معرفی بهترین و با امکانات‌ترین صرافی برای خرید ارز شیبا

معرفی بهترین و با امکانات‌ترین صرافی برای خرید ارز شیبا
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 

با گذشت زمان و با افزایش سودهای دریافتی از برخی ارزهای دیجیتال مانند شیبا، اشتیاق افراد برای ورود به بازار رمز ارزها را افزایش یافته است. یکی از روش‌های مدرن برای سرمایه گذاری در دنیای امروزی، تجارت و کسب سود از طریق ارزهای دیجیتال است که برخی از این ارزها از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار‌ند. برای شروع فعالیت در بازار دیجیتال و خرید ارز شیبا، اولین قدم یافتن بهترین و با امکانات‌ترین صرافی است.

رشد و توسعه ارزهای دیجیتال باعث شده تا صرافی‌های نوپای زیادی شکل بگیرند و همچنین سردرگمی میان سرمایه گذاران و کلاهبرداری در این بازار افزایش یابد. در ادامه این گزارش به سوالات شما در پیرامون انتخاب بهترین صرافی برای خرید ارز شیبا پرداخته‌ و ویژگی‌های بهترین صرافی‌ها ذکر شده است. اگر قصد خرید ارز شیبا یا شناخت و ورود به بازار سایر رمز ارزها و شناخت بهترین صرافی ایرانی را در سر دارید، تا انتهای این گزارش همراه ما باشید.

چرا شناخت بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی یا خارجی برای خرید ارز شیبا مهم است؟

صرافی ارز دیجیتال پلتفرمی است که انواع معاملات و خرید و فروش ارز شیبا و سایر ارزهای دیجیتال در این بستر صورت می‌گیرد. صرافی‌ها به دو شکل متمرکز و غیرمتمرکز فعالیت می‌کنند. در ایران صرافی‌هایی قابل اطمینان هستند که به شکل متمرکز کار می‌کنند. در سیستم متمرکز با شارژ حساب و ثبت سفارش به صورت خودکار، معامله انجام می‌شود. در ابتدای راه سرمایه گذاری از طریق خرید ارزهای دیجیتال می‌تواند کمی ترسناک و گیج کننده باشد. روزانه اخبار زیادی پیرامون کلاهبرداری و مسائل منفی بازار دیجیتال برای منحرف کردن افکار مردم منتشر می‌شود و این موضوع سرمایه گذاران را با تردید رو‌به‌رو می‌کند. اگرچه ممکن است برخی از این اخبار درست باشند اما هیچ چیز با ارزشی بدون تلاش به دست نمی‌آید و مانور دادن تنها روی موضوعات منفی ارزهای دیجیتال و عدم اطلاع از شرایط درست سرمایه گذاری، موجب پسرفت بازار رمز ارزها می‌شود.

 مهم‌ترین نگرانی تریدرها هنگام خرید ارزهای دیجیتال مانند شیبا، امنیت است. خرید، فروش و نگهداری شیبا و سایر ارزهای دیجیتال در کوتاه مدت یا بلندمدت و حفط حریم خصوصی از دیگر مواردی است که شناخت بهترین صرافی‌ را الزامی می‌کند. انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی یا خارجی اهمیت زیادی داشته و بستگی به سلایق سرمایه گذاران و امکانات مورد نیاز آن‌ها دارد. انتخاب صرافی‌های خارجی به دلیل محدودیت‌ها و تحریم‌های اعمال شده از سوی بانک‌های جهانی بر علیه ایران، ریسک بسیار بالایی برای سرمایه گذاران ایرانی محسوب می‌شود. در رابطه با معامله در بازار ارزها دو نکته مهم وجود دارد. اول این که تریدرهای ایرانی به دلیل تحریم‌های وضع شده امکان حضور مستقیم در این بازارها را ندارند و ثبت نام از طریق صرافی‌های معتبر خارجی مانند بایننس از کاربران ایرانی سلب شده است. نکته دوم نوع ارز پرداختی در معاملات می‌باشد. برای معامله ارز در بازارهای جهانی باید از ارزهای بین‌المللی همچون دلار و یورو استفاده شود. اما زیرساخت‌های مناسبی در بازار مالی ایران در دسترس نیست تا معاملات به سادگی و از طریق درگاه اینترنتی انجام شوند؛ بنابراین انتخاب بهترین صرافی از نوع ایرانی برای انجام معاملات گزینه بهتری در مقایسه با صرافی‌های خارجی است. اگر قصد ورود به بازار ارزهای دیجیتال و خرید و فروش رمز ارزها دارید، بهتر است قبل از انتخاب و ثبت نام در صرافی موردنظر، قوانین مربوطه را به صورت دقیق مطالعه کنید تا با مشکلی مواجه نشوید.

