معرفی بهترین تعمیرات موبایل اصفهان

معرفی بهترین تعمیرات موبایل اصفهان
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 

چکیده : استفاده از قطعات با کیفیت و اصلی در تعمیرات موبایل منجر به جلب رضایت مشتری می شود. به همین جهت مرکز تعمیرات موبایل موبو98 در تعمیرات موبایل از قطعات 100درصد اورجینال استفاده میکند. حتی در مواقعی که خود مشتری اصرار به استفاده از قطعات کپی و ارزان قیمت میکند. متخصصین ما با مشاوره به مشتری، استفاده از قطعات اورجینال را به علت کارایی بالاتر و یکبار هزینه کردن توصیه می کنند.

 

تعمیرات موبو98 ، تخصصی ترین مرکز تعمیرات موبایل در اصفهان می باشد. توجه اصلی این مرکز همواره جلب رضایت و اعتماد مشتریان بوده است و در همین جهت از بهترین روش ها و بروز ترین تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری و همچنین متخصصین حرفه ای در این زمینه بهره می برد. مرکز تعمیرات موبایل موبو98 دارای نماد اعتماد از وزارت صنعت،معدن وتجارت است و تعمیر انواع برند های گوشی و تبلت سامسونگ، هواوی، شیائومی، اپل، نوکیا، الجی،سونی و … را در کمترین زمان انجام می دهد. تعمیرات موبایل و تبلت به دو صورت حضوری و غیرحضوری انجام می شود و در صورتی که به علت کمبود زمان یا رعایت شرایط کرونا امکان مراجعه حضوری ندارید،می توانید با هماهنگی گوشی خود را برای ما با پیک یا پست ارسال کنید.

کیفیت قطعات و تعمیرات سخت افزاری موبو98 به چه صورت است؟

استفاده از قطعات با کیفیت و اصلی در تعمیرات موبایل منجر به جلب رضایت مشتری می شود. به همین جهت مرکز تعمیرات موبایل موبو98 در تعمیرات موبایل از قطعات 100درصد اورجینال استفاده میکند. حتی در مواقعی که خود مشتری اصرار به استفاده از قطعات کپی و ارزان قیمت میکند. متخصصین ما با مشاوره به مشتری، استفاده از قطعات اورجینال را به علت کارایی بالاتر و یکبار هزینه کردن توصیه می کنند.

یکی از بیشترین مراجعات مشتریان به مراکز تعمیرات موبایل اصفهان در زمینه تعویض تاچ و ال سی دی در اصفهان است. شکستن تاچ ال سی دی معمولا پرهزینه ترین قسمت از تعمیرات موبایل است. در مرکز موبو98 با استفاده از قطعات اورجینال و چسب های مخصوص اقدام به تعویض تاچ ال سی دی گوشی می شود بدون افت کیفیت رنگ،تصویر وتاچ، گوشی تحویل مشتری می گردد. گاهی اوقات براثر ضربه روی ال سی دی ترک جزیی برمیدارد. درصورتی که به ال سی دی صدمه وارد نشده باشددر اینصورت با بررسی متخصصین ما اقدام به تعویض گلس ال سی دی میکنند که باعث کاهش هزینه مشتری میشود.

 

تعمیرات موبایل سامسونگ

سامسونگ و شیائومی دو رقیب سرسخت و بزرگ در بازار ایران هستند که همواره هنگام خرید گوشی ،کاربران بین این دو برند تردید دارند.

باید بدانید که در چندسال اخیر این برند نسبت به مدل های قدیمی خود بسیار ضعیف عمل کرده است.شاسی و بدنه ضعیف ،کیفیت پایین صفحه نمایش باعث خرابی و مراجعه بیش تری نسبت به قبل شده است.

اگر به هر دلیل گوشی سامسونگ شما دچار مشکل شده است می توانید خدمات آن را به مجموعه موبو 98 بسپارید در کم تر از ۲۴ساعت تعمیرات موبایل سامسونگ در اصفهان توسط مجموعه ما انجام می گیرد.

