بورس درب اتوماتیک تهران کجاست؟ درب اتوماتیک کشویی

پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

بورس درب اتوماتیک تهران کجاست؟ درب اتوماتیک کشویی

چکیده : در این مطب می خواهیم شما را با درب های اتوماتیک دیده بان آشنا کنیم که سهم بزرگی در بازار درب اتوماتیک کشورمان دارد. شما به آسانی می توانید با شماره گیری تلفن ویژه 02191024104 و یا مراجعه به وب سایت این مجموعه به آدرس dideban-cctv.com با انواع درب اتوماتیک آشنا شوید و پس از دریافت مشاوره اقدام به خرید نمایید.

 

درب اتوماتیک ، بورس خاصی در تهران و یا سایر شهرستانها ندارد و شرکت ها و فروشگاه های صنعتی مختلفی در نقاط مختلف کشور این محصول را به فروش می رسانند.

در این مطب می خواهیم شما را با درب های اتوماتیک دیده بان آشنا کنیم که سهم بزرگی در بازار درب اتوماتیک کشورمان دارد. شما به آسانی می توانید با شماره گیری تلفن ویژه 02191024104 و یا مراجعه به وب سایت این مجموعه به آدرس dideban-cctv.com با انواع درب اتوماتیک آشنا شوید و پس از دریافت مشاوره اقدام به خرید نمایید. حوزه فعالیت و بورس فعالیت دربهای اتوماتیک دیده بان در تهران و کرج می باشد ولی این مجموعه در سایر شهرهای کشور عزیزمان نیز اقدام به فروش و نصب کرکره برقی می نماید.

درب اتوماتیک با فرم انادایز طلایی

درب اتوماتیک چشمی دار

درب اتوماتیک چشمی دار نوعی درب هوشمند است که عمل باز و بسته شدن را به طور اتوماتیک انجام می­دهد. این نوع درب، دارای یک سنسور یا چشمی می‌باشد که به محض نزدیک شدن فرد به درب، آن را باز می­کند. بعد از گذشت چند ثانیه در صورتی که فرد از درب عبور کرده باشد و کسی در مقابل درب نباشد، آن را خواهد بست.

درب اتوماتیک چشمی دار حاصل علم الکترونیک است که آسایش و راحتی بیشتری را به زندگی ما آورده است. امروزه این نوع درب، بسیار متداول و پرکاربرد شده است. شما آن را در فروشگاه‌ها، بانک‌ها و ادارات زیادی مشاهده می‌کنید.

در ادامه، با درب اتوماتیک بیشتر آشنا شده و ساختار درب اتوماتیک چشمی دار را بررسی می‌کنیم:

 

ساختار درب اتوماتیک چشمی دار

درب‌های اتوماتیک معمولا از چند لت یا تکه تشکیل شده‌اند که یک لت یا دوتا، متحرک بوده و باز و بسته می‌شوند. درب، برای باز شدن نیاز به یک موتور الکتریکی و گیربکس دارد. گیربکس نیروی محرکه موتور را افزایش می­دهد تا بتواند درب را با هر وزنی که دارد حرکت بدهد.

دستور باز و بسته شدن درب یا حرکت کردن موتور توسط یک برد الکترونیکی صورت می­گیرد. این برد از قبل برنامه ریزی شده است و بر اساس یک سنسور کار می­کند که این سنسور معمولا در بالای درب نصب شده و به آن چشمی هم گفته می­شود. چشمی، معمولاً یک اشعه مادون قرمز به طرف محیط می­فرستد و جهت آن را طوری تنظیم می‌کنند که مقابل درب باشد.

در حالت عادی بخش بسیار کمی از این اشعه بازتاب پیدا کرده و به چشمی برمی­گردد، اما وقتی شخصی در مقابل درب حضور داشته باشد، اشعه به او برخورد کرده و بخش زیادی از آن بازتاب پیدا می­کند. بدین ترتیب مشخص می­شود که کسی مقابل درب قرار دارد، در نتیجه فرمان حرکت موتور صادر می­شود. موتور نیز درب را به حرکت درآورده و باز می­کند. 

معمولا درب روی یک ریل قرار گرفته است تا به راحتی حرکت کرده و با کمترین انرژی باز و بسته شود.

 

انواع درب اتوماتیک چشمی دار

معمولا درب‌های اتوماتیک از جنس شیشه سکوریت هستند. این شیشه‌ها استحکام خوبی داشته و در عین حال شفاف هم هستند. در صورت شکستن به صورت پودر درآمده و بی‌خطر محسوب می‌شوند. مزایای شیشه‌های سکوریت باعث شده که اکثر درب‌های اتوماتیک چشمی دار از آن استفاده کنند.