بهترین صرافی ارز دیجیتال چه ویژگی‌هایی دارد؟

برای انتخاب بهترین و با امکانات‌ترین صرافی باید به چند معیار اصلی توجه شود تا بتوان به این صرافی اعتماد کرده و سرمایه گذاری خود را از بستر این صرافی‌ها انجام داد. یک صرافی معتبر باید امنیت قابل قبول، میزان کارمزد مناسب، رابط کاربری ساده داشته و از ارزهای زیادی پشتیبانی کند.

امنیت (SECURITY)

مهم‌ترین معیاری که باید در انتخاب بهترین و معتبرترین صرافی در نظر داشت تامین امنیت کافی است. تصور کنید یک صرافی با ویژگی‌های متنوع پیدا کرده‌اید که هر امکاناتی در اختیار شما قرار می‌دهد اما امنیت ندارد. در این صورت اصلا ریسک نمی‌کنید و خرید ارز شیبا و سایر ارزها را برعهده دیگر صرافی‌ها که امنیت داشته باشند، قرار می‌دهید. برای اطلاع از امنیت صرافی‌ها باید به فاکتورهای زیادی توجه کرد. مثلا باید توجه کرد که این صرافی از چه روشی برای ذخیره سازی و از چه موارد امنیتی استفاده می‌کند. کیف پول‌هایی که تایید هویت دو مرحله‌ای داشته باشند، امنیت زیادی دارند.

پشتیبانی (SUPPORT)

پشتیبانی مناسب یک صرافی مانند امنیت آن اهمیت زیادی دارد و برای انتخاب بهترین صرافی، از جمله مواردی است که نباید از آن غافل شد. برخی اوقات هنگام انجام معاملات ممکن است مشکلاتی به وجود بیاید و بهترین حالت برای حل این مشکل برقراری ارتباط با پشتیبانی صرافی موردنظر است. یک پشتیبانی 24 ساعته در هر زمانی آمده است تا در سریع‌ترین زمان ممکن مشکلات کاربران را حل کند.

میزان کارمزد (COMMISSION)

اطلاع از میزان نرخ کارمزد هنگامی که سطح معاملات افزایش پیدا می‌کند بسیار مهم است. برخی صرافی‌ها کارمزدهای زیادی در معامله ارزهای دیجیتال دارند.در بلندمدت و با افزایش حجم معاملات و سرمایه گذاری کاربران، میزان کارمزد بر تمامی دارایی‌های ارزی تریدرها تاثیرگذار است. البته صرافی‌های محدودی مانند کیف پول من بدون دریافت هزینه، ارزهای شیبا و سایر ارزهای کاربران خود را نگهداری می‌کند و تنها برای تبدیل ارز و استفاده از خدمات دیگر کارمزد مقرون‌به‌صرفه‌ای دریافت می‌کنند.

رابط کاربری (UI) و تجربه کاربری (UX)

سرعت در ثبت و انجام سفارشات و سهولت در استفاده برنامه صرافی یکی دیگر از مهم‌ترین عوامل برای انتخاب بهترین صرافی است. برخی صرافی‌ها تنها برای مبتدی‌ها و یا تنها برای تریدرهای حرفه‌ای مناسب هستند؛ درحالی که یک صرافی مناسب باید برای تمامی کاربران خود و در تمامی سطح‌ها کاربردی باشد و نیازهای سرمایه گذاری آن‌ها را برطرف کند. تجربه کاربری (UX) نیز یکی دیگر از عوامل مهم برای انتخاب صرافی مناسب است. صرافی‌های زیادی در اغلب اوقات سیستم خود را برای بهینه‌سازی رابط کاربری به‌روزرسانی می‌کنند اما صرافی‌های زیادی نیز وجود دارد که تا سال‌های طولانی رابط کاربری خود را تغییر نمی‌دهند. تمامی تریدرها مهارت بالای نرم‌افزاری ندارند و به همین دلیل هرچه رابط کاربری ساده باشد، سرمایه گذاران زیادی در سطح‌های مختلف جذب صرافی می‌شوند. رابط کاربری ساده یک مزیت و ویژگی مهم برای انتخاب بهترین صرافی است.

