تعمیر ماشین لباسشویی

تعمیر ماشین لباسشویی
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

 

شاید دیگه کمتر کسی پیدا بشه که لباس های کثیف خودشو با دست بشوره، امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی بیشتر مردن برای شستن چند تکه لباس از ماشین لباسشویی استفاده می کنند. اما باید توجه داشته باشید که این استفاده متدوال از ماشین لباسشویی امکان بروز مشکلات جدی را در لباسشویی بالا می برد. اما در برخی از موارد دیده شده است که برخی از مشکلات پیش پا افتاده باعث از کار افتادن ماشین لباسشویی می شود. باید به موضوع دقت کنید که در صورت از کار افتادن با انبوهی از لباس های کثیف روبرو می شوید. در ادامه این مقاله با بررسی این مشکلات و نحوه برطرف کردن آن ها آشنا می شوید تا در صورت مشاهده آن ها بتوانید به تعمیر لباسشویی بپردازید و از لباسشویی خود استفاده نمایید.

مشکلات متداول ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی روشن نمی شود

ماشین لباسشویی به درستی نمی چرخد

ماشین بیش از حد لرزش دارد

ماشین لبسشویی بو می دهد

ماشین لباسشویی نشتی دارد

آب به درستی تخلیه نمی شود

ماشین لباسشویی سروصدا دارد

آب سرد وجود ندارد

چرخه شستشو تمام نمی شود

مواد شوینده روی لباس ها باقی می ماند

برق داشتن بدنه ماشین لباسشویی

کلیدهای لباسشویی کار نمیکند

 درب لباسشویی بسته نمیشود

درب ماشین لباسشویی باز نمی شود

و ... که هر لحظه امکان شما با این مشکلات در ماشین لباسشویی خود روبرو شوید. اما بد نیست که با نحوه برطرف کردن برخی از مشکلات آشنا باشید تا در صورت مشاهده کرد ان ها بتوانید به تعمیر لباسشویی خود در منزل بپردازید.

 

در صورتی که با هرکدام از این مشکلات روبرو شده اید ادامه این مقاله را با دقت مطالعه نمایید و مشکل لباسشویی خود را برطرف نمایید.

ماشین لباسشویی روشن نمی شود

در برخی از موارد دیده شده است که تنها دلیل روشن نشدن لباسشویی، مربوط به گیر کردن یک سوئیچ می باشد. اما در اولین اقدام باید از بسته شدن درست درب لباسشویی مطمئن شوید. باید توجه داشته باشید، هنگامی که درب لباسشویی باز می باشد یا یکی از سوئیچ های درب لباسشویی با مشکل روبرو شده است، مایشن لباسشویی روشن نمی شود. این امکان نیز وجود دارد که در مدارد تایمر یا پریز برق شما مشکلی پیش آمده باشد. پس با توجه به این موضوع باید از رسیدن جریان برق به ماشین لباسشویی مطمئن شوید. در صورت برطرف نشدن مشکل می توانید از تعمیرکاران نمایندگی تعمیرگاه برای برطرف کردن مشکل کمک بگیرید.

ماشین لباسشویی به درستی نمی چرخد

هنگامی که ماشین لباسشویی در هنگام تمام نشدن چرخه شستشو خیس می ماند، این امکان وجود دارد که متوجه شوید ماشین لباسشویی شما نمی چرخد. معمولا تنها دلیلی که باعث بروز این مشکل در لباسشویی می شود می توند به دلیل وجود بار نا متعادل در ماشین لباسشویی باشد با پخش کردن دوباره لباس ها به راحتی می توانید این مشکل را برطرف نمایید. این امکان نیز وجود دارد که سوئیچ درب لباسشویی خراب شده باشد یا سیم پیچی درب ماشین لباسشویی دچار مشکل شده باشد و یا کربند  درایو دچار مشکل و یا فرسوده شده باشد.

ماشین بیش از حد لرزش دارد

در صورتی لرزش بیش از حد را در ماشین لباسشویی حس کردید، این امکان وجود دارد که ماشین لباسشویی شما به خوبی تراز نشده باشد. در اولین اقدام باید دستگاه را بررسی نمایید تا به صورت دقیق با زمیت هم سطح باشد. از دیگر دلایلی که باعث بروز این مشکل در لباسشویی می توان به خرابی یا فرسوده شدن کمربندها و لنت های لباسشویی اشاره کرد.

