اخبار سلبریتی | الهام حمیدی | ازدواج الهام حمیدی

شوهر خوشتیپ و پولدار الهام حمیدی کیست؟ | زندگی جنجالی الهام حمیدی

الهام حمیدی با یک مرد غیر سلبریتی ازدواج کرد و ازدواجش را رسانه ای کرد.

شوهر خوشتیپ و پولدار الهام حمیدی کیست؟ | زندگی جنجالی الهام حمیدی
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

الهام حمیدی بازیگر توانمد ایرانی است. الهام حمیدی متولد 1360 می باشد. الهام حمیدی برای بار دوم در 1390 با یک مرد پولدار ازدواج کرد. الهام حمیدی بر خلاف نقش هایی که در سریال ها بازی می کند، آدم پر جنب و جوشی است. بیوگرافی الهام حمیدی را از این گزارش بخوانید.

الهام حمیدی

زندگی تاهلی الهام حمیدی

الهام حمیدی برای اولین بار در سال 76 در سن 20 سالگی ازدواج کرد اما این وصلت دوام زیادی نداشت و منجر به طلاق شد. او بعد از بیست سال مجرد ماندن در سال 1397 برای بار دوم ازدواج کرد. الهام خانوم با وجود اینکه تو نقش هایش همواره آروم و خیلی مظلوم است اما تو فضای مجازی دوستدار هیاهو است. خانوم بازیگر تصاویری از ازدواج دومش رو تو پیج شخصیش منتشر کرد و در اون زمان حسابی خبرساز شد.

الهام حمیدی

علیرضا صادقی همسر الهام حمیدی کیست؟

همسر این خانم هنرمند علیرضا صادقی بوده که در کار بیزینس و تجارت فعالیت دارد و از سرمایه دارهای سرشناس تهران به شما می اید.

او در کشورهای حوزه خلیج فارس به کار تجارت میپردازد و از ثروت زیادی برخوردار است. الهام بعد از ازدواج دومش خیلی زود بچه دار شد و خرداد 99 پسر دار شد و اسمش رو هم الین گذاشت به فاصله یک سال فرزد دوم الهام حمیدی به دنیا اومد و این زوج خفن اینبار دختردار شدند.

الهام حمیدی

بیوگرافی الهام حمیدی

الهام حمیدی در هشتم آذر ماه سال 1356 در تهران متولد شد. او لیسانس حسابداری از دانشگاه آزاد اسلامی دارد. او دو برادر کوچکتر از خود نیز دارد. از هفت سالگی در تمام تئاترهای مدرسه شرکت کرده که این مسئله گاه با اعتراض مادرش همراه بوده است. الهام حمیدی تحصیلاتش را در رشته حسابداری در دانشگاه آزاد رودهن به پایان رسانده و از همین دانشگاه لیسانس گرفته‌است. وی یک ترم به کلاسهای بازیگری رفته‌است و همان کلاسها باعث شد که برای بازی در «آوایی در گلستان» رامین لباسچی انتخاب شود. مردم الهام حمیدی را با «مسافری از هند» شناختند.

آشپزی اش بسیار خوب است و سعی میکند هر کاری که انجام میدهد به نحو احسن باشد.

از بین بازیگران ایرانی علاقه فراوانی به عزت ا… انتظامی و اکبر عبدی دارد و از بین خانمها فاطمه معتمدآریا و گوهر خیراندیش را دوست دارد. او به هر دو موسیقی سنتی و پاپ علاقه مند است. در جشن خانه سینما جایزه بهترین نقش مکمل را از آن خود کرد تا همگان بیشتر تواناییهای او را تایید کنند.

الهام حمیدی

خانواده هنری الهام حمیدی

پدر او در جوانی تئاتر کار میکرده، عموی پدرش گوینده رادیو بوده و در واقع این استعداد در خانواده آنها وجود داشته است. یک ترم به کلاسهای بازیگری رفته است و همان کلاسها بود که برای بازی در آوایی در گلستان آقای رامین لباسچی انتخاب شد. تا به حال در معجزه ازدواج، کوی دامون، نقش سنگ، جوان امروز، مسافری از هند، باران عشق، خیلی دور خیلی نزدیک، زیر تیغ و شوق پرواز بازی کرده است.

