است بهترین کار این است که برای پیشگیری از افتادن سنگ نما دست به پیچ و رولپلاک نمای ساختمان زد. 

برای انجام کار راپل کارها توسط طناب روی نما معلق می شوند. ابتدا سنگ توسط دریل های مخصوص سوراخ می شود. سپس پیچ و رولپلاک درون سوراخ قرار گرفته و توسط پیچ بند محکم می شوند.

پیچ های استفاده شده از جنس گالوانیزه است. برای حفظ زیبایی نما روی پیچ ها بتونه همرنگ سنگ می شود. چنانچه سنگی از نما افتاده باشد در انتها نصب خواهد شد. چسباندن سنگ نمای کنده شده از طریق چسب سنگ و پیچ و رولپلاک خواهد بود.

تمامی پرسنل ما بیمه هستند. همچنین کار پیچ و رولپلاک 5 سال گارانتی کتبی خواهد شد. تمامی سنگهای نما حتی سنگ های ریز با دقت و ابزار مخصوص پیچ می شوند. ما با این ضمانت کار را انجام می دهیم که سنگی نشکند و ترک نخورد.

شرکت کار در ارتفاع نماسازان پیشرو 

در این مقاله با سه مورد از مهمترین خدماتی که توسط راپل انجام می شوند آشنا شدید. برای انجام هرگونه کارهای در ارتفاع و نمای ساختمان می توانید از شرکت نماسازان پیشرو کمک بگیرید. دیگر خدمات قابل ارائه توسط این شرکت به شرح زیر است:

خدمات نما بدون داربست

  1. پوشاندن و بستن درز انقطاع ساختمان
  2. نصب تابلو، بنر، بیلبورد و… در نما و ارتفاع
  3. اجرای رزین و جلا برای چوب و آجر و سنگهای تزیینی
  4. پوشاندن و بستن نورگیرها و پاسیو ها توسط توری
  5. اجرای نورپردازی و تعویض لامپ های سوخته نما
  6. آب بندی و عایق کاری نمای ساختمان
  7. اجرای ایزوگام در ارتفاع و نماهای جانبی ساختمان
  8. اجرای سیمان کاری در ارتفاع
  9. کندن و درآوردن جای دریچه هوا و هود
  10. نصب لوله های هواکش و سانتریفیوژ
  11. جوشکاری در ارتفاع و نمای ساختمان
  12. بندکشی و اجرای نانو و آب گریز کردن نما

این شرکت دارای 5 شعبه فعال است. علاوه بر خدمت رسانی در استان های تهران و البرز در تمام نقاط کشور خدمت رسانی از طرف این شرکت مقدور خواهد بود. راه های ارتباطی با این شرکت در زیر ذکر شده است.

پاسخگوی شمــال: 22619128 

پاسخگوی غـــرب: 44213653  

پاسخگوی مرکـــز: 88548502 

پاسخگوی شــرق: 77949078

پاسخگوی جنـوب: 66536568

پاسخگوی 24 ساعته: 09128316620

وبسایت: www.petzlrappel.com

 

دیدگاه خود را ارسال کنید