ماشین لباسشویی سروصدا دارد

در صورت حس کردن صداهای عجیب و غریب در ماشین لباسشویی، ابتدا باید لباسشویی را به خوبی بررسی نمایید. امکان گیر کردن اشیاء خارجی وجود دارد. البته دقت نمایید که باید خیلی خوبی به صداها توجه کنید، در صورت دقت کردن به صداها متوجه می شوید که مشکل از کدام قسمت لباسشویی می باشد.

در صورتی که صدای مانند کلیک را حس کردید، باید بدانید که یک شی خارجی در لباسشویی شما وجود دارد.

اما هنگامی که صدای شبیه به زوزه از لباسشویی می آمد باید بدانید که وسیله ای مانه از تخلیه لباسشویی شده است. در صورت بروز این مشکل در اولین اقدام باید گرفتگی را برطرف نمایید وگرنه خانه شما را آب بر می دارد.

10

این امکان نیز وجود دارد که صدای تند و تیز شبیه وزوز را حس نمایید که این صدا نشانگر گیر کردن یک شی خارجی در لباسشویی می باشد. در صورت مشاهده این مشکل هم سریعا باید آن را برطرف نمایید تا به پمپ تخلیه لباسشویی شما آسیبی وارد نشود.

چرخه شستشو تمام نمی شود

در برخی از موارد دیده شده است که بعد از اتمام برنامه شستشو، چرخه هنوز به پایان نمی رسد، این امکان وجود دارد که تایمر لباسشویی خرابی شده باشد. برای اینکه به برطرف کردن این مشکل بپردازید باید پنل لباسشویی را بردارید و تایمر آن را بررسی نمایید. در صورتی که هرگونه خوردگی و یا خرابی را در تایمر مشاهده کردید، باید آن را تعویض نمایید.

اما توجه داشته باشید که مشکلات لباسشویی به این موارد ختم نمی شود اما باید بدانید نحوه برطرف کردن تمام این مشکلات در ماشین لباسشویی به یک صورت می باشد. در صورتی که از ماشین لباسشویی سامسونگ یا دوو استفاده می کنید که دچار مشکل شده است می توانید به مقاله تعمیر لباسشویی سامسونگ یا مقاله تعمیر لباسشویی دوو مراجعه کنید و با مطالعه کردن مقاله مشکل پیش آمده را برای لباسشویی خود برطرف نمایید.

اما در صورتی که به هر دلیلی خودتان قادر به برطرف کردن مشکل پیش آمده نیستید می توایند به نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی مراجعه نمایید و با استفاده از خدمات تخصصی ما در زمینه تعمیرات لوازم خانگی مشکل پیش آمده را برای دستگاه های خود را برطرف نمایید.

تعمیرگاه مجاز با داشتن تعمیرکاران متخصص آماده ارائه بهترین خدمات در کمترین زمان و بالا ترین کیفیت به شما عزیزان می باشد.

11

برای ثبت سفارش خرابی دستگاه خود می توانید به نمایندگی تعمیرگاه مجاز می توانید از دو روش خرابی دستگاه خود را ثبت نمایید و منتظر تعمیرکاران متخصص ما باشید تا در محل مورد نظر شما حاضر شوند تا مشکل پیش آمده را برای لباسشویی شما برطرف کنند.

شما عزیزان می توانید به صورت آنلاین در هر 24 ساعت شبانه روز از طریق فرم ثبت سفارش آنلاین خرابی دستگاه خود را ثبت نمایید و منتظر تماس کارشناسان ما باشید.

همچنین می توانید با یکی از شماره های ثبت شده نمایندگی در سایت تمای بگیرید و سفارش خود را ثبت نمایید.

برای ثبت سفارش خرابی می توانید از طزیق فرم ثبت سفارش آنلاین و یا شماره تماس های نمایندگی تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.:

77166615_22737566_44287993_33812686_88592650_55810742  (021)نل لۀاع+ خصنیئ.

 

دیدگاه خود را ارسال کنید