حل مشکلات سخت افزاری موبایل در اصفهان

در مرکز موبو98 تمامی مشکلات سخت افزاری از جمله تعویض هارد اورجینال،تعویض سوکت شارژ،حل مشکلات آنتن دهی،سرویس گوشی های آبخورده،مشکل قطعی یا ضعف صدای گوشی،تعویض دوربین و تمامی خدمات مورد نیاز شما بصورت فوری و با ضمانت اصالت قطعات انجام می گیرد.

شما عزیزان باید توجه کنید که تعمیرات موبایل نیاز به تخصص و تجربه بالایی دارد و هنگام خراب شدن گوشی ابتدا باید عیب یابی دقیق انجام شود و سپس تعمیرات یا تعویض قطعه انجام گیرد.پیشنهاد ما این است که حتما به تعمیرکارن مجرب در این حوزه مراجعه کنید چرا که دستکاری و آزمون وخطا بدون عیب یابی دقیق خرابی گوشی را بیشتر می کند و امکان دارد گوشی شما غیرقابل تعمیر شود.

تعویض باتری موبایل 

باتری گوشی از قطعات مصرفی گوشی های همراه می باشد. که بسته به نوع استفاده از گوشی موبایل باید هرچندوقت یکبار تعویض گردد. با پیشرفت گوشی های همراه، شرکت های سازنده موبایل تصمیم به پلمپ کردن گوشی کردند.( به دلایلی از جمله افزایش عمر باتری و عدم دستکاری باتری ). مرکز تعمیرات موبو98 با استفاده از باتری های اصلی که گارانتی بدون قیدوشرط دارند اقدام به تعویض باتری گوشی های موبایل میکند. تعویض باتری در اصفهان برای شما عزیزان کمتر از ۲ساعت زمان می برد و به شما گارانتی ۶ ماهه و گارانتی یکساله داده می شود.برای استعلام قیمت باتری می توانید قبل از مراجعه با مرکز تعمیرات موبایل اصفهان موبو98 تماس بگیرید.

از آنجایی که دوربین گوشی از محبوب ترین و پر استفاده ترین قطعه برای کاربران میباشد. خرابی این قطعه یکی از بدترین مشکلات گوشی های همراه برای کاربران میباشد.حال اگر نیاز به تعویض باشد قطعه اصلی و باکیفیت موجب رضایت مشتری میشود. مواقعی که با تعویض قطعه مشکل حل نمیشود کار تخصصی تر میشود. که تعمیرکاران متخصص ما با استفاده از نقشه و شماتیک های تعمیر مخصوص هر گوشی اقدام به حل مشکل میکنند.

زمانی که گوشی موبایل مشکل شارژ نشدن، یا دیر شارژ شدن ، و یا قطع و وصلی حین شارژ داشته باشد. با بررسی برد گوشی توسط تعمیرکاران متخصص ما ابتدا عیب یابی بصورت رایگان انجام می شود و پس از اعلام هزینه تعمیر گوشی موبایل شما انجام می شود. اقدامات حل مشکل شارژ از جمله : تعویض یا ترمیم سوکت شارژ، تعویض برد شارژ، چک کردن مدار شارژ و در نهایت تعویض آی سی شارژ می باشد.

تعمیرات موبایل شیائومی

شیائومی یکی از پرطرفدارترین گوشی های موجود در بازار ایران است.تقاضای زیاد خدمات این برند باعث شده که ما در چند سال اخیر مجموعه موبو98 را به دستگاه های مورد نیاز برای تعمیرات این برند تجهیز کنیم.

اگر گوشی شیائومی شما دارای هر عیب سخت افزاری و نرم افزاری می باشد باید بدانید که مجموعه موبو98، تعمیرات موبایل شیائومی را بصورت فوری و با قیمت بسیار مناسب برای شما عزیزان انجام می دهد همچنین میتوانید مشکلاتی همچون حل مشکل خاموشی گوشی پوکو ام 3 نیز انجام میدهیم.