پشتیبانی از ارزهای مختلف (NUMBER OF COINS)

با پیشرفت بازار ارزهای دیجیتال، علاوه بر ارز شیبا، رمز ارزهای زیادی نیز ایجاد شده‌اند و کاربران تمایل به خرید ارزهای مختلفی دارند. به همین دلیل هنگام انتخاب بهترین صرافی برای خرید ارز شیبا و سایر ارزها باید به این ویژگی توجه کافی شود. اگر صرافی موردنظر از تمامی ارزهای دیجیتال پشتیبانی نکند، باعث می‌شود تا در سرمایه گذاری و تبدیل ارزها به یکدیگر مشکلات جدی ایجاد شود.

اعتبار صرافی ارز دیجیتال (VALIDITY)

اعتبار صرافی دیجیتال از دیگر معیارهای مهم برای انتخاب بهترین صرافی است. تعداد کاربرانی که از صرافی موردنظر استفاده می‌کنند، کامنت‌هایی که در رابطه با صرافی ردوبدل می‌شود و فعالیت صرافی در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی از جمله مواردی هستند که اعتبار بهترین صرافی‌ها را نشان می‌دهد. همچنین تعداد کاربران برای تعیین اعتبار صرافی رابطه مستقیمی دارد. هرچه یک صرافی تعداد کاربران بیشتری داشته باشد، احتمال کلاهبرداری از این طریق کاهش می‌یابد.

خرید ارز شیبا با کمترین کارمزد از کیف پول من

بعد از شرح ویژگی‌هایی که بهترین صرافی‌ها باید آن‌ها را داشته باشند، حال نوبت به آشنایی با مزایای بهترین صرافی برای خرید ارز شیبا و نحوه خرید این ارز می‌رسد. کیف پول من اولین سرویس کیف پول اختصاصی رمز ارز ایران و بهترین صرافی برای خرید ارز شیبا و سایر ارزها است و مزایا و خدمات متنوعی به کاربران خود ارائه می‌کند.

مزایای خرید ارز شیبا از کیف پول من

4

کیف پول من مزایای زیادی برای کاربران خود هنگام خرید ارز شیبا و سایر ارزها ارائه می‌کند که این صرافی را تبدیل به بهترین صرافی برای خرید ارز شیبا کرده است.

پشتیبانی ۲۴ ساعته

طراحی و اجرای کیف پول من برای سرمایه گذاران شیبا و سایر ارزها به نحوی طراحی شده که هیچ مشکلی هنگام خرید، فروش و نگهداری این ارزها به وجود نمی‌آید. اما گاهی ممکن است سوالاتی در ذهن تریدر ایجاد شده و یا در دسترسی به برخی بخش‌ها با مشکل مواجه شود. به همین دلیل پشتیبانی 24 ساعته‌ای در کیف پول من وجود دارد که در کمترین زمان ممکن، مشکلات ایجاد شده را حل می‌کند.

عدم نیاز به کیف پول مجزا

بعد از خرید ارز شیبا و سایر ارزها از کیف پول من، می‌توانید تمامی آن‌ها را بدون نیاز به کیف پول مجزا برای هریک در کیف پول من ذخیره کنید. 

کارمزد کم

یکی از مزایای کیف پول من دریافت کارمزدهای بسیار پایین برای انجام معاملات است. در بستر کیف پول من بدون نگرانی بابت کارمزهای بالا، می‌توان معامله کرد و بدون هیچ محدودیتی به خرید ارز شیبا و انجام معاملات مختلف پرداخت.

نگهداری رایگان انواع ارز

کیف پول من اولین سرویس مستقیم و رسمی نگهداری ارزهای دیجیتال است که به صورت کاملا رایگان ارز شیبا و سایر ارزهای دیجیتال خریداری شده از سوی کاربران خود را نگهداری می‌کند.

