نکات طلایی قوانین اینستاگرام

نکات طلایی قوانین اینستاگرام
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

نکات طلایی قوانین اینستاگرام

اینستاگرام به عنوان پرطرفدارترین شبکه اجتماعی برای تمامی کاربران خود قوانین یکسانی را وضع کرده است تا بدین وسیله فعالیت پیج ها را کنترل نماید. قوانین اینستاگرام هیچ پیجی را محدود نمی کند بلکه به فعالیت ها جهت می دهد و اگر شما در این فضا مطابق با اصول و قوانین عمل کنید، هرگز اسیر هیچ محدودیتی نمی شوید‌. در این مطلب نکات طلایی قوانین مربوط به اینستاگرام را به شما عزیزان ارائه می دهیم پس ادامه مطلب را از دست ندهید. 

قوانین ساخت اکانت اینستاگرام

شاید برای شما این سوال وجود داشته باشد که برای ساخت اکانت، چرا باید از قوانین اینستاگرام پیروی کنیم ، اما نگران نباشید زیرا پاسخ سوال شما همین جا است. برای ساخت اکانت اینستاگرام باید ابتدا وارد برنامه شوید و با کلیک بر روی گزینه ایجاد حساب، کار خود را شروع کنید. پس از کلیک بر این گزینه، شماره موبایل و یا ایمیل را وارد نمایید و توجه داشته باشید که مطابق با قوانین موجود در اینستاگرام شما باید از شماره و یا ایمیل قابل دسترس استفاده کنید.

این کار به این دلیل است که مرکز اینستاگرام به نشانی ایمیل و یا شماره تماس شما لینک و یا کد تایید ارسال می کند. پس از آن باید نام کاربری و سپس پسورد خود را انتخاب نمایید. طبق قوانین اینستاگرام  شما نمی توانید از نام کاربری های دیگران استفاده کنید و هر شخص باید نام کاربری مخصوص به خود را داشته باشد‌. برای انتخاب پسورد از ترکیب حروف، اعداد و نمادها استفاده کنید تا دارای امنیت بیشتری باشد.

پس از این مرحله تاریخ تولد خود را با دقت کافی وارد کنید زیرا طبق قوانین این برنامه، افرادی که زیر سن قانونی هستند، مجاز به فعالیت در این فضا نمی باشند. مراحل بعدی مربوط به تایید یا تغییر نام کاربری، اتصال به فیس بوک و فالو کردن مخاطبین و دوستان شما می باشد که می توانید بنا به صلاحدید خود، بر روی گزینه مورد نظر کلیک کنید.

7

قوانین عکس پروفایل اینستاگرام

هر اکانت اینستاگرام باید متناسب با نوع خود دارای عکس پروفایل باشد. طبق قوانین عکس پروفایل اینستاگرام، بهتر است که برندها و شرکت های تجاری از لوگو خود برای عکس پروفایل استفاده کنند. برای بلاگرها، اشخاص حقیقی، پرسونال برندها و اینفلوئنسرها انتخاب عکس خود فرد مناسب تر است. عکس های قدی و زاویه دار برای پروفایل مناسب نیستند و باید با رعایت قوانین اینستاگرام عکس پروفایلی انتخاب شود که از نظر نور، کیفیت و اندازه دارای استانداردهای لازم باشد.

 قوانین استوری اینستاگرام

یکی از سوالات متداولی که پرسیده می شود این است که چرا باید از قوانین اینستاگرام پیروی کنیم و استوری هایی متناسب با این قوانین منتشر کنیم و پاسخ این سوال جالب است؛ زیرا شما نمی خواهید فعالیت محدودی در اینستاگرام داشته باشید. شما می توانید از طریق استوری اینستاگرام عکس ها یا کلیپ هایی را به مدت ۲۴ ساعت به اشتراک بگذارید. می توانید در استوری های خود از استیکرها، متن ها و فیلترهای گوناگون استفاده کنید.

