همه چیز درباره پرواز شیراز دبی

دبی سالیان سال است که به لحاظ موقعیت جغرافیایی نزدیک به ایران و تفاهمات شکل گرفته بین دو کشور، برای کار، زندگی و گردشگری، به یکی از مقاصد محبوب گردشگران ایرانی مبدل شده است. برای شیرازی‌ها نیز پرواز مستقیم شیراز دبی به سادگی در دسترس است. دبی با ترکیبی از مدرنیته و سنت، برج‌های بلند و مراکز خرید لوکس، بازارهای سنتی و صحرای شنی، نظر گردشگران بسیاری را از سرتاسر دنیا و بویژه ایران به خود جلب نموده است.

همه چیز درباره پرواز شیراز دبی
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 

در این مطلب قصد داریم به راهنمایی در خصوص خرید بلیط شیراز دبی، اطلاعات پرواز، ایرلاین‌های پرواز شیراز دبی و جاذبه‌های گردشگری این شهر بپردازیم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

خرید بلیط هواپیما شیراز به دبی

 

برای خرید بلیط هواپیما شیراز به دبی، راه‌های مختلفی پیش روی شماست. از طریق آژانس‌های مسافرتی، سایت‌های اینترنتی یا اپلیکیشن‌های رزرو بلیط، امکان خرید بلیط شیراز دبی ساده‌تر از همیشه میسر شده است. البته برای خرید بلیط از طریق آژانس‌های مسافرتی نیز می‌توانید اقدام کنید. در هر حال برای مقایسه قیمت بلیط پیشنهاد می‌کنیم وبسایت‌های مختلف فروش بلیط پرواز شیراز دبی را بررسی نمایید. برای خرید بلیط هواپیما شیراز به دبی، به چند نکته توجه داشته باشید:

  • قیمت بلیط هواپیما شیراز دبی ممکن است بسته به فصل، روز، ساعت پرواز، ایرلاین و نوع کلاس پرواز متفاوت باشد.

  • برای خرید بلیط هواپیما شیراز به دبی، باید پاسپورت معتبر با حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشید. همچنین بسته به هدفتان برای سفر به دبی، ویزای سفر یا گردشگری تهیه کرده باشید.

  • برای خرید بلیط شیراز دبی، در نظر داشته باشید که مدت زمان پرواز از شیراز در حدود دو ساعت و نیم است. پس از فرود، از فرودگاه بین‌المللی که در 15 کیلومتری شهر دبی واقع شده، به داخل شهر می‌روید. برای رفتن از فرودگاه به شهر، می‌توانید از تاکسی، اتوبوس، مترو استفاده نموده یا نسبت به اجاره خودرو اقدام کنید.

ایرلاین‌های پرواز شیراز دبی

پرواز شیراز دبی، از طریق چندین ایرلاین مختلف انجام می‌شود. برخی از این ایرلاین‌ها عبارتند از:

ایران ایر

ایران ایر یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین ایرلاین‌های ایران است که پرواز‌های مستقیم و روزانه از شیراز به دبی دارد. قیمت بلیط شیراز دبی هواپیمایی ایران ایر معمولا مناسب است و خدمات خوب و بالای امنیت پرواز ارایه می‌کند.

ماهان ایر

ماهان ایر نیز یکی از بزرگترین و پرافتخارترین ایرلاین‌های خصوصی ایرانی است که این هواپیمایی نیز از پرواز‌های مستقیم و روزانه شیراز دبی پشتیبانی می‌کند. قیمت بلیط هواپیما ماهان ایر شیراز دبی نسبتا بیشتر از ایران ایر است، اما خدمات ویژه و با کیفیتی برای پرواز ارایه می‌دهد.

فلای دبی

فلای دبی یکی از ایرلاین‌های ارزان‌قیمت دبی است که از پرواز‌های مستقیم و روزانه در شیراز پشتیبانی می‌کند. قیمت بلیط هواپیما فلای دبی شیراز دبی معمولاً پایین‌تر از سایر ایرلاین‌های خارجی است، اما محدودیت‌هایی در خصوص حمل بار و خدمات دارد.

ایر عربیا

ایر عربیا نیز یکی دیگر از ایرلاین‌های ارزان‌قیمت خارجی دبی است که روزانه پرواز‌ مستقیم از شیراز به دبی دارد. قیمت بلیط هواپیما ایر عربیا شیراز دبی نیز مشابه فلای دبی است، اما شما باید به همان محدودیت‌ها توجه کنید.