احراز هویت و نحوه خرید ارز شیبا از کیف پول من

بسیاری از سرمایه گذاران با خرید ارز شیبا و ذخیره آن در کیف پول من سود کسب می‌کنند؛ اما برای خرید ارز شیبا و کسب سود لازم است تا در کیف پول من ثبت نام شود. ابتدا باید از طریق آدرس Kifpool.me به بهترین صرافی برای خرید ارز شیبا، صرافی کیف پول من وارد شوید و سپس با کلیک روی گزینه ثبت نام به رنگ زرد، به صفحه دیگری هدایت می‌شوید. در این صفحه باید اطلاعات خود شامل نام و نام خانوادگی، آدرس ایمیل، شماره موبایل و کلمه عبور خود را وارد نمایید و سپس ثبت نام خود را تکمیل کنید. پس از ثبت دقیق اطلاعات، باید باید شماره تلفن همراه خود را با وارد کردن کدی که به شماره ثبت شده پیامک می‌شود، تایید کنید. پس از انجام موارد ذکر شده می‌توانید وارد پنل کاربری خود شوید و از صفحه بالای پنل کاربری به بخش خرید و فروش ارزهای دیجیتال راه یابید. در این مرحله علاوه بر خرید ارز شیبا، می‌توانید به خرید و فروش بیش از 1200 ارز دیجیتال بپردازید. اما برای خرید ارز باید از منوی سمت راست گزینه احراز هویت را انتخاب کنید که در این صفحه تمام راهنمایی‌ها لازم در اختیارتان قرار گرفته است. لازم به ذکر است که فرایند فروش نیاز به احراز هویت ندارد.

خدمات متنوع کیف پول من

  • ارائه کیف پول مخصوص برای هر کاربر
  • ساخت حساب کاربری بدون پرداخت هزینه
  • امنیت صددرصدی و محافطت از اطلاعات کاربران
  • امکان تبدیل ارز به ارز و افزایش موجودی به دلار و ریال
  • امکان فروش انواع ارزهای دیجیتال و ارزهای نوظهور
  • اطلاع از قیمت لحظه‌ای ارزهای دیجیتال و تحلیل ‌آن‌ها
  • عدم اثرگذاری تحریم‌های مختلف بر کیف پول من

کیف پول من؛ بهترین و با امکانات‌ترین صرافی برای خرید ارز شیبا

در این گزارش به معرفی بهترین صرافی برای خرید ارز شیبا و معیارهای انتخاب بهترین صرافی پرداختیم. امنیت، پشتیبانی مناسب، رابط کاربری، کارمزد و اعتبار صرافی، از جمله موارد مهمی هستند که باید در انتخاب یک صرافی معتبر به آن توجه شود. کیف پول من بهترین و با امکانات‌ترین صرافی ایرانی برای خرید ارز شیبا و سایر ارزهای دیجیتال است که هزینه‌ای برای نگهداری ارزها دریافت نکرده و تا زمانی که کاربر بخواهد، از ارزها نگهداری می‌کند.

کیف پول من کارمزدی مناسب و متناسب با حجم معامله دریافت می‌کند و به تمامی افراد حقیقی و حقوقی بالای 19 سال این امکان را می‌دهد تا بدون هیچ‌گونه محدودیتی از خدمات این صرافی استفاده نمایند. کیف پول من بالاترین سطح امنیتی برای حفظ سرمایه تریدرها را به کار می‌برد و با استفاده از نیروی متخصص و پشتیبانی 24 ساعته، تمامی مشکلات کاربران را رفع کرده و به تمامی سوالات آن‌ها پاسخ می‌دهد؛ پس اگر به دنبال بهترین و با امکانات‌ترین صرافی برای خرید ارز شیبا و والتی ایرانی و معتبر هستید، ما به شما کیف پول من را پیشنهاد می‌کنیم. شما می‌توانید با مراجعه به Kifpool.me علاوه بر خرید ارز شیبا، به بیش از 1200 ارز دیجیتال و ارزهای نوظهور دسترسی داشته باشید و با بررسی و تحلیل قیمت‌ها و نمودار آن‌ها، ارزهای معتبر مختلفی را در این پلتفرم کاملا داخلی و معتبر خریداری نمایید.

 

دیدگاه خود را ارسال کنید