اخبار حوادث| اخبار روز|قتل سنگدلانه مادر| جزئیات

قتل سنگدلانه مادر| جزئیات

مرد جوان در جریان یک حادثه مادر خود را با اسلحه شکاری به قتل رساند.

قتل سنگدلانه مادر| جزئیات
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

قتل ناخواسته مادر در اردبیل رخ داد. قتل ناخواسته مادر با اسلحه اتفاق افتاد.در جریان قتل ناخواسته مادر،یک جوان با اسلحه مرتکب قتل ناخواسته مادر شد.متهم در جریان قتل ناخواسته مادر قصد تمیز کردن اسلحه را داشت.

اوایل آبان ماه امسال رسیدگی به قتل یک خانم اردبیلی در جریان رسیدگی قضایی قرار گرفت.مقتول با اصابت گلوله از اسلحه شکاری جان خود را از دست داده بود و بررسی ها نشان داد که گلوله را پسر ۳۵ ساله مقتول در خانه شان به مادر خود شلیک کرده بود.

به این ترتیب پسر جوان بازداشت شد و در اعتراف خود گفت:«آن روز یک اسلحه شکاری را به خانه برده بودم و می خواستم فقط با آن یک عکس بگیرم.اما قبل از عکس گرفتن تصمیم گرفتم اسلحه را تمیز کنم. در حال تمیز کردن اسلحه بودم و مادرم هم روبرویم بود که یکدفعه دستم به ماشه خورد و یک گلوله از اسلحه شلیک شد و به مادرم اصابت کرد.»

بخشش قاتل تنها ۲۰ روز بعد از قتل

در حالی که متهم به شدت اظهار ندامت و پشیمانی کرده و به خاطر از دست دادن مادرش بیقرار بود،با تلاش هیئت بخشایش ستاد صبر استان اردبیل،برادران متهم و مادربزرگ او از نیت غیرعامدانه متهم مطلع شدند و در کمتر از ۲۰ روز از وقوع قتل،نسبت به متهم اعلام بخشش و رضایت کردند.

بنا بر این گزارش،  پرونده برای رسیدگی از حیث جنبه عمومی جرم در مراتب رسیدگی قضایی قرار گرفت.

دیدگاه خود را ارسال کنید