از انواع درب اتوماتیک شیشه‌ای به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

 

  1. درب‌های ریلی یا اسلایدی که به صورت افقی باز و بسته می‌شوند. این نوع درب‌ها، معمولا دو لنگه یا چهار لنگه هستند.
  2. درب گردان که حول یک محور چرخیده و از این طریق باز و بسته می‌شوند. این نوع درب­ها مناسب هتل‌ها و فروشگاه‌های بزرگ هستند.
  3. درب‌های آکاردئونی که از تعدادی لت تشکیل شده و جهت باز شدن درب، لت‌ها روی هم جمع می‌شوند.
  4. نوع لولایی که همانند درب‌های معمولی باز و بسته می­شوند اما یک بازوی مکانیکی در بالای درب وجود دارد که کار باز و بسته شدن آن را انجام می­دهد.

 

همچنین درب‌های شیشه‌ای ریلی دارای دو مدل فریم دار و بدون فریم هستند. در نوع فریم دار از چهارچوب آلومینیومی برای نگه داشتن شیشه و حرکت آن در ریل، استفاده شده است و نوع بدون فریم فاقد چهارچوب فلزی می‌باشد.

درب‌های ریلی یا اسلایدی اقتصادی‌ترین و بادوام ترین نوع درب اتوماتیک هستند که امروزه برای بسیاری از مکان‌ها از جمله بانک‌ها، ادارات، شرکت‌ها، رستوران‌ها، مغازه‌ها و فروشگاه‌ها استفاده می‌شوند. اما ببینیم که این نوع درب، چه مزیت‌هایی دارد؟

درب اتوماتیک شیشه ای کتیبه دار

چرا درب اتوماتیک چشمی دار؟

قطعا این نوع درب، مزیت‌های زیادی دارد که باعث شده است امروزه مورد استقبال مردم قرار بگیرد. از میان مزایای مهم آن به موارد زیر می‌توانیم اشاره کنیم:

  • استفاده از آن موجب صرفه جویی در مصرف انرژی در فصل گرما و سرما می‌شود.
  • برای افراد ناتوان و سالمند، رفت و آمد راحتی را فراهم می­کند.
  • از تجمع و ازدحام افراد در مقابل درب جلوگیری می‌شود.
  • مناسب هر نوع شرایط آب و هوایی می‌باشد.
  • از ورود گرد و غبار به داخل ساختمان تا حد زیادی جلوگیری می­کند.
  • بهداشت بالاتری نسبت به درب‌های معمولی دارد به این علت که نیازی نیست افراد دست به دستگیره درب بزنند.
  • به راحتی امکان قفل کردن درب وجود دارد.
  • تعمیر پذیر و قابل انتقال می‌باشد.
  • حرکت درب بی‌صدا می‌باشد.
  • در برابر ضربه و فشار تا حد زیادی مقاوم هستند.
  • همچنین استفاده از این نوع درب‌ها برای مکان‌هایی که افراد، چمدان یا بار به همراه دارند، موجب سهولت در رفت و آمد می‌شود.
  • امکان استفاده از برق اضطراری در مواقع قطع برق، برای درب‌های اتوماتیک وجود دارد.
  • از دیگر مزیت‌های این درب‌ها به این موضوع می‌توان اشاره کرد که فضای زیادی را اشغال نمی‌کنند و تقریبا برای هر جایی قابل نصب هستند.

توجه داشته باشید که انتخاب درب اتوماتیک چشمی دار باید با توجه به محیط و نوع کاربری آن صورت بگیرد تا بهترین کارایی را داشته باشد.

 

فروشگاه دیده بان

تلفن: 02191024104

وب سایت : dideban-cctv.com

درب اتوماتیک چشمی دار امروزه در اکثر فروشگاه‌ها و واحدهای تجاری و اداری مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع درب به آسانی با استفاده از یک سنسور متوجه حضور افراد شده و به درستی باز و بسته می‌شود. 

استفاده از آن به علت مزایایی که دارد روز به روز در حال افزایش است. این نوع درب‌ها معمولاً از جنس سکوریت هستند و به صورت اسلایدی باز و بسته می‌شوند.

در صورتی که شما از این نوع درب برای فروشگاه، رستوران یا واحد تجاری خود استفاده کنید موجب افزایش زیبایی ساختمان و جذابیت بصری آن می‌شود. درب‌های اتوماتیک از این جهت که به آسانی باز می‌شوند، در جذب مشتری هم موثر هستند. درب‌های اتوماتیک چشمی دار با برق کار می‌کنند اما امکان استفاده از برق اضطراری هم برای آن­ها وجود دارد.

هزینه تهیه و نصب درب اتوماتیک چشمی دار با توجه به مزیت‌هایی که داشته کاملا صرفه اقتصادی دارد. قیمت آن به نوع درب، نوع برند و ابعاد آن وابسته است. برخی از درب‌ها از دو موتور برای باز شدن استفاده می‌کنند و برخی از یک موتور، نوع دو موتوره گران‌تر می‌باشد.

جهت خرید درب اتوماتیک چشمی دار حتما باید به شرکت‌های معتبر مراجعه کنید و توجه داشته باشید که کار به صورت تضمین شده و با کیفیت انجام شود. در این زمینه می­توانید با خیالی آسوده به تیم حرفه­ای دیده­بان اعتماد کنید.

 

 

 

دیدگاه خود را ارسال کنید