قیمت طلا و سکه امروز 12 تیر | قیمت طلا و سکه بازر آزاد

قیمت طلا و سکه امروز 12 تیر 1401 | قیمت طلا وسکه دست دوم امروز 12 تیر

قیمت طلا و سکه امروز 12 تیر 1401 اعلام شد.

قیمت طلا و سکه امروز 12 تیر 1401 | قیمت طلا وسکه دست دوم امروز 12 تیر
پایگاه خبری تحلیلی بازار بورس:

قیمت طلا وسکه اعلام شد. قیمت طلا وسکه امروز 12 تیر مشخص شد. قیمت طلا وسکه بسیار تحت تاثیر ارز داخلی می باشد. قیمت طلا وسکه با توجه به ارزش داخلی تغییر می کند. جزئیات قیمت طلا وسکه 12 تیر را در این گزارش می خوانید.

 بر این اساس قیمت سکه امامی با افزایش 50 هزار تومانی به 15میلیون و 750 هزار تومان رسید. قیمت سکه و طلا در بازار امروز یکشنبه 12 تیر ماه 1401 اعلام شد.

قیمت سکه در بازار آزاد

امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت سکه امامی (طرح جدید) 15میلیون و 750 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌ بهار آزادی (طرح قدیم) نیز 14میلیون و 900 هزار تومان است. قیمت نیم‌ سکه بهار آزادی 8 میلیون و 500هزار تومان، قیمت ربع‌ سکه بهار آزادی 5 میلیون و 500 هزار تومان و قیمت سکه یک‌ گرمی 3 میلیون و 180هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌ رسد.

قیمت طلا در بازار آزاد

امروز قیمت هر مثقال طلا 6 میلیون و 162هزار تومان، قیمت طلای 24 عیار در هر گرم یک میلیون و 901 هزار تومان و قیمت طلای 18عیار در هر گرم یک میلیون و 426 هزار تومان تعیین قیمت شد. در بازار آزاد قیمت طلا دست دوم هر گرم یک میلیون و 437 هزار تومان قیمت گذاری شده است. قیمت هر گرم نقره نیز 24 هزار تومان به فروش می رسد که نسبت به روز گذشته با افزایش همراه شد.

هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز با کاهش ۰.۹۱ درصدی، از ۱,۴۳۹,۹۰۰ (یک میلیون و چهارصد و سی و نه هزار و نهصد ) تومان به ۱,۴۲۶,۸۰۰ (یک میلیون و چهارصد و بیست و شش هزار و هشتصد ) تومان رسید.

آخرین نرخ مثقال طلا 18 عیار

در بازار امروز هر مثقال طلا 18 عیار نسبت به ۲ روز پیش، با ۵۱۰۰۰ تومان کاهش، ۶,۱۸۵,۰۰۰ (شش میلیون و یکصد و هشتاد و پنج هزار) تومان نرخ گذاری شد. ربع سکه امروز با  ۵,۴۰۰,۰۰۰ (پنج میلیون و چهارصد هزار) تومان معامله شد. در بازار امروز هر سکه گرمی ۳,۱۰۰,۰۰۰ (سه میلیون و یکصد هزار) تومان نرخ گذاری شد.

گزارش نشست سیاست پولی ژوییه بانک مرکزی آمریکا نشان داد مقامات بانکی تا حدود زیادی با آغاز تعدیل برنامه خرید اوراق قرضه در سال میلادی جاری در صورت ادامه روند بهبود اقتصادی، موافق هستند.

بر اساس گزارش رویترز، آماری که روز پنج شنبه منتشر شد، نشان داد شمار آمریکایی های متقاضی دریافت بیمه بیکاری هفته گذشته به پایینترین رکورد در ۱۷ ماه اخیر رسیده است.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، بهای هر اونس نقره برای تحویل فوری با ۰.۱ درصد کاهش، به ۲۳ دلار و ۲۲ سنت رسید و در مسیر ثبت سومین کاهش هفتگی متوالی قرار گرفت.

با توجه به‌روند قیمت سکه در هفته‌‌ گذشته که تنها دو روز بازار رسمی فعال بوده‌است، شاهد کاهش دادوستدها و معاملات بودیم که سبب افت اندک حباب سکه امامی شد.

بهای این فلز گرانبها در روز یکشنبه‌ تا ۱۱ میلیون و ۹۳۰ هزار تومان پیشروی کرد و عملکرد هفتگی خود را تنها در دو روز کاری به‌۲/ ۳درصد رساند. در حقیقت بازار در دو روز ابتدایی هفته اخیر فعال بود و روند صعودی داشت؛ چراکه تغییرات قیمت اونس طلا نسبت به‌هفته قبل از آن افزایشی بود؛ اما طی روزهای اخیر نیز طلای جهانی تغییر چندانی نداشته‌است. برخی از کارشناسان و فعالان بازار عقیده دارند که در صورت ادامه‌دار بودن روند افزایشی نرخ دلار و عدم‌مشخص شدن وضعیت برجام، بازار طلا و سکه مجددا با افزایش تقاضا مواجه شود.

دیدگاه خود را ارسال کنید