که در مجموعه تعمیرات موبایل اصفهان(موبو98) این خدمات بصورت فوری و در کمتر از یک روز انجام می شود. بعضی افراد تصور میکنند زمانی که گوشی دچار آب خوردگی می شود دیگر قابل استفاده نمیباشد. در حالی که میتوانید با سپردن گوشی به مرکز موبو98 مثل روز اول گوشی خود را تحویل بگیرید. البته در مورد گوشی های آب خورده حتما به نکات زیر توجه کنید:

1.به هیچ عنوان سعی در روشن کردن گوشی نکنید. و یا به شارژ متصل نکنید؛ چراکه با روشن کردن گوشی باعث آسیب جدی رساندن به برد گوشی می کنید.

2.به هیچ عنوان سعی در خشک کردن گوشی به روش هایی ازجمله گذاشتن داخل برنج، سشوار و … نکنید. چون بعد از یک مدت مسیر های روی برد قطع می شود و باعث ایجاد مشکل در گوشی می شود. شما همشهریان عزیز باید توجه کنید بعد از آب خوردن و خیس شدن گوشی در صورت روشن بودن موبایل آن را فورا خاموش کرده و به مرکز تعمیرات موبایل موبو98 مراجعه کنید.

حل مشکل عدم اتصال به وای فای و بلوتوث مشکل عدم اتصال به وای فای میتواند هم از نرم افزار باشد و هم مشکل سخت افزار.درصورتی که نرم افزاری باشد با یک مرتبه بازگشت به تنظیمات کارخانه مشکل حل میشود یا در بعضی مواقع با فلش کردن گوشی مشکل حل میشود. اما اگر مشکل رفع نشود باید از لحاظ سخت افزاری بررسی شود .در اکثر مواقع در صورتی که وای فای و بلوتوث باهم کار نکند ایراد از آی سی وای فای بلوتوث گوشی میباشد.

تعویض آی سی در مرکز تعمیرات موبایل موبو98 با ضمانت و گارانتی انجام میشود.اخیرا در بعضی گوشی های شیائومی گزارش شده است که گوشی به یک شبکه وای فای خاصی وصل نمی شود ولی به وای فای دیگر وصل می شود . این مشکل نیز نرم افزاری میباشد و با باکس های نرم افزاری قابل حل می باشد. مشکلات آنتن دهی گوشی های همراه برای حل مشکل آنتن در گوشی های موبایل باید از تخصصی ترین روش ها استفاده کرد. رجوع به نقشه های تعمیرات موبایل و چک کردن تمام مسیر های مدار آنتن چراکه مدار آنتن مداری حساس میباشد و باید حتما قبل از تعمیر 100 درصد عیب یابی شود. رفع مشکل داغ شدن گوشی یکی از بیشترین مراجعات کاربران به تعمیرگاه موبایل در اصفهان مشکل داغ شدن گوشی حین استفاده از آن است. که علل مختلفی همچون پر شدن بیش اندازه حافظه گوشی و فشار به بخش های هارد و پردازنده گوشی است یا ممکن است علت داغ شدن گوشی مربوط به قسمت شارژ و تغذیه باشد که در زمان مراجعه شما عزیزان تعمیرکاران مجموعه تعمیرات موبایل اصفهان (موبو98) بصورت فوری گوشی شما را عیب یابی کرده و هزینه کلی آن را به شما اعلام می کنند.

