بیوگرافی اشوان، خواننده جوان و پرطرفدار

پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

اشکان با نام اصلی اشکان خدابنده ، خواننده ایرانی می‌باشد ، که در سال ۱۳۶۹ و در ۲۳ مهرماه در شهر تهران متولد شد.

مبحثی که در زندگینامه اشوان به چشم می‌خورد ، علاقه او به موسیقی از دوران کودکی می باشد .که از همان دوران با نواختن سازهای مختلفی پا به عرصه موسیقی گذاشت.

 تحصیلات اشکان خدابنده

 آنچه که در زندگی نامه اشوان به ثبت رسیده است، این می باشد که او، دارای مدرک فوق لیسانس مهندسی عمران از دانشگاه آزاد است و نکته جالب تر در زندگی نامه اشوان این است که او، تا کنون هیچ فعالیتی در حیطه رشته دانشگاهی خود نداشته است .

خانواده اشکان خدابنده

وی خانواده ای چهاره نفره دارد و برادر دیگری به نام آروان را دارا می باشد. اصالت پدر اشکان خدابنده دامغانی است و ما در شهر طالقان می باشد.

11

 وضعیت مالی اشکان خدابنده

آنچه که در زندگی نامه اشوان مشاهده می‌شود، گویای آن است که وضع مالی خوبی دارد.

 کنسرت های اشوان

مورد بعدی که در زندگی نامه اشوان به ثبت رسیده است این می باشد که، او تنها خواننده ای است که در ایران قبل از منتشر شدن آلبوم رسمی، کنسرت برگزار کرد .و اولین کنسرتی که در کارنامه زندگینامه اشوان می بینیم، در تاریخ ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ در سالن برج میلاد تهران می باشد. که بلیت‌های این کنسرت در کمتر از ۲۴ ساعت به فروش رفت. او بعدها کنسرت‌های متعددی در تهران و شهر های دیگه اجرا کرد،که همواره با استقبال خوبی از هوادارانش مواجه شد. اشوان از جمله خواننده هایی می باشد که در زمینه موسیقی پاپ رکورد دار است و توانسته در ۹ سانس ۱۸ هزار بلیط را به فروش برساند.

 علاقه به دنیای موسیقی ازکودکی

 اشکان خدابنده از سن ده سالگی به دنبال موسیقی رفت و در زندگی نامه اشوان این نکته جالب می باشد که او، موسیقی را با نواختن گیتار آغاز کرد. ابتدا به سراغ گیتار کلاسیک رفت. اما بعد از یادگیری های لازم در ۱۵ سالگی گیتار الکترونیک را نیز می نواخت و همچنین بعدها هم به دنبال ساز مورد علاقه خود یعنی پیانو رفت. مطلب جالبی که از زندگینامه اشوان مورد بحث است این باشد که وی ،پیانو را به صورت تجربی آموخته است و برای آموختن این ساز از دانش و تجربه خود در زمینه گیتار بهره برده و توانسته به شخصه  و تجربی این ساز را یاد بگیرد .مدتها بعد  اشوان به نوشتن شعر هم علاقه پیدا کرد و این علاقه در او تاکنون ادامه داشته است .

22

به شهرت رسیدن اشکان خدابنده

 در کشور ما سبک پاپ از جمله آهنگ های پرطرفدار می باشد و به شهرت رسیدن خوانندگان،در این سبک کار دشواری نیست. بیشترین مشهوریت اشوان در تک آهنگ های او می باشد. که اکثراً ریتمی احساسی دارند از جمله آهنگ هایی که باعث شد مشهوریت اشکان خدابنده دوچندان شود ، آهنگهای، تنها شدم، شمع هارو روشن کن و بهت مریضم بودند که می توانید آن ها را از سایت های دانلود آهنگ مانند بیپ موزیک دانلود کنید. طبق موردی که در زندگی نامه اشوان به ثبت رسیده است ، او علت موفقیت خودش را ارائه سبک غربی در موسیقی ایران می داند، که باعث شده نسبت به سایر خوانندگان متفاوت تر باشد و مسیر موفقیت را سریعتر طی کند.

دیدگاه خود را ارسال کنید