 

برای انتخاب ایرلاین مناسب و برای پرواز شیراز دبی، بودجه، زمان، راحتی و امنیت پروازتان را در نظر داشته باشید و همچنین برای خرید بلیط لحظه آخری شیراز دبی، در سایت‌ها و اپلیکیشن‌های پرواز، قیمت‌های لحظه‌ای را مقایسه کنید.

 

اطلاعات پرواز شیراز به دبی

در پرواز شیراز دبی، آگاهی از اطلاعاتی در خصوص فرودگاه‌ها، ارز، زمان و آب و هوا می‌تواند کمک بزرگی در سفر شما باشد. اطلاعاتی نظیر:

فرودگاه‌ دبی

فرودگاه دبی یکی از بزرگترین و پررفت‌وآمدترین فرودگاه‌های جهان است که در حدود 15 کیلومتری جنوب شهر دبی قرار دارد. این فرودگاه چهار سالن مسافربری دارد که با هم از طریق مترو، اتوبوس و تاکسی در ارتباط هستند. برای رفتن از فرودگاه به شهر یا برعکس، تاکسی، اتوبوس، مترو یا اجاره خودرو در دسترس است.

ارز

واحد پول رسمی دبی درهم امارات (AED) است و می‌توانید ارز خود را در فرودگاه‌، بانک، صرافی‌ یا از خودپردازهای دبی تهیه کنید. اگر کارت بانکی بین‌المللی دارید نیز در خود شهر نیز می‌توانید برای تهیه ارز اقدام کنید، اما توجه داشته باشید که ممکن است هزینه‌های اضافی برای تبدیل ارز یا کارمزد بانکی از شما کسر شود.

زمان

تفاوت زمانی دبی با شیراز نیم ساعت تفاوت است. به این معنی که وقتی در شیراز ساعت 12 ظهر است، در دبی ساعت 12:30 بعدازظهر است. البته تغییر ساعت‌های تابستانی و زمستانی، در این فاصله زمانی تاثیر می‌گذارند. بهتر است که قبل از سفر، از زمان دقیق دبی مطلع شوید.

آب‌وهوا

آب‌وهوای دبی معمولاً گرم و خشک است. دمای متوسط سالانه دبی حدود 27 درجه سانتیگراد است که در ماه‌های تابستان می‌تواند به بیش از 40 درجه سانتیگراد برسد. بارش باران در دبی بسیار کم است و معمولاً در ماه‌های زمستان رخ می‌دهد. رطوبت هوا در دبی نیز بالا است و می‌تواند در ماه‌های گرم به بیش از 90 درصد برسد. بنابراین، در سفر به دبی، لباس‌های سبک و خنک همراه داشته باشید و از پوست خود در برابر آفتاب نیز محافظت کنید.

 

جاذبه‌های گردشگری دبی

اما دبی شهری پر از جاذبه‌های گردشگری است. تجربه‌های متنوع و هیجان‌انگیزی از دیدن برج‌های بلند و مراکز خرید لوکس تا سوار شدن شترها و اسکی روی برف، دبی برای هر سلیقه‌ای تدبیری اندیشیده است. چند نمونه از جاذبه‌های گردشگری دبی:

  • برج خلیفه

  • پالم جمیرا

  • مرکز خرید برجاین

  • صحرای دبی

اینها فقط چند نمونه از جاذبه‌های گردشگری دبی هستند و در این شهر رو به رشد، هر روز یک مجتمع تفریحی یا مرکز خرید جدید اضافه می‌شود.

خرید تور شیراز دبی در فلای‌تودی

اگر قصد خرید سفر به دبی و خرید بلیط هواپیما یا تور به این مقصد را دارید، می‌توانید در سایت یا اپلیکیشن فلای‌تودی، کلیه خدمات مورد نیاز خود را با امکان مقایسه قیمت و خدمات پیدا کنید!

فلای‌تودی یکی از معتبرترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات سفر است که خدماتی نظیر خرید بلیط قطار، تهیه بیمه سفر، خرید بلیط چارتر، رزرو هتل، خرید بلیط اتوبوس را ارائه می‌دهد و کیفیت و آسودگی سفر شما را تضمین می‌کند!

با فلای ‌تودی سفری خاطره‌انگیز به دبی را تجربه کنید!

دیدگاه خود را ارسال کنید