تعویض هارد گوشی در اصفهان

هارد گوشی محل ذخیره اطلاعات همچون عکس،فیلم،موسیقی،برنامه ها ومخاطبین است.همچنین برنامه های سیستم عامل گوشی روی هارد ذخیره می شود. معمولا خرابی هارد گوشی باعث خاموشی یا روی لوگو ماندن آن می شود. علت خرابی هارد می توان به پر بودن حافظه یا نوسانات برق یا خرابی شارژر اشاره کرد.اگر هارد گوشی شما خراب شده باشد چاره ای جز تعویض هارد گوشی ندارید. و باید بدانید که اطلاعات گوشی در صورت خرابی هارد قابل بازیابی نیست. مشکلات مربوط به گوشی های خاموش زمانی یک گوشی خاموش میشود ابتدا باید علت خاموشی را جویا شد. و با توجه به علت خاموشی عیب یابی شروع شود. در مرکز تعمیرات موبایل موبو98 بیشترین زمانی صرف عیب یابی میشود و کمترین زمان صرف تعمیر موبایل میشود.برای بررسی عیب یابی گوشی های خاموش راهنمایی مشتری از نحوه خاموش شدن کمک زیادی به عیب یابی می کند. به عنوان مثال اگر گوشی شما مدت زیادی است که خاموش بوده یا اینکه مشکل شارژ داشته باید به باتری گوشی مشکوک شد.اگر گوشی شما ضربه خورده است در اکثر موارد ال سی دی گوشی نیاز به تعویض دارد.

مشکلات مربوط به اسپیکر گوشی

از مشکلات مربوط به اسپیکر گوشی میتوان به نیامدن صدا حین مکالمه یا قطع و وصل شدن صدا حین مکالمه. و یا ضعیف شدن صدای دریافتی اشاره کرد. از دلایل خرابی اسپیکر گوشی میتوان به عوامل زیر اشاره کرد. 1.ضربه خوردن 2. ضد عفونی 3. گرفتگی محفظه صدا 4. رسیدن رطوبت به اسپیکر تیم تخصصی موبو98 در مواقعی که مشکل از قطعه باشد اقدام به تعویض قطعه میکند. همچنین زمانی که مشکل ضعیف بود صدای دریافتی باشد اقدام به سرویس اسپیکر و محفظه های خروجی صدا میکند. گاهی اوقات که مشکل از برد گوشی باشد با عیب یابی و مسیر یابی از روی نقشه های برد اقدام به تعمیر اسپیکر گوشی میکند. خدمات نرم افزاری تعمیرات موبایل با پیشرفت تکنولوژی و تولید انواع گوشی ها توسط شرکت های تولید کننده موبایل با سیستم عامل های مختلف از جمله اندروید و ios و … . همچنین آپدیت هایی که توسط شرکت ها ارایه میشود نیاز به تجهیزات نرم افزاری به روز و پیشرفته و همچنین افراد متخصص در زمینه نرم افزاری بیشتر میشود.مرکز موبایل موبو98 با داشتن افراد متخصص و تجهیزات پیشرفته خدمات نرم افزاری به شرح زیر انجام میدهد. *فلش کردن انواع گوشی ها *برداشتن قفل اکانت جیمیل *ریست تنظیمات شبکه اینترنت *ترمیم سریال انواع گوشی *رفع هارد بریک گوشی های شیائومی سامسونگ هواوی *حذف می اکانت شیائومی توسط سرور *نصب برنامه های تخصصی و کاربردی *ساخت اپل آیدی *ویروس یابی انواع گوشی ها *آنکلاک گوشی های قفل شده بدون حذف اطلاعات

مراحل تعمیرات موبایل اصفهان در مرکز موبو98

1-تماس تلفنی و استعلام قیمت شما عزیزان می توانید قبل از مراجعه با تماس تلفنی با شماره 09139898468 مشکلات و مدل گوشی خود را بیان کرده و از هزینه تعمیر گوشی خود بصورت کامل مطلع شوید.

2-انتخاب نحوه تعمیر گوشی؛ بصورت حضوری یا ارسال پیک اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به مراکز تعمیرات موبایل اصفهان را ندارید؛ می توانید با ارسال گوشی خود با پیک، گوشی خود را بصورت فوری تعمیر کنید. توجه داشته باشید که مرکز موبو98 دارای نماد اعتماد الکترونیکی است که در پایین سایت می توانید مشاهده کنید.همچنین می توانید با مراجعه  حضوری تعمیرات خود را انجام دهید.

3-تحویل گوشی و مهلت تست کامل پس از تعمیر و تحویل گوشی به شما مهلت تست داده می شود تا از کیفیت کار و قطعات بکار رفته مطمئن شوید.

 

دیدگاه خود را ارسال کنید