بر اساس قوانین اینستاگرام شما می توانید در طول یک روز ۱۰۰ استوری به اشتراک بگذارید و پس از افزایش این عدد، استوری های قبلی به طور خودکار حذف می شوند. بازدید استوری های اینستاگرام باعث ارتباط مخاطب با پیج شما می گردد پس بهتر است استوری های خود را به مخاطبین بیشتری نشان دهید که لازمه این کار افزایش تعداد فالوورها و سپس افزایش ویو استوری می باشد.

قوانین اینستاگرام برای پست گذاشتن

یکی از قابلیت های شگفت انگیز اینستاگرام پست گذاشتن است؛ زیرا هر پست می تواند به افراد زیادی در کل جهان نشان داده شود و بازخوردهای بسیاری را به دنبال داشته باشد. برای پست گذاشتن باید ابعاد کلیپ یا تصویر متناسب با سایزهای مورد پذیرش در اینستاگرام باشد تا تصویر به طور کامل به مخاطب نمایش داده شود. در کپشن هر پست نمی توان به طور نامحدود نوشت؛ زیرا قوانین اینستاگرام اجازه نوشتن ۲۲۰۰ کاراکتر را به کاربر می دهد.

گاهی اینستاگرام پستی را پس از انتشار حذف می کند و در چنین زمانی اهمیت اینکه چرا باید از قوانین اینستاگرام پیروی کنیم ، مشخص می شود. پست های اینستاگرام باید با رعایت قانون کپی رایت، انتخاب محتوای مجاز، رعایت تعداد هشتگ ها و تعداد تگ ها انتشار پیدا کنند و در صورتی که یکی از قوانین مورد تایید اینستاگرام را نقض نمایند، به سرعت بلاک و حذف می شوند. تعداد تگ های یک پست حداکثر ۲۰ نفر و تعداد هشتگ های آن حداکثر ۳۰ عدد است. هر پست پس از انتشار قابلیت حذف، ویرایش، سیو، لایک، کامنت و اشتراک گذاری دارد.

8

قوانین دی اکتیو اینستاگرام

گاهی ممکن است شما به دلایلی قصد داشته باشید که به طور موقت پیج خود را حذف کنید و پس از مدت زمانی به آن دسترسی داشته باشید؛ در چنین زمانی دی اکتیو کردن اکانت بهترین گزینه است. قوانین دی اکتیو اینستاگرام این اجازه را به شما می دهد که پس از مدت زمان کوتاهی مجددا به پیج وارد شوید و فعالیت خود را ادامه دهید.

برای دی اکتیو کردن باید به سایت اینستاگرام وارد شوید و از بخش پروفایل گزینه حذف موقت را انتخاب نمایید. پس از آن باید برای اینستاگرام دلیل این کار خود را از بین گزینه ها انتخاب کنید و با ورود رمز پیج خود، آن را به طور موقت حذف نمایید. با دی اکتیو کردن پیج، تمامی لایک ها و کامنت ها به طور موقت از بین می روند و نام کاربر به اینستاگرامر تغییر می کند. پس از ورود مجدد به پیج همه چیز به حالت عادی برمی گردد.

تمام قوانین اینستاگرام

در قسمت های قبلی قوانین مختلف اینستاگرام را بررسی کردیم اما در این مطلب امکان درج تمامی قوانین وجود ندارد زیرا اینستاگرام برای تمام بخش ها و گزینه های درج شده در این برنامه، قوانین مخصوصی دارد. یکی از سایت هایی که قوانین اینستاگرام را با تمام جزییات و به طور دقیق بررسی کرده است، این سایت تمام قوانین را همراه با محدودیت های احتمالی و راهکارهای آن،  به کاربران ارائه می دهد و علاوه بر این، خدمات اینستاگرام را به طور ۲۴ ساعته و با پشتیبانی ویژه به تمامی افراد عرضه می کند.

دیدگاه خود را ارسال کنید