الهام حمیدی

الهام حمیدی مادر دو فرزند

 الهام حمیدی در 14 خرداد 1399 خبر به دنیا آمد فرزند پسرش بنام الوین را رسانه ای کرده بود. حالا فرزند دوم او یک دختر است که روز 22 مهر 1400 به دنیا آمد. الهام حمیدی اولین بار سال 1376 در سن 20 سالگی قبل از ورود به عرصه بازیگری ازدواج کرد اما این رابطه دوان چندانی نداشت و خیلی زود به طلاق ختم شد. الهام حمیدی بعد از 21 سال مجردی برای بار دوم در 13 بهمن 1397 در 41 سالگی برای دومین بار با آقای علیرضا صادقی ازدواج کرد. الهام حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان که با نقش آفرینی در سریال هایی چون یوسف پیامبر، شوق پرواز، مختارنامه، مسافری از هند و... در میان مردم شناخته شده است، به تازگی خبر از مادر شدن دوباره اش داد.

الهام حمیدی از مادر شدن به عنوان لذتی که با هیچ چیز قابل مقایسه نیست یاد کرد و  در مصاحبه ای گفت: به هر حال آدم هر شغلی که دارد دوست دارن در آن شغل بدرخشد و به اوج ولی مادر شدن اصلا یک تجربه فوق العاده عجیب و غریبی است که با هیچی در دنیا نمی‌توان مقایسه کرد.

الهام حمیدی

 الهام حمیدی بدترین خصوصیت اخلاقی اش را عجول بودن میداند

امیرعلی دانایی با این سوال که از رشته حسابداری تا بازیگری، این مسیر برای شما چطور پیش رفته است، الهام حمیدی را خطاب قرار داد و او پاسخ داد: رشته حسابداری یک رشته خشک، فنی و حساب، کتابِ ریاضی است، چیزهایی که من همیشه ازش متنفر بودم ولی خب رشته‌ای بود که خانواده خیلی علاقه داشتند که من ادامه دهم. تقریبا ۹۹ درصد نوجوان‌ها یا جوان‌های ما به هنر علاقه‌مند هستند حالا می‌تواند به خاطر شهرت و یا قاب زیبایی باشد که همه از بیرون نگاهش می‌کنند. برای من هم همیشه علاقه‌ی باطنی بوده پدرم هم بازیگر قهار تئاتر بودند و من هم ادامه دادم. کلاس‌های بازیگری رفتم و سعی کردم بیشتر بازیگری را دنبال کنم تا رشته‌ای که اصلا علاقه نداشتم که خدا کمک کرد توانستم به چیزی که می‌خواهم برسم.

حمیدی با اشاره به سریال «زیر تیغ» گفت: سریالی که خودم خیلی دوست داشتم «زیر تیغ» بود آن هم شاید به خاطر بازیگرهای دوست‌داشتنی که همیشه دوست داشتم کنارشان بازی کنم و این افتخار نصیبم شد و برای من یک کلاس درس بود.

الهام حمیدی

بازیگر «خیلی دور، خیلی نزدیک» با بیان اینکه عجول بودنم باعث شده تصمیماتی بگیرم که بعدش پشیمان شوم، گفت: مهمترین تصمیم اشتباهم همان بود که در سن پایین گرفتم و منجر به یک ازدواج ناموفق شد. خب آن تصمیم خیلی برای من تجربه تلخی بود ولی باعث شد که خیلی چیزها را یاد بگیرم و پخته‌تر شوم.

وی ادامه داد: دوست دارم دوباره کار کنم. خیلی دلم تنگ شده چون بازیگری یک جورایی عشق است. رشته بازیگری آنقدر سخت و غیرقابل تحمل است که اگر واقعا عاشقش نباشی آدم نمی‌تواند و در این سه سال ترجیح دادم بیشتر به خانواده برسم. کارهایی پیشنهاد شد که متاسفانه نشد ولی دوست دارم دوباره شروع کنم.

دیدگاه خود